Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

'I forhold til'

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 13:19   #41
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

På dårlige dager kan jeg ergres minst like iherdig som deg over minst like tilsynelatende bagatellmessige ting.



Ja, Skilpadda! Jeg har lagt den i det rette underforumet!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvordan blir det med pms i forhold til graviditet igjen?

Nå er du slem

Joika: Beklager, så ikke spekulasjonene om pms. Her er det bolle i ovnen ja.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 13:45   #42
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 'I forhold til'

Bare sånn på siden. Språket er i stadig utvikling, og det blir litt sidrumpa å sitte der og klage på ungdommen som ikke sier kj-lyden. Det er temmelig stor sannsynlighet for at de ikke hører forskjellen. Har man ikke blitt utsatt for lyden i barneårene lærer ikke hjernen seg å skille kj-lyden fra skj-lyden. Det er derfor vi nordmenn finner th-lydene på engelsk så vanskelige - vi har ikke fått den inn med morsmelka så og si. Selv om vi hører forskjellen til en viss grad, skal det mye trening til før vi får den til å sitte (hvor mange sier tree når de skal si three for eksempel? Eller kjører på med dis-uttale for this?).

Fra gammelt av hadde vi også th-lydene i det norske språket. Disse forsvant sakte men sikkert. Det var sikkert en del av den eldre garde som rev seg i håret over ungdommens ukorrekte språkbruk den gangen også. Men bryr vi oss egentlig så mye om det i dag? Neh. Om hundre år er kj- og skj-lyden kun ulikt på papiret. Og kanskje ikke der engang.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 14:03   #43
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Bare sånn på siden. Språket er i stadig utvikling, og det blir litt sidrumpa å sitte der og klage på ungdommen som ikke sier kj-lyden. Det er temmelig stor sannsynlighet for at de ikke hører forskjellen. Har man ikke blitt utsatt for lyden i barneårene lærer ikke hjernen seg å skille kj-lyden fra skj-lyden. Det er derfor vi nordmenn finner th-lydene på engelsk så vanskelige - vi har ikke fått den inn med morsmelka så og si. Selv om vi hører forskjellen til en viss grad, skal det mye trening til før vi får den til å sitte (hvor mange sier tree når de skal si three for eksempel? Eller kjører på med dis-uttale for this?).

Fra gammelt av hadde vi også th-lydene i det norske språket. Disse forsvant sakte men sikkert. Det var sikkert en del av den eldre garde som rev seg i håret over ungdommens ukorrekte språkbruk den gangen også. Men bryr vi oss egentlig så mye om det i dag? Neh. Om hundre år er kj- og skj-lyden kun ulikt på papiret. Og kanskje ikke der engang.

Korvidt dette er språkleg utvkiling eller språkleg forfall, stridest dei lærde om.

Personleg heller eg mot forfall, fordi det er mange ord som vil bli lydlike. Eg meiner vi treng denne uttaleforskjellen.

Men det er riktig som du seier, at språkutviklinga alltid tenderer til forenkling. Dersom vi tar eit steg tilbake, finn vi at skj- og sj- blei uttalt eksplisitt s-k-j. Nå er det bare pene, gamle damer i Stavanger og Kristiansand som seier s-j-øen, med ein eksplisitt uttalt s- lyd og j-lyd, medan dette på eit tidlegare språkhistorisk stadium har vore normaluttale.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:23   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.328
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Om hundre år er kj- og skj-lyden kun ulikt på papiret. Og kanskje ikke der engang.

Og i mellomtiden forbeholder jeg meg retten til å være sidrumpet. Til midt på leggen, minst.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:34   #45
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Joika: Beklager, så ikke spekulasjonene om pms. Her er det bolle i ovnen ja.

Man kan absolutt benytte pms-begrepet også under svangerskap. Da i betydningen postmenstruell spenning

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:40   #46
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 'I forhold til'

Sånn ellers irriterer jeg meg over all den konstanteringen som skjer overalt, og særlig blant enkelte politikere. Er det så forbaska vanskelig å konstatere?

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:45   #47
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jeg når folk skriver "intrisert". Hvorfor gjør noen det? Det er vel ikke mange som uttaler det sånn.

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:23   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

(hvor mange sier tree når de skal si three for eksempel?

Jeg tror ikke det er mange, altså. Men jeg skal innrømme at jeg har hørt noen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:24   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg når folk skriver "intrisert". Hvorfor gjør noen det? Det er vel ikke mange som uttaler det sånn.

Det er jo sjargong her inne, da. Det begynte som en spøk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:44   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er jo sjargong her inne, da. Det begynte som en spøk.

