Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Valgets kvaler...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: PC eller Mac?
PC 12 66,67%
Mac 6 33,33%
Deltakere: 18. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 16:09   #1
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Valgets kvaler...

Jeg trenger litt hjelp fra erfarne folk. Vet ikke om denne hører hjemme her eller ikke, så jeg bare legger den her!

Vi har funnet ut at Lånekassen skal få kjøpe ny laptop til meg. Jeg har to, men en har jeg fått av ei venninne (den var ødelagt, men Hobbegubben trodde han kunne fikse den. Siden hun hadde kjøpt ny så fikk vi den). Den funket i to uker, så tok den kvelden. Hvis den skal brukes må Hobbegubben plukke den fra hverandre hver gang før vi skal bruke den.

Jeg har en annen som jeg fikk av brodern. De hadde et par "utlånspc'er" på jobben. De var så gamle at de har gått ut av produksjon, så de bare lå der. Jeg fikk en og kona hans fikk en. Batteriet funker ikke, så den må alltid være koblet til. Den interne musa funker ikke, så jeg må ha ekstern. Da er nesten poenget med laptop borte synes jeg. :råll:

Siden jeg nå har tatt fatt på studiene igjen, ser vi behovet av en laptop som funker som den skal. Men spørsmålet er: Skal jeg kjøpe pc eller Mac? Jeg vil gjerne høre deres argumenter for og i mot!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no