Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 08:55   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Men hvilke skader dreier det seg mest om da? Nett (på innsiden) forebygger vel skader ganske drastisk? Og som Guniss sier så er det vel også mange som skader seg på vei inn og ut av rampolinen? De tilfellene jeg har lest om har vært på trampoliner uten nett, der ungene har hoppet rett ut og ned på bakken, feks.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 08:56   #22
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har trampoline og svelget kamelen allerede når største tulla var under 3 år og mellomste 1 1/2 år. Rett og slett fordi det var så farlig at de hele tiden stakk av til naboen som hadde store unger og uten nett, noe vi faktisk ikke klarte å holde dem unna på annen måte enn å skaffe oss trampoline. Sommeren etter var det enda mere praktisk når jeg var høygravid og bare kunne sette meg på en stol ved siden av i hagen og se på mens de hoppet inngjerdet.

Skader av og på trampolina kan jeg ikke skjønne er noe farligere enn å klatre i et tre eller gå i en vanlig liten stige eller trapp? Og noe mere bråk hos oss blir det ikke, for ungene mine skråler gjerne høyt når de leker ute allikevel innimellom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:00   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har ikke trampoline, fordi nakkeskader og hodeskader er en stor risk i forbindelse med hoppingen. Brudd og forstuing er jo også en ting, men det er som regel ikke så alvorlig.
Må tilføye at eldste vår har en nakkeskade fra fødsel, og det gjør oss mer forsiktige for slike ting enn vi kanskje ellers ville vært.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:02   #24
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har hatt trampoline i 7 år. Aldri noen skade. Vi kjøpte sikkerhetsnett samtidig med trampolinen. Naboene så rart på oss med sikkerhetsnett. Det var ikke vanlig for 7 år siden. De kjøpte nett selv etter et par år. Nå har vår trampoline blitt slitt og fjærnene er ødelagte. Nå fungerer trampolinen som beskyttelse over bassenget. Jeg skjønner ikke helt støyproblemet. Hva er det som støyer? Trampolinen i seg selv lager svært lite lyd. Ungene som hopper lager lyd. Der hvor unger samles så er det lyder. Det er et sunhetstegn, ikke en ulempe.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:05   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har ikke, ettersom vi bor i blokk. Jeg ønsker meg en, dog.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:05   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Har ikke, så ungene kan være hos naboen så mye de vil

Nei, vi har ikke plass til det rett og slett.
Ikke ser jeg helt nytteverdien i å ha det heller. Ser egentlig for meg bare masse mas og en hel haug unger, som det egentlig er nok av allerede inne hos oss.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:08   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

På jobb sier vi at nå har trampolinesesongen begynt. Det går nesten ikke en dag uten en telefon om trampolineulykker.

Jeg vet ikke hva du jobber med, men går ut fra at det er noe lege-aktig? Da lurer jeg på om det er så stor forskjell på skader på trampoline og sykkel for eksempel?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Vi har hatt trampoline i 7 år. Aldri noen skade. Vi kjøpte sikkerhetsnett samtidig med trampolinen. Naboene så rart på oss med sikkerhetsnett. Det var ikke vanlig for 7 år siden. De kjøpte nett selv etter et par år. Nå har vår trampoline blitt slitt og fjærnene er ødelagte. Nå fungerer trampolinen som beskyttelse over bassenget. Jeg skjønner ikke helt støyproblemet. Hva er det som støyer? Trampolinen i seg selv lager svært lite lyd. Ungene som hopper lager lyd. Der hvor unger samles så er det lyder. Det er et sunhetstegn, ikke en ulempe.

Det er et svare leven her hos meg altså. De bråker når de er på trampolinen, når de spiller fotball, når de leker trylletrollmann med drager og ringskrømt og hippogriffer som kan trylle hvor drager også kan ha sverd osv osv.

  Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:09   #28
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har ikke (enda?). Hovedbegrunnelsen er at jeg ikke vil ha ansvar for andres barn, og at Andungen i grunnen heller ikke har ønsket seg det. Han er ellers av en sånn type at han er høyt og lavt uansett, så han får mer enn nok bevegelse slik det er.

Hytta vi leide i fjor hadde, forresten, uten nett, så han var der litt.

