Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fiskepølser!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 16:27   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Fiskepølser!

Hva synes vi om dette da?

Jeg kjenner at jeg kanskje er litt motstander.

Jeg har lyst til at mine barn skal lære å like fisk, ikke lures til å tro at de spiser pølse, men så er det fisk?
Spiser ikke noe særlig av fiskepinner og fiskeboller heller, men mest laks, ørret og torsk.

Meninger?

Forresten: noen som har smakt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:28   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Høres.. eh... mm.. ikke kjempegodt ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:30   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Det ble lansert fiskepølser for minst 10 år siden. De var ikke gode.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:37   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg testet laksepølsene (middagspølsene) før de kom ut. Jeg liker laks og jeg liker for så vidt pølser, men dette ble en underlig kombinasjon. Temmelig motbydelig, faktisk.

Jeg er i det hele tatt ikke glad for blandede fiskeprodukter, annet enn fiskekakene jeg lager sjøl. Heldigvis har jeg fått en datter som er glad i fisk og håper Knerten etter hvert også vil like det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:42   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fiskepølser!

Det høres virkelig fælt ut og jeg har ingen planer om å prøve det med det første.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:44   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Mange skryter av laksepølsene inne på lavkarbo.no. Jeg har ikke smakt dem, men synes ikke det høres godt ut. Jeg elsker laks og jeg liker pølser, men helst hver for seg. Men for all del, det kan jo hende jeg liker dem, men jeg rusher ikke akkurat til Rema for å prøve dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:48   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Det ble diskutert på et annet forum, og alle som hadde smakt dem syntes de var jævlige.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:51   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Hvis de klarer å lage noen som smaker godt og ikke er altfor usunne (sånn som fiskepinner er), så er vel det helt ok? Det er vel ikke verre enn fiskekaker eller lignende? Syns det er vel puritansk å insistere på at fisk skal se ut som fisk, basta bom.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:55   #9
Lano
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 17
Lano har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fiskepølser!

høres litt ekkelt ut, men kunne sikkert prøvd. Men heldigvis er vi glad i ekte fisk. fiskepinner spiser vi sikkert kun en gang i skuddåret...

Lano er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:56   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Fiskepølser!

Vi har aldri pølser for det liker verken jeg eller mannen, og vi vil ikke dytte det i ungene, så det er nok ikke noe jeg kommer til å prøve nei.
Vi har heldigvis barn som spiser fisk, for det er vi veldig glade i her i huset og har mye av. (Dog aldri fiskepinner, fiskeboller ol., for det kunne ikke falle meg inn å spise. Har nok mest laks, ørret og torsk her også.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 16:57   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiskepølser!

Vi testet diverse varianter av disse før de kom for salg, og vi var ikke imponerte. Ble helt feil at noe så ut som en (blek) pølse og smakte fisk.

Hadde vi likt smaken ville jeg ikke hatt noe prinsipielt i mot å servere et slikt produkt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:17   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiskepølser!

Mannen har en idè til et nytt produkt: pølse-fiskepinner! Fiskepinner som er laget av pølse, men som smaker som fiskepinner!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:21   #13
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fiskepølser!

Vi spiser fisk eller fiskeprodukter ca annenhver dag, men dette tror jeg vi galant hopper over. De ser ikke gode ut, og alle jeg kjenner som har smakt dem sier de ikke smaker godt heller.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:21   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:26   #15
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg liker de!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:26   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg har ikke smakt, men irriterer meg over reklamen for disse. Vår sønn liker fisk og kommer hoppende om vi sier det er fisk til middag. Jeg liker (kalkun)pølser og syns det er topp når vi har det til middag.

Tullete greier.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:27   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Vi liker fisk, fiskeboller, fiskekaker og pølser. Fisepølser var ekkelt
Verken 3-åringene, 9-åringen, 11-åringen, 33-åringen eller 34-åringen likte dem. Jeg og en av 3-åringene spiste noen biter, mens de andre klarte seg med en bit. Vi kommer aldri til å kjøpe det igjen, nei....Det har nå blitt en trussel: "hvis du ikke er grei, blir det laksepølser til middag"

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:31   #18
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Mine barn er kjempeglad i fisk. Reklamen er tett spør du meg. Jeg spiser ikke kjøtt i det hele tatt, så jeg er kjempeglad for alle nye fiskeprodukter. Nå kan jeg både ha fiskeburger og pølse i brød. Ju-hu!! hihi

(ikke alltid like lettvint å ta meg fisk i folie på grillings).

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:33   #19
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg har ikke prøvd dem, men jeg er ikke motstander av fiskeprodukter. Det er noe med å la det beste bli det nest bestes fiende.

Det er bedre å spise fiskemat enn ingen fisk. Noen typer har ca 60% fisk og det er mye bedre enn ingen fisk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:50   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

(ikke alltid like lettvint å ta meg fisk i folie på grillings).

:veldig rart bilde på netthinnen:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no