Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg sær som reagerer på dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-19, 13:42   #81
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Gaver i forbindelse med julelunsj? Hadde aldri falt meg inn.

Ikke meg heller.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-19, 14:22   #82
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Julelunch er uten julegaver i min verden også.

Ellers er jeg enig med de som sier at du er et raust menneske!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-19, 21:38   #83
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Kjenner jeg koner av sinne bare av å lese dette. Jeg hadde garantert sagt ifra til henne. Dette må du aldri finne deg i. Rett og slett det frekkeste jeg har hørt. Tenker ar det egentlig ikke går an. Hun må ha dårlig hukommelse og faktisk tro ar det er hennes sønn sine leker. Fy søren altså..🤬

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-19, 22:41   #84
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Jeg hadde tatt med julegave på julelunch om det var siste gangen før jul jeg traff venninnene og hadde tenkt å gi dem gave.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 08:08   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Jeg er også en sånn som ikke tenker på å ta med vertinnegave, utenom en vinflaske. Her er det vanlig å gjøre, til alt fra «mammakveld» til venninnesamling. Men det sviver meg altså ikke før jeg står der, hver eneste gang.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 08:17   #86
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Jeg bad en gang om å få tilbake noe som en nær slektning hadde lånt, og det utløste såpass mye gruff at jeg forstår at du ikke tar det opp. Men du er ikke sær. Det er veldig spesielt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 18:29   #87
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Jeg tar ikke med vertinnegave hver gang jeg er i besøk, altså. Sånne besøk som går på omgang, type syklubb, synes jeg ikke krever vertinnegave. Hvis noen inviterer meg litt som utenom "det vanlige" tar jeg som regel med en flaske vin eller iallfall en blomsterkvast. Jeg har noen venninner som alltid har med en liten ting når de kommer til meg, og noen som aldri har, men jeg blir like glad for besøk uansett, og inviterer både de tomhendte og de som tar med gave igjen. :sosial:


Og så blir jeg litt overrasket over at noen kan "koke i sinne" og bli "rasende" over det HI beskriver. Sært og frekt, absolutt, men hvis svigerinnen har dårlig råd og man strengt tatt ikke bruker togene selv, så hadde jeg tenkt som HI og latt det fare.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 20:38   #88
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

hvis svigerinnen har dårlig råd og man strengt tatt ikke bruker togene selv, så hadde jeg tenkt som HI og latt det fare.

Hm. Så det er OK å være tyv om man har dårlig råd? Greit å vite. :noterer:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 20:44   #89
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Jeg synes dere overreagerer hele gjengen. Man er da ikke tyv fordi man rydder på hytta og selger noen gamle leker, som man har glemt opprinnelig eierskap til?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 20:45   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hm. Så det er OK å være tyv om man har dårlig råd? Greit å vite. :noterer:

Nå synes jeg kanskje det holder med karakteristikker av Inaghs svigerinne. Inagh sier at hun vet at det ikke ligger vond vilje bak, og da ser jeg ingen grunn til å tvile på det, det er tross alt hun som kjenner henne og forhistorien. Da synes jeg det er ganske frekt av deg å kalle henne en tyv. Når vi først er inne på hva som er frekt.

Ingen har sagt at det er greit. Alle er vel enige om at det ikke er greit, hvis du leser innleggene her. Det er snakk om reagere, og synes det er rart, for så å la det fare uten å gjøre noe mer ut av det, selv om det ikke er greit. Uten å klikke i vinkel eller koke over av sinne. Jeg lar stadig ting passere selv om jeg ikke synes det er greit. Noen ganger er det rett og slett ikke verdt det.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-01-19 kl 20:52.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 21:15   #91
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nå synes jeg kanskje det holder med karakteristikker av Inaghs svigerinne. Inagh sier at hun vet at det ikke ligger vond vilje bak, og da ser jeg ingen grunn til å tvile på det, det er tross alt hun som kjenner henne og forhistorien. Da synes jeg det er ganske frekt av deg å kalle henne en tyv. Når vi først er inne på hva som er frekt.

Jeg responderte på Rines antydning om at det er mer greit å selge andres ting om man har dårlig råd, enn om man IKKE har dårlig råd. DET var mitt poeng. I utgangspunktet var ikke poenget mitt å peke finger og si at Inaghs svigerinne er tyv.

Men når nå det er sagt. Mener du, My, å si at man ikke er tyv om man ikke vet at det man tar er andres ting? For i tilfelle er vi rett og slett uenige om hva som definerer en tyv.

Jeg har full forståelse for at Inagh lar dette fare. Slik hun beskriver situasjonen, så ville nok jeg gjort det samme.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 21:26   #92
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tar ikke med vertinnegave hver gang jeg er i besøk, altså. Sånne besøk som går på omgang, type syklubb, synes jeg ikke krever vertinnegave. Hvis noen inviterer meg litt som utenom "det vanlige" tar jeg som regel med en flaske vin eller iallfall en blomsterkvast. Jeg har noen venninner som alltid har med en liten ting når de kommer til meg, og noen som aldri har, men jeg blir like glad for besøk uansett, og inviterer både de tomhendte og de som tar med gave igjen. :sosial:


Og så blir jeg litt overrasket over at noen kan "koke i sinne" og bli "rasende" over det HI beskriver. Sært og frekt, absolutt, men hvis svigerinnen har dårlig råd og man strengt tatt ikke bruker togene selv, så hadde jeg tenkt som HI og latt det fare.

