Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Anbefaling: "Kafka feat Røyksopp"

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-15, 08:53   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: "Kafka feat Røyksopp"

Vi var blant de heldige som fikk billetter til denne forestillingen på Festspillene i Bergen. Og siden jeg regner med at de skal spille den andre steder så er det bare å holde øynene åpne og skaffe seg billetter.

Torbjørn Harr og Jan Gunnar Røise fremfører korte tekster av Kafka og forteller litt om ham og hans liv. Røyksopp har spesialskrevet musikk til og i deler av forestillingen sitter de på et "loft" over skuespillerne og spiller og så er det en del der de snur scenen og det nærmest blir en liten konsert. Tekstene og skuespillerne er gjennomført veldig gode. Og så elsker jeg det når skuespillere ser ut til å virkelig ha det morsomt på scenen selv. Og musikken passer godt til. Jeg må innrømme at jeg aldri har vært på en konsert med elektronikamusikk, og her satt vi så nær at vi virkelig så dem spille og det var fascinerende. Det er lett å tenke at de bare "setter på" noe som de har gjort klar tidligere, men det er det virkelig ikke. Det var virkelig gøy å se på. Og så var det en liten bit der de to i Røyksopp var med og leste en tekst, og de var så søte. Scenevante når de spiller, men plutselig skrekkelig sjenerte når de skulle snakke.

Som sagt. Jeg vet ikke om og når den kommer til en annen by, men følg med, for denne var det veldig verd å få med seg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 09:32   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling: "Kafka feat Røyksopp"

Det hørtes veldig gøy ut! Så vidt jeg vet skal den bare spille under Festspillene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no