Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Flere tips til lunsjmat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 20:52   #1
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flere tips til lunsjmat

Jeg skal spandere lunsj på teamet mitt i morgen.
Synes det kan bli en fin fredagsgreie etter ei uke hvor vi har oppnådd svært gode resultater.

Lettvintmåten er at de får skrive opp maten de spiser i kantina, men jeg har lyst til å gjøre litt mer ut av det.

Jeg har handlet inn en del ingredienser.
Så langt ser det ut til at jeg serverer;
røkelaks med eggerøre,
lammerull,
roastbiff,
hjemmelagde kjøttboller,
potetsalat,
eggesalat,
kokte egg,
pasta/kyllig-salat,
dressing og brød.

Andre tips?

Jeg skal gjøre klart noe i kveld, og resten tar jeg i løpet av morgentimene i morgen. Jeg drar på jobb først til lunsjtid, så jeg har god tid til å lage + anrette maten. Jeg føler meg usikker på mengden ... Det er 30 i teamet mitt, de fleste storspisende menn. Er mest redd for at det skal bli for lite mat.
Derfor; hvis noen har tips til ting som fort og greit kan suppleres i forhold til det jeg har nevnt blir jeg glad for forslag.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:12   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere tips til lunsjmat

Kanskje pai, hvis du rekker?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:15   #3
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere tips til lunsjmat

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Kanskje pai, hvis du rekker?

Ja, det rekker jeg nok. Lurt forslag.
Den kan vel serveres kald/halvkald?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:15   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere tips til lunsjmat

Syns det høres bra ut jeg. Tenkte på karbonader, men du har jo kjøttboller. Kyllingklubber kanskje. Hva med cherrytomater, frisk ananas m.m?

Veldig hyggelig gjort og ordne til en så flott lunsj for teamet ditt. Håper de setter pris på det du gjør for dem. Kos dere!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:23   #5
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere tips til lunsjmat

Enn brødmat? Enten rundtstykker, eller hele brød og en brødkniv?
Pai er godt kaldt også ja.

Tror det kommer til å bli stor suksess dette!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:49   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere tips til lunsjmat

Du verden så snill du er - teamet ditt er jammen heldig! Håper at dere får en trivelig lunsj

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no