Jeg er helt enig ang. vertinnegave, obviously. Hvis vi er bedt til middag, så tar jeg med vin til vertene. Men hvis det f.eks. inviteres til mammakveld og alle tar med seg noe mat til fellesbordet og det man selv vil drikke, så faller det meg ikke inn å ta med noe til den som holder huset. Det er jo kjempehyggelig å gjøre det, men det faller meg altså ikke inn. Før jeg ser at nesten alle andre har med noe.

Uhøflig OG tungnem, lxm.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 21:27   #93
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes dere overreagerer hele gjengen. Man er da ikke tyv fordi man rydder på hytta og selger noen gamle leker, som man har glemt opprinnelig eierskap til?


Det er en felles hytte, da er det sjelden slik at én familie eier alt som er der. Om man ikke husker hvem som er eieren (Og det synes jeg er rart. Man husker kanskje ikke akkurat hvem som eier det, men vet da i det minste at det ikke er ens eget.) så spør man de andre man eier hytta med. For meg er i alle fall det helt åpenbart.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 21:28   #94
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Ja, det ville jeg også gort, men jeg mener det er enkelt å løse den misforståelsen, ute å gå helt av hektene av sinne.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 22:02   #95
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ja, det ville jeg også gort, men jeg mener det er enkelt å løse den misforståelsen, ute å gå helt av hektene av sinne.

Øh - var det der en henvisning til meg? Hvis det å skrive "Hm. Så det er OK å være tyv om man har dårlig råd? Greit å vite. :noterer:" er å gå helt av hektene av sinne, så tenker jeg at du har vært forskånet fra ganske mange sinneutbrudd.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 22:03   #96
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Nei, generelt i resten av tråden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 22:12   #97
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg responderte på Rines antydning om at det er mer greit å selge andres ting om man har dårlig råd, enn om man IKKE har dårlig råd. DET var mitt poeng. I utgangspunktet var ikke poenget mitt å peke finger og si at Inaghs svigerinne er tyv.

Men når nå det er sagt. Mener du, My, å si at man ikke er tyv om man ikke vet at det man tar er andres ting? For i tilfelle er vi rett og slett uenige om hva som definerer en tyv.

Jeg har full forståelse for at Inagh lar dette fare. Slik hun beskriver situasjonen, så ville nok jeg gjort det samme.

Rine sa ikke at det var mer greit. Hun sa tvert om at det var sært og frekt, men at hun i dette tilfellet trolig hadde gjort som HI og latt det fare. Eller omtrent det samme som du sier selv, i setningen jeg har uthevet.

Din respons på dette synes jeg var temmelig usaklig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 23:45   #98
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Din respons på dette synes jeg var temmelig usaklig.

Og det står du altså helt fritt til å mene.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-19, 12:20   #99
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hm. Så det er OK å være tyv om man har dårlig råd? Greit å vite. :noterer:

Prøver du å bli den nye Sitron?
Du har iallfall en tendens til å komme med rimelige usaklige svar på en del innlegg. Kanskje et forsøk på å skape debatt, men jeg klarer ikke helt å se at det du skriver her har noe som helst relevans til det jeg skrev. Jeg skrev at jeg synes folk reagerer vel sterkt på saken HI presenterer ("jeg hadde blitt rasende!" osv.), og skrev videre at jeg nok ville tenkt som HI og ikke tatt så veldig på vei. I alle fall hvis det kan være tvil om hvorvidt svigerinnen har oppfattet at nevøen var ferdige med togene, og når man vet at økonomien er dårlig. Jeg synes, som sagt, at det var noe sært å bare selge togene uten videre, men jeg ville altså ikke blitt "rasende" og "klikket i vinkel" , og i alle fall ikke kalt svigerinnen min for en tyv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-19, 13:23   #100
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er endel forhistorie her som gjør at vi kommer til å la det ligge og ikke gruffe noe over det, for å si det slik, spesielt siden det er greit for opprinnelig eier at banen blir solgt. Hadde han protestert, hadde jeg sagt ifra og bedt henne holde av tog med affeksjonsverdi.. Jeg trengte vel bare å få bekrefta at det ikke var sært av meg at jeg ble noe snurt over ikke i det minste ha blitt spurt. Jeg veit det ikke ligger vond vilje bak, og dama trenger pengene mer enn oss, så vi sier ikke noe om saken.

I min familie hadde en sånn sak mest sannsynlig berodd på en misforståelse og ikke noe å bli rasende over. Jeg hadde heller ikke klikket i vinkel, det er for lite overtråkk til det. Men det er jo ikke ok gjort.
Jeg er ikke konfliktsky så jeg hadde nok kommentert til henne at «det er greit å selge togsettet, men siden det ikke er ditt så spør neste gang, ok?»

Sånne ting har en tendens til å eskalere så det er alltid greit å rydde i det før det blir konflikt synes jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no