Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Didriksons vinterdress, erfaringer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-13, 12:11   #41
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nera: Min hadde 110 i Isbjørn i fjor, null problem. Han var vel rundt 105 da.

OK, takk. Vi får vel bare prøve, og uansett har vi Reflex-dressen som ble kjøpt mot slutten av sesongen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 12:18   #42
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Jeg har kjøpt Didriksson til førsteklassingen nå. En til 799,- på Intersport, husker ikke modell, men den skal være bra vanntett, var lett og god, og tenker den kommer til å duge. Mindre utebruk i førsteklasse enn i barnehage.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 13:21   #43
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Jeg gikk for 104 og 110. Skal prøve i ettermiddag og passer de ikke så får jeg bytte eller levere inn igjen. Vil ikke de skal være alt for store, men heller ikke knappe.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 20:28   #44
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Nå ser jeg du har kjøpt. Jeg fikk tilbud på e-post i dag og tenkte på deg. Det er POP-dressene som selges til 499,- som er 50%.
http://www.polarnopyret.no/salg-klae...h%c3%b8stvarer

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 22:00   #45
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Det var fine priser, ja! Takk for tipsene!

Det med størrelse er vanskelig. Dressen til Snuppa satt fint på armer og kropp - kanskje litt lavt men den var helt grei...helt til beina; for lang. Klumpen sin er for lang i både armer og bein men da jeg prøvde 104 på ham så var den bare akkurat i kroppen igjen(lengde ryggen). Tror ikke det kan nytte å få bytta de; virka som det var få dresser i hver størrelse og mange om beinet. Så enten må jeg satse på de eller levere de inn igjen. Det blir jo noe annerledes å ha på sko når de prøver samt votter som kan holde armene på plass. Synes ikke de var for romslige i kroppen nemlig.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 22:03   #46
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Litt lange bein er ikke så farlig når de får på sko, da holder dressen seg på plass. Det er umulig å ha en dress som er for kort i ryggen, de skal kunne bøye seg også. Jeg synes de drar ganske mye i ryggen når de bøyer seg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 22:05   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Det har ikke noe å si om dresser er litt for lange i beina til såpass store barn. Det går da fint. Og kanskje drar de litt til i høyden før det blir høysesong for dressen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 22:10   #48
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Men hun hadde 86 i babymodellen i vinter som var og den var ikke for liten Gutten hadde faktisk 92, men den var knapp på slutten. Han kan kanskje ha 110 ja, for han fyller mer både her og der. Litt mer usikker på jenta som er ca 95-96cm og helt vanlig tynn.

Minsten er 92 cm, og jeg prøvde nettopp på ham en Reimatec arvedress i 98, i håp om at han skulle kunne bruke den som reservedress. Men den blir mest sannsynlig for stor hele vinteren. Dressen i 92 fra i fjor passer veldig godt enda.

Men jeg liker ikke for stort yttertøy, hverken på meg eller barna.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 22:28   #49
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det har ikke noe å si om dresser er litt for lange i beina til såpass store barn. Det går da fint. Og kanskje drar de litt til i høyden før det blir høysesong for dressen.

Nettopp. Kan jo hende det ikke blir kaldt på en stund. Prøv dressene med sko på og få dem til å bøye seg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 10:52   #50
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Vil bare oppdatere med at jeg er glad jeg gikk for 110 i vinterdress til Klumpen. Den ble tatt i bruk nå i helga og ser at den ikke kunne vært stort kortere i kroppen. Han har rukket å bli 104cm allerede. Snuppa sin passa også fint i 104 selv om hun bare er rundt 96cm. Nå krysser jeg det jeg kan for at gutten sin ikke ryker før halve sesongen er gått eller noe, det ville vært typisk.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 16:03   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Vil bare oppdatere med at jeg er glad jeg gikk for 110 i vinterdress til Klumpen. Den ble tatt i bruk nå i helga og ser at den ikke kunne vært stort kortere i kroppen. Han har rukket å bli 104cm allerede. Snuppa sin passa også fint i 104 selv om hun bare er rundt 96cm. Nå krysser jeg det jeg kan for at gutten sin ikke ryker før halve sesongen er gått eller noe, det ville vært typisk.

Nesten så man bør håpe på snø snart........eller helst ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no