Mulig svaret blir annerledes om et år eller flere, har ingen kjepphester akkurat på dette.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:10   #29
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Guttungen arvet brorens trampoline for noen år siden. Den er vel ca. 14 år gammel nå. Ingen skader så langt. :bank i bordet:

Her i området har alle som har barn trampoline.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:12   #30
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har trampoline i vår lille hage. Har hatt det i 6 år tror jeg. Kjøpte ny i år siden jeg ikke tar sjansen på at den skal bli gammel.

Vi kjøpte det fordi det er en positiv aktivitet for ungene. De har brukt den utallige timer og de blir aldri lei. Det har aldri vært noe skader på trampolina vår, men ungene har skadet seg på sykkel og ved å gå på beina.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:24   #31
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Det er ikke snakk om at det blir trampoline hjemme hos oss.

1) Våre barn får trim på annet vis. Barn1 går for tiden med skritteller og tilbakelegger 15-20 000 skritt daglig, pluss at hun trener kampsport.
2) Skader. Mannen jobber på sykehus, og en helg tidlig i mai hadde han en rekke barn med til dels alvorlige rygg- og nakkeskader på MR. I tillegg kommer beinbrudd.
3) Det tar altfor mye plass i hagen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:24   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Støy har jeg ikke merket noe til. Vi har hatt i fire år og naboen i to år. Det er da ikke mer støy med trampoline enn annen lek. Der det ferdes unger må man jo regne med at det er litt lyd. Heldigvis.

Joda, trampoline er stygt, men i og med at vi ikke har en slik grusom Tujahekk, så har vi litt å gå på.

Vi har stor trampoline. 4,2 m. De får hoppe tre jevnstore om gangen og vi har ikke hatt så mye som en brukket negl på fire år. Vi voksne er synlige i leken og om det blir for voldsomt så stenges trampolinen for resten av dagen. Noe vi har gjort 3-5 ganger på fire år.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:33   #33
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har siden barna dro til venner som ikke hadde nett, og dessuten trodde jeg at jeg skulle bruke den mer selv.
Vi har hatt den i 3-4 år, og jeg tror ikke det har vært unger på den når vi ikke er hjemme. Alle ungene i nabolaget har, så det er ikke som det ene huset som har basseng i området. Der var det mye mas det 1.året.

Ungene koser seg på den, og når jeg jobber i hagen eller soler meg kan jeg plassere 1-åringen der. Har heldigvis vært forskånet for ulykker. Skjønner ikke helt argumentet om støy, er barnelatter støy?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:38   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Mye vakker "det gikk bra med meg"-argumentasjon her.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:41   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg lurer også på dette med støy. Utdyp?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:49   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mye vakker "det gikk bra med meg"-argumentasjon her.

Ikke "det har gått bra med meg", men "hittil har det gått bra med barna".
Jeg diskuterte trampoliner med en overlege på nevrologisk på HS. Han var veldig klar på at om man sammenlignet skaden av overvekt og passivitet hos barn kontra hyppigheten av alvorlige trampolineskader, så ville han helt klart foretrekke trampoline.

Vi lar forresten ikke barn der foreldrene nekter å kjøpe trampoline grunnet faren for skader få hoppe hos oss. Foreldrene blir faktisk mer fornærmet enn ungene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:51   #37
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg lurer også på dette med støy. Utdyp?

Unger som har det gøy roper, hviner og jubler. Sjikkli plagsomt når man vil lese avisen i fred og ro.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:53   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke "det har gått bra med meg", men "hittil har det gått bra med barna".

Nemlig. Vi hadde nemlig aldri trampoline da jeg var liten. Og jeg tror at det er viktig å være strenge på regler.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:54   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

All den tid det er minimal sjanse for passivitet og overvekt hos mine barn uten trampoline, så risikerer jeg ikke alvorlige rygg- og nakkeskader.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:54   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Unger som har det gøy roper, hviner og jubler. Sjikkli plagsomt når man vil lese avisen i fred og ro.

De bråker da minst like mye på fotball-løkka, på sykkel eller når de bygger hytter. I alle fall de ungene som bor i denne gata.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
trampoline


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no