Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 13:51   #41
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Åh, måtte bare pengene strømme inn på kontoen snart!!!

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:17   #42
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Har ikke hørt om dette tidligere, men nå er jeg solgt!!
Dette må jeg ha

Hvor får jeg tak i denne i Oslo?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:00   #43
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Vet ikke om noen som er så lett påvirkelig når det kommer til netthandel, som jeg

Nå er foundation på vei!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:18   #44
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.804
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Dekker produktet bra? Jeg har en tendens til å bli litt rosa i ansiktet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 17:20   #45
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dekker produktet bra? Jeg har en tendens til å bli litt rosa i ansiktet.

Jeg synes den dekker bra, men ikke for mye heller. Jeg blir også lett rød (rosa) og ser mye bedre ut med denne.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 19:55   #46
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Har ikke hørt om dette tidligere, men nå er jeg solgt!!
Dette må jeg ha

Hvor får jeg tak i denne i Oslo?

De har det på Magic på Oslocity.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:19   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

De har den også på mange hudpleiesalonger, f.eks. Alle's (herregud, jeg klarer nesten ikke å skrive den pinlige apostrofen )

Jeg har den, og er IKKE så veldig fornøyd. Den er enkel å bruke, men jeg synes porer blir mer synlige enn uten noe, og den dekker ihvertfall ikke noe. Jeg bruker en helg vanlig, rimelig børste, men jeg har fryktelig vanskelig for å kjøpe at det skal spille noen rolle. Hva er det liksom den kjemisk reagerer med i natur- eller syntetisk hår?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:22   #48
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

De har den også på mange hudpleiesalonger, f.eks. Alle's (herregud, jeg klarer nesten ikke å skrive den pinlige apostrofen )

Jeg har den, og er IKKE så veldig fornøyd. Den er enkel å bruke, men jeg synes porer blir mer synlige enn uten noe, og den dekker ihvertfall ikke noe. Jeg bruker en helg vanlig, rimelig børste, men jeg har fryktelig vanskelig for å kjøpe at det skal spille noen rolle. Hva er det liksom den kjemisk reagerer med i natur- eller syntetisk hår?

Jeg har flere børster...merker STOR forskjell. Naturhår fordeler jevnere og finere og de kan vaskes og holder i det uendelige. Kan ha mye å si for resultatet hvordan børste man bruker.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:26   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har flere børster...merker STOR forskjell. Naturhår fordeler jevnere og finere og de kan vaskes og holder i det uendelige. Kan ha mye å si for resultatet hvordan børste man bruker.



Jeg har jo faktisk en naturhårsbørste til rouge (betalte 300,- for en Dior-rougebørste. Hvor dust går det an å bli?). Kan jo vaske den og bytte? Verdt et forsøk før den går i søpla. :løsningsorientert:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:35   #50
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.



Jeg har jo faktisk en naturhårsbørste til rouge (betalte 300,- for en Dior-rougebørste. Hvor dust går det an å bli?). Kan jo vaske den og bytte? Verdt et forsøk før den går i søpla. :løsningsorientert:

Send den heller til meg, før du kaster i søpla du..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:37   #51
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Merker også forskjell på børstene, men er enig i at porer blir synligere. Faktisk.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:38   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Merker også forskjell på børstene, men er enig i at porer blir synligere. Faktisk.

Filler'n. Der røk det håpet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:41   #53
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Merker også forskjell på børstene, men er enig i at porer blir synligere. Faktisk.

Der sparte jeg de pengene. Mine porer er allerede synlige nok så det holder.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:01   #54
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Kunne heller tenkt meg noen som hjem hver morgen og sminket meg og fikset meg på håret jeg, det hadde vært ålreit

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:03   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Test utført. Som forventet er naturbørsten litt bedre, men porene er synlige. Og de er MER synlige enn uten, som sagt.

Begrenset moro.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:17   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Test utført. Som forventet er naturbørsten litt bedre, men porene er synlige. Og de er MER synlige enn uten, som sagt.

Begrenset moro.

Men hvis man er nokså porefri så er den ok tror du?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:20   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Det vet jeg ikke, men min venninne, som har lytefri hud så vidt jeg kan se, klager over det samme med den der.

Jeg har ikke veldig mye dype porer, men de blir som sagt veldig synlige med denne.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:11   #58
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

ID makeup er HELT fantastiske produkter!!! Har brukt foundation,solpudder og øyerskygger. Fikk ofte skryt for hvordan jeg var sminket

Men etter 1 1/2 år bruk av foundation ble jeg litt lei dette kostegreiene.........og gikk tilbake til foundation på tube.

Øyenskyggene er fortsatt ikke tomme og er enda i bruk.....

Som sant skal sies har jeg etterbruk av ID foundation aldri funnet en annen som overgår den

  Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:41   #59
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå er jeg veldig delt i oppfattelsen her. Dette vidundermiddelet er ikke like bra allikevel...? *vil ha, men vil ikke ha store porer*

Tror jeg rett og slett må prøve på et parfymeri/hudpleie og se selv

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 13:20   #60
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Poretull!

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Nå er jeg veldig delt i oppfattelsen her. Dette vidundermiddelