Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vin til reker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 14:17   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Vin til reker?

Jeg har lovd å kjøpe hvitvin til rekene i dag. Jeg drikker ikke sjøl, så har overhodet ikke peiling. Hva anbefales?

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:25   #2
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vin til reker?

Hvilken prisklasse har du tenkt da?
Et tips er å spørre på polet, de kan mye om vin og er flinke til å hjelpe.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:33   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vin til reker?

Jeg ville gått for en Chablis.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:40   #4
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vin til reker?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg ville gått for en Chablis.

Chablis er et sikkert valg. Selv synes jeg en tørr riesling er enda bedre. Jeg har veldig sansen for Alsace, så jeg vil foreslå Trimbach Riesling eller Hugel Gentil. Sistnevnte er riktignok ikke en ren riesling, men jeg synes den fungerer glimrende til reker.

  Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:47   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vin til reker?

Rekene vil sikkert like Hugel Gentil, ja. I hvert fall hvis de har begrensede midler - det er en av de beste hvitvinene i sin prisklasse. Synes jeg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:54   #6
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vin til reker?

Chablis!

Ellers er jeg så glad i Soave-viner at jeg drikker det til alt...

  Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 16:15   #7
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vin til reker?

En god Chablis. Uten tvil.

  Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 16:23   #8
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vin til reker?

Og Soave etterpå. Da blir det nok en fin kveld!

  Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 18:50   #9
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vin til reker?

Reken (også kjent som mannen min) likte Hugel Gentil. Takk for tipset!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 07:50   #10
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vin til reker?

Pingis skal ha vin til rekene.
Mannen er en reke.

Jeg trekker derfor konklujonen at Pingis er en bi-/polygamist. Håper hele haremet ditt, og ikke bare den ene reken, likte vinen.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no