Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 12:44   #341
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Firefly: Det settet med øyeskygger, er det farger som passer til meg med brune øyne, gyllen hud og kastanjefarget hår?

Håper på svar!

Tjah, jeg vil da tro det? Jeg er ingen ekspert på det, men syns selv de fargene der passer de fleste.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:57   #342
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

http://cgi.ebay.com/i-d-Bare-Escentu...QQcmdZViewItem

  Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:12   #343
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Etter å ha tittet på denne tråden maaange ganger har jeg endelig tatt mot til meg og bestilt et sånt Get Started Kit da foundationen var utsolgt..
...men siden beløpet nå blir over kr. 200,- må jeg da betale masse i toll, eller???

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:06   #344
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Etter å ha tittet på denne tråden maaange ganger har jeg endelig tatt mot til meg og bestilt et sånt Get Started Kit da foundationen var utsolgt..
...men siden beløpet nå blir over kr. 200,- må jeg da betale masse i toll, eller???

Jeg kjøpte et sett nå for en uke siden. Kjøpte det på limebeauty. Slapp tollen da jeg ba de sende pakken hjem til mamma og merke den som gave. Mamma ble veldig glad stakkar . Hun fikk prøve og jeg vurderte å gi den til henne om det var en match, noe det ikke var. (Skal kjøpe noe annet fint til henne jeg.)

Er forresten utrolig fornøyd!! Kommer ikke til å gå tilbake til det gamle klisset med det første nei.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:26   #345
Godemine
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 11
Godemine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Sandvika storsenter selger et starter kit for 1000 kroner. I en frisørsalong i den nye delen. Kjøpte tilsvarende i USA for noen år tilbake. Det er supert.

Godemine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:52   #346
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.



Polkadot: Jeg har den nest lyseste (heter den light?) - og jeg er mørk blond, ganske lys i huden.

Den har jeg også. Er kjempefornøyd. Sminket meg omtrent aldri før, men denne sminken trives jeg med.

Oi, nå så jeg at tråden var kjempelang og gammel, men sminken er i hvert fall bra.


Sist redigert av Kaija : 19-10-08 kl 21:00.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:12   #347
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har medium beige, men syns den er en anelse for blek. Hvilken farge kan være et alternativ ? (jeg kler varme farger).
Jeg har også tinted Mineral veil - og i sommer var denne tilstrekkelig alene.
Noen tips?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 23:04   #348
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Er det slike sett som dette ein stakkars nybegynner bør starte med ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no