Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Trenger nytt kjøleskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-16, 13:31   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger nytt kjøleskap

Mitt innebygde kjøleskap med fryser har fått jordingsfeil og elektrikeren anbefaler å bytte det ut. Det er greit.

Men jeg lurer på to ting:

1) Siden det er innebygd, må jeg ha et nytt som er innebygd? Eller kunne jeg gått for et vanlig et?

2) Hvor mange håndverkertyper må involveres i dette? Snekker? Elektriker? Kan Elkjøp sende med en som monterer?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 13:32   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Hva skal monteres av elektriker? Er det ikke bare å sette i stikkontakten?

Dørene/fronten må selvsagt settes på, men det burde ikke være så vanskelig om det er samme oppsett som det du har. Du må sjekke størrelsene på dørene.

Elkjøp gjør nok ikke den jobben?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 13:57   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Hvis du vil ha innebygd, ville jeg hørt med kjøkkenleverandøren hvilke(n) som passer. Du må jo ikke ha det, du kan bare kjøpe et som passer på mål.

Du trenger ikke håndverker, bare en som får levert den helt inn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:01   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Egentlig kunne jeg godt tenkt meg et som ikke er innebygd, men da må det jo fikses til litt rundt der. Tror jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:02   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis du vil ha innebygd, ville jeg hørt med kjøkkenleverandøren hvilke(n) som passer. Du må jo ikke ha det, du kan bare kjøpe et som passer på mål.
Du trenger ikke håndverker, bare en som får levert den helt inn.

Nå så jeg du skrev det. Hvis det funker, så vil jeg det, men hva med alt rakkelet rundt.

(Løper og tar bilde)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:03   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Det er da bare behov for å bruke skrujern på fronten, og å kunne plugge i kontakt.

Med mindre du har isbiter på fronten?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:04   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Innebygde har forresten ofte en luftelist helt nederst, så det er ikke sikkert det er helt easy-peasy.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:06   #8
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Nei målene må jo være identiske, og det er ikke alltid standard mål.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 15:41   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Hm, jeg begynner å helle mot å kjøpe et nytt innebygd. Kjæresten sier det er easy-peasy (for han) å sette inn ( ), og det er jo greit å slippe tilpasning rundt et vanlig kjøleskap.

Takk for svar!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 20:37   #10
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Jeg har ikke innebygd kjøleskap og vet heller ingenting om det, men jeg vet en annen ting: Neste gang jeg kjøper kjøleskap skal jeg måle og sjekke litt ordentlig INNI skapet også, ikke bare velge et skap med riktige utvendige mål. Grønnsaksskuffen min er nemlig ikke dyp nok for helt vanlige brokkolier og blomkålhoder.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 20:45   #11
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Jeg hadde tatt nytt innebygd. Hvis du ikke skal ha det, må skroget det står i tas ut, og det er gjerne skrudd fast i naboskrogene.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 07:32   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nytt kjøleskap

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg har ikke innebygd kjøleskap og vet heller ingenting om det, men jeg vet en annen ting: Neste gang jeg kjøper kjøleskap skal jeg måle og sjekke litt ordentlig INNI skapet også, ikke bare velge et skap med riktige utvendige mål. Grønnsaksskuffen min er nemlig ikke dyp nok for helt vanlige brokkolier og blomkålhoder.

Nei, det er ulempen med de innebygde, at de er knøttsmå.

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg hadde tatt nytt innebygd. Hvis du ikke skal ha det, må skroget det står i tas ut, og det er gjerne skrudd fast i naboskrogene.

OK, det var det jeg fryktet, takk for tips!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no