Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-13, 21:11   #1
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Jeg vet, luksusproblem!!! Men alikevel et problem, jenta må jo få noen pakker under treet hun også, ikke bare penger på konto liksom...

Hun har jo som nr.3 i flokken alt hun trenger av leker, mor er litt i overkant glad i å kjøpe barneklær så det har vi jaggu også nok av.

Jeg er helt blank faktisk, klarer ikke finne på en eneste ting. Har i desperasjon googlet litt og vurderer nå å kjøpe en Maileg kanin bare fordi de er så poppis

Noen med noen gode forslag?

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:11   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

En hoppeku?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:13   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Ulltøy
Gyngehest
Wheelybug

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:38   #4
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Her er samme problem.

Jeg har bedt folk finne på sjææl rett og slett. Aner virkelig ikke.

Mormor har kjøpt noe grusomme greier. En bil/fly som lager masse lyder og ser helt fryktelig ut. Han kommer til å elske den.

Man har jo også alle de fine Fisher Price lekene. Kommer til å raske med noe sånt, bare så han får noe han også. Han trenger jo virkelig ingentin, men må jo få noen gaver stakkars. I fjor fikk han ikke noe nesten, for da skjønte han ingenting av det. I år skjønner han alt

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:38   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

En bok med klassiske eventyr eller noe i den dur, signert fra dere. Så har hun barndomsminne fra den første julen. I tillegg kjøper du noe ny dublo eller fisher-price-hund.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 22:12   #6
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Klær har vi alt for mye av og leker også, det renner jo over

Men en gyngehest kanskje ja, lur ide! Eller hoppeku, den må jeg sjekke ut. Hun har en sånn gåbil sak som hun fikk til jul i fjor, den har hun sittet på en gang tror jeg, ikke videre interessert i ting med hjul på.

Ellers får folk bare finne på sjøl her også, er bare redd for at vi får en (høres slem ut som sier det, men...) masse dritt... Klok av skade!

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 22:14   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Bøker?
Har hun akebrett eller er hun for liten enda?
Dukke og vogn?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 22:16   #8
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Hva med helt egne, gode og gripevennlige fargeblyanter? Tykke ark til, som tåler litt maktbruk.

Noen figurer på barnetv hun liker ekstra godt? Noe med den/de på, som leker, figurer, klær osv?

Truser til kommende bleieslutt?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 22:22   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Barnehagesekk?
En veldig fin kjole?
Ny duplo?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 22:23   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal min 1,5 åring ønske seg til jul...?

Vi har litt samme problem, samtidig som vi nå har ei jente etter to gutter så jeg har rett og slett ønsket "jenteleker". Selv har vi kjøpt to Fisher Price-leker til henne. Synes de har mye fint og det er også veldig holdbart og blir lekt mye med. Ellers synes jeg at man aldri kan få nok bøker så det ønsker vi oss alltid.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 23:09   #11
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Jeg har skrevet opp brio komfyr og utstyr til denne.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 23:59   #12
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Matboks? Her har babyen ønsket seg Uglematboks fra Blafre


..samt termos siden våre blir slitt før de kan arves videre.

Bunadsølje om hun har bunad/folkedrakt?
Samlebøker med gode eventyr som dere ikke alt har.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 07:12   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Jeg så en kjempesøt gyngebjørn i en reklamekatalog fra en eller annen leketøysbutikk her om dagen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 08:32   #14
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Brio komfyr var en god ide.. Eller den fra Ikea?

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 13:08   #15
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Her har vi en storesøster på 6år som er en såkalt "forsiktig leker", så lillesøster har jo arvet alt mulig etter henne. Bøker, puslespill, tegnesaker, lekekjøkken, dukkevogn, dukker, littlepeople, et lass med duplo, akebrett osv.....

Kan jo ønske bhg sekk, matboks, thermos og drikkeflaske, men det tenkte jeg hun skulle ønske seg til 2års dagen i Mai, siden hun begynner i bhg i august. Bunadsølv fikk hun til 1års dagen.

Er det som er så , hun har jo alt man kan tenke seg. Kan jo ikke akkurat kvitte meg med ting for å ha noe å kjøpe til henne heller

Mannen foreslo at vi skulle ta noen leker fra lekekassen hennes og pakke inn de, kjempe ide

Får vel bare kjøpe enda mere leker da, og håpe at noe av det vi har fra før går istykker eller no... Blir jo altfor mye tilslutt!

Men tusen takk for forslagene deres

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 17:07   #16
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Er vel egentlig litt enig med mannen din, for det som er moro i den alderen er jo å pakke opp. Jeg kjøper ikke bare for å kjøpe så det blir ikke noe særlig på min ettåring. Kanskje en Fisherprice mobiltelefon, for det har hun ikke og er opptatt av.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 24-11-13 kl 20:32.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 17:19   #17
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Vår toåring får kun en brukt peppa grisbil fra ebay. Hun er nr. fem i søskenflokken og har ei mor som er svært opptatt av miljø og forbruk.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 17:30   #18
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Hvis noen andre skulle spørre hva hun ønsker seg eller trenger vil jeg svare: ullundertøy, ullsokker, smykkeskrin, badesåpe eller et smykke siden hun ikke er døpt, og derfor ikke har noe pyntestash.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 17:56   #19
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Drikkeflaske og termos fra Contigo til barnehagen. Tursekk til hun blir litt større. Sparkesykkel til sommeren.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 21:52   #20
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Hva skal min 1,5-åring ønske seg til jul...?

Lommelykt

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no