Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-12, 21:05   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hverdagsneglelakk

Tips meg om fine farger til hverdags! Jeg har ikke brukt neglelakk hittil, men har anskaffet Chanels Black Pearl i forrige uke (jada, jeg vet at den var moderne for lenge siden og er såååå ut nå, he he). Men for meg er den mer en festlakk, jeg trenger tips til noen fine nyanser som passer til hverdags. Men så er jeg glad i skimmer og glitter, da... kan man bruke det til hverdags? Hvilke farger gjelder ellers?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:25   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg bruker bare fransk manikyr til hverdag....(og fest)

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:26   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Jeg bruker bare fransk manikyr til hverdag....(og fest)

Jeg vil ha farge, jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:39   #4
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Med det nicket ditt, så må du jo ha gult

Neida. Gå for farger du liker og som kler hendene dine. Liker du bling så kjører du bling, det er ikke noe feil i å være festlig til hverdags.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:42   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Med det nicket ditt, så må du jo ha gult

Neida. Gå for farger du liker og som kler hendene dine. Liker du bling så kjører du bling, det er ikke noe feil i å være festlig til hverdags.

Men jeg er ikke bling ellers. I dag f.eks.: dongri og rutet flanellsskjorte med rysjer (kvinnevarianten av tømmerhoggerskjorta). Kan jeg "blinge" fingrene og være så veldig vanlig ellers?

(Gult er uaktuelt.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:43   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Brunt eller grønt bruker jeg en del. Grågrønt eller sjøgrønt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 23:18   #7
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Deborah Lippmann sin Fashion er super hverdagsneglelakk. Går til ALT!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 00:25   #8
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Men jeg er ikke bling ellers. I dag f.eks.: dongri og rutet flanellsskjorte med rysjer (kvinnevarianten av tømmerhoggerskjorta). Kan jeg "blinge" fingrene og være så veldig vanlig ellers?

(Gult er uaktuelt.)

Klart du kan, hvis du vil og føler deg vel. Jeg syns det er viktigere at fargen kler hudfargen og at neglene er velstelte. Det skal mye til å blinge så mye at det overskygger resten av deg så lenge du er "veldig vanlig". Hvis du hadde kjørt en mer uvanlig stil (mannevarianten av tømmerhoggerskjorta, klogger, johndeere-skyggelue og rørleggerbukser for eksempel) - da hadde det uansett ikke vært neglelakken det hadde vært noe rart med. Kjør på!

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 00:27   #9
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg bruker brun neglelakk.
På sommeren når jeg er brun på hendene, liker jeg å ha på grønn, lilla eller rosa neglelakk.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 00:41   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har knall blå "hverdagsneglelakk", as we speak.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 00:52   #11
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg er egentlig mest fornøyd med blank neglelakk, har på meg billige og trauste Depend allround-lakk. Når det er farge på lakken så må man jo flikke på den hver dag jo, ikke noe for meg

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 01:54   #12
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Depend har masse fint med shimmer og glitter. Klart du kan ha det!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 08:43   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg har på en av de røde til Nessie, og ettersom jeg foretrekker rød neglelakk, funker det både til hverdags og fest.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:03   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg arbeider med å bli flink til å bruke hverdagsneglelakk og ser at med Essielakkene, som holder lenge, så klarer jeg det, til en viss grad. Jeg liker enkle og lyse nyanser og bruker Sugar Daddy, som er en lys rosa. Jeg synes i hvert fall at den er pen og så nøytral at den fungerer godt til hverdags for meg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:18   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har knall blå "hverdagsneglelakk", as we speak.

Vil gjerne se - har du merke og fargekode? Blått liker jeg godt, kanskje jeg skal lete litt i sjangeren mørk blå, muligens med litt skimmer i.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:21   #16
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg har på en av de røde til Nessie, og ettersom jeg foretrekker rød neglelakk, funker det både til hverdags og fest.

De røde til Nessie? Har jeg gått glipp av en negelakktråd?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:28   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

De røde til Nessie? Har jeg gått glipp av en negelakktråd?

Kanskje hun mente Essie?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:31   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vil gjerne se - har du merke og fargekode? Blått liker jeg godt, kanskje jeg skal lete litt i sjangeren mørk blå, muligens med litt skimmer i.

Jeg får ikke tatt bilde av mine egne, men fant et på nett som gjengir fargen godt.

Den er fra Essie og heter Mesmerize:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:34   #19
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg får ikke tatt bilde av mine egne, men fant et på nett som gjengir fargen godt.

Den er fra Essie og heter Mesmerize:

Ohoi - den var kjæsj! Tør jeg gå med noe sånt?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 10:58   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ohoi - den var kjæsj! Tør jeg gå med noe sånt?

Jeg bruker den vanligvis når jeg har på meg et klesplagg som på ett eller annet vis går i samme farge. I dag har jeg blått skjørt på. I går hadde jeg en kjole med blått mønster.

Og klart du tør.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no