Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Holder smoothie seg natten over

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-08, 01:51   #21
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holder smoothie seg natten over

Tar toppen 3-5 minutter å lage smoothie.
Da tar jeg den heller fersk ja.

Har ikke rester lenger nå da jeg har funnet ut hvor mye som skal i når jeg lager.
Er bare jeg som drikker dette her og vil ungene ha, så tynner jeg den ut med melk da jeg liker min tykk og kremet.
Etter den er tynnet ut så er det nok til barna og.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 07:16   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder smoothie seg natten over

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Iset, har du hele egg eller bare eggeplommer i smoothien?

Har hatt hele egg i, men jeg er litt i tvil om jeg skal begynne å ha bare plommene i siden rå eggehviter ikke er fordøyelig og blokkerer opptaket av enkelte B-vitaminer, har jeg hørt. Noen som har innspill på dette? Dessuten er det eggehviten som gjør at isen får så god konsistens, og det er jo proteiner i det. Er usikker, så foreløpig går hele eggene i ...

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

For det förste er de gode nylaget og for det andre forstaar jeg ikke helt at det kan ta saa lang tid aa lage det paa morgenen. Man kan jo evt. sette frem alt man trenger, rense jordbaer (bananskrelling tar jo ikke akkurat mye tid) og saa er det jo bare aa mikse, liksom.

Ja det går superraskt. Jeg pleier å veie opp den mengden bær og frukt jeg skal ha i smoothien (det som brukes frossent) og ha i små plastposer som jeg fryser ned. Da er det bare å ta ut en pose hver morgen og slenge i blenderen. Jeg har en neve mandler i også, forresten. De blir ikke HELT malt i blenderen men nesten, og jeg liker den lille tyggemotstanden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:55   #23
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Holder smoothie seg natten over

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

For det förste er de gode nylaget og for det andre forstaar jeg ikke helt at det kan ta saa lang tid aa lage det paa morgenen. Man kan jo evt. sette frem alt man trenger, rense jordbaer (bananskrelling tar jo ikke akkurat mye tid) og saa er det jo bare aa mikse, liksom.

Morgenene her i huset er hektiske. Sånn er det bare Noen har 5 min til å lage en smoothie, og andre har ikke det.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 21:56   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder smoothie seg natten over

Joooda, stå opp 5 minutter tidligere.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:50   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Holder smoothie seg natten over

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Joooda, stå opp 5 minutter tidligere.

Akkurat!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 23:03   #26
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Holder smoothie seg natten over

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Joooda, stå opp 5 minutter tidligere.

Da nøyer vi oss med juice

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no