Men nå er det ikke morsomt lenger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:47   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men nå er det ikke morsomt lenger.

Hehe. Jeg bruker det stadig vekk. :intrisang:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:53   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg når folk skriver "intrisert". Hvorfor gjør noen det? Det er vel ikke mange som uttaler det sånn.

Hvis man vil finne ut hva folk flest faktisk skriver, er det bare å legge ut en "gis bort"-annonse på Finn. Da jeg skulle gi bort noen greier for et par år siden, var den første som meldte seg interissert. Den neste var innterisert (jeg juger ikke, altså!). Den tredje nøyde seg med å skrive at hun svert gjerne ville ha dem, og kunne hente etter nermere avtale.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 17:56   #53
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.516
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg når folk skriver "intrisert". Hvorfor gjør noen det? Det er vel ikke mange som uttaler det sånn.

Jeg uttaler det sånn, men hadde aldri skrevet det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:01   #54
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Eg har ei venninne som samler på ulike måter å skrive 'interessant' på... Ho har ei lang liste.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:43   #55
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.328
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Da jeg skulle gi bort noen greier for et par år siden, var den første som meldte seg interissert. Den neste var innterisert (jeg juger ikke, altså!). Den tredje nøyde seg med å skrive at hun svert gjerne ville ha dem, og kunne hente etter nermere avtale.

Jeg kjente at jeg ble intrisert (litt morsomt er det da fremdeles, ja?) i å få vite hva det var som skulle gis bort, og som tiltrakk seg nevnte intrisenter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:45   #56
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er jo sjargong her inne, da. Det begynte som en spøk.

Nei, det er ikke her inne jeg tenker på. Her tolererer jeg det meste

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvis man vil finne ut hva folk flest faktisk skriver, er det bare å legge ut en "gis bort"-annonse på Finn. Da jeg skulle gi bort noen greier for et par år siden, var den første som meldte seg interissert. Den neste var innterisert (jeg juger ikke, altså!). Den tredje nøyde seg med å skrive at hun svert gjerne ville ha dem, og kunne hente etter nermere avtale.

Ja det er bla i sånne annonser jeg ofte ser det.

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:58   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jeg ergrer meg også over at folk bruker i forhold til feil. Og skj- istedet for kj-. Og sær skriving. Når noen skriver kjempe fin får jeg helt spader. men jeg pleier ikke å si noe, unntatt noenganger som jeg retter pøbelprinsessen som veldig ofte bruker skj- istedet for kj-, selv om hun hører og vet og kan uttale kj-.
Og når folk insisterer på å si hun istedet for henne og de istedet for dem - altså stikk motsatt av det Bai spikker fliser om.
"Jeg var hos hun igår", og "jeg sa det til de" hører jeg hele tiden.

Det er ikke PMS med begynnende overgangsalder.

Selv har jeg forøvrig utrolig mange dustete tastefeil, fordi jeg har pølsefingre og aldri leser korrektur før jeg sender skribleriene mine avgårde.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:59   #58
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kjente at jeg ble intrisert (litt morsomt er det da fremdeles, ja?) i å få vite hva det var som skulle gis bort, og som tiltrakk seg nevnte intrisenter.

He-he, det var to cd-hyller i furu.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:01   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg ergrer meg også over at folk bruker i forhold til feil. Og skj- istedet for kj-. Og sær skriving. Når noen skriver kjempe fin får jeg helt spader. men jeg pleier ikke å si noe, unntatt noenganger som jeg retter pøbelprinsessen som veldig ofte bruker skj- istedet for kj-, selv om hun hører og vet og kan uttale kj-.
Og når folk insisterer på å si hun istedet for henne og de istedet for dem - altså stikk motsatt av det Bai spikker fliser om.
"Jeg var hos hun igår", og "jeg sa det til de" hører jeg hele tiden.

Det er ikke PMS med begynnende overgangsalder.

Selv har jeg forøvrig utrolig mange dustete tastefeil, fordi jeg har pølsefingre og aldri leser korrektur før jeg sender skribleriene mine avgårde.

Fascinerande at folk seier "hun" for "henne" hos deg... Her er det omvendt. Om tjue år vil ikkje folk frå Oslo-området kunne kommunisere med folk der du bur.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:05   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Fascinerande at folk seier "hun" for "henne" hos deg... Her er det omvendt. Om tjue år vil ikkje folk frå Oslo-området kunne kommunisere med folk der du bur.

He-he, i så fall vil de ikke kommunisere med seg selv en gang - hvor ille er ikke det? Da blir det vel sånne danske tilstander som hos Eia & co.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no