Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gull eller sølv til jul?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 00:37   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Gull eller sølv til jul?

Håper ingen får juleangst og åndenød av dette innlegget...
I år har jeg lyst til å investere i ny julepynt. Vi eier knapt noe julepynt fra før. Siden vi er studenter og alltid har reist til foreldre hele juleferien har vi aldri sett helt vitsen i å pynte så mye. Etter at vi fikk barn har jeg derimot fått veldig lyst til å markere litt selv og investere i litt skikkelig pynt, som kan vare i mange år.
Vi har en del dekketallerker og lysestaker i tinn, og lurer på om jeg derfor automatisk bør gå for sølvpynt, eller går det like fint med gull? Jeg liker nemlig kombinasjonen gull og rødt best. Hva blir finest?

Og til slutt: Hvilke farger liker du å pynte med til jul?

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 00:41   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Kan si at her er det ikke mye stil over pyntinga.
Pynter med litt nisser o.l. Kjører med andre ord ikke med spesielle farger og kombinasjoner. Men noe rødt blir det jo.
Rød underduk til en heklet overduk (det røde synes) Den ble heklet av min bestemor da. Er i lin og er linfarget.

Juletreet vårt er skikkelig glorete med glitter i forskjellig form og farge, alt for mange kuler og sånne ring greier som ungene har laget.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 01:11   #3
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Gull og rødt er fint sammen, men jeg liker sølv og blått best. Vi har litt ymse med julepynt. Pleier å kjøpe litt på Ikea hvert år. Det er så billig så da kan man fint bytte farger og stil ofte.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 04:08   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Jeg pynter i sølv, blått og hvitt jeg. Er ikke spesielt glad i rødt selv om det er en ok julefarge.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 06:48   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Her går julepynten i rødt, rosa og hvitt *sær*

Om jeg hadde dekktalerkner i tinn hadde jeg nok gått for sølv i steden for gull.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:00   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg pynter i sølv, blått og hvitt jeg. Er ikke spesielt glad i rødt selv om det er en ok julefarge.

Dette er vakre farger, og jeg bruker dem jeg også!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 10:05   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Gull og rødt er fint sammen, men jeg liker sølv og blått best. Vi har litt ymse med julepynt. Pleier å kjøpe litt på Ikea hvert år. Det er så billig så da kan man fint bytte farger og stil ofte.

Blått og sølv er favorittene her.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 06:51   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Nei, julepynt i rødt og gull er kjempefint, selv om dekketallerkene er i tinn. Hadde de vært i sølv, ville det vært noe annet.

Rødt og gull er mine favoritter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 08:43   #9
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Julen har mange farger, synes jeg. For noen år siden skulle jeg absolutt ikke ha gull, bare sølv, rødt og blått. Men nå synes jeg gull er en kjempefin julefarge som også passer sammen med sølv. Så jeg tror du bare kan velge og vrake blant julefargene.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 08:55   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Min mor er veldig på rødt/gull, så jeg har blått/sølv.
Og noen ganger går jeg aldeles bananas med alt mulig.
Julen er 100% maksimalisme i det ru-iske hjem.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 08:59   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Mest sølv og hvitt her egentlig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:55   #12
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Jeg synes gull er grusomt. Her blir det sølvfarger. Tror jeg. Jeg har ikke helt bestemt meg etter å ha lest Familiens juleblad.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:43   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

I fjor måtte jeg pynte treet to ganger. Jeg hadde først en genial plan om bare blått og sølv, noe som fikk treet til å se ut som et lite bordell, så jeg måtte fjerne det blå helt, og heller pynte rundt om i leiligheten med den fargen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:54   #14
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I fjor måtte jeg pynte treet to ganger. Jeg hadde først en genial plan om bare blått og sølv, noe som fikk treet til å se ut som et lite bordell, så jeg måtte fjerne det blå helt, og heller pynte rundt om i leiligheten med den fargen.

Bilder?? Jeg fikk fryktelig lyst til å se hvordan et horete juletre ser ut.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 18:32   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Bilder?? Jeg fikk fryktelig lyst til å se hvordan et horete juletre ser ut.

Jeg tok dessverre ingen bilder av mitt horete tre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:00   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Jeg pynter mest med rødt. Jeg er veldig glad i rødt og har mest rød og nissete julepynt. Nå har jeg masse gammel julepynt som jeg elsker - og som er jul for meg, så jeg følger ingen trender. Hvis jeg skulle fornyet noe så ville jeg gått for rødt og gull tror jeg. Jeg er glad i rødt!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:29   #17
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Tror jeg kommer til å gå for gull og rødt da. Liker best litt varme farger når det er jul. Har lyst å ha det litt gjennomført. Har vokst opp i et hjem som stilmessig er ganske kaotisk og fylt med en del nips (det har bare blitt mer og mer med årene), og når julepynten kommer opp blir det alltid litt overdose med små figurer og dilldall i hver eneste krok. Jeg kan godt ha litt maksimalisme, men jule-nipse-kaos orker jeg ikke.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:18   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Jeg må få med at jeg ikke er så nissete, engler derimot!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:19   #19
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Blått og sølv synes jeg at er lekkert.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:26   #20
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Hvis du har tinntallerkner så vil jeg tro det blir finest med sølv.

Vi har heller ikke noe særlig julepynt, men nå som vi har fått barn så blir det vel til at vi pynter litt her også. (Er aldri hjemme mellom lille julaften og 6. juledag.) Pynter bittelitt i år, men enda mer neste år når poden er 2 år. Jeg like sølv best, og egentlig blått, men syns rødt er mest "julete", så går nok for det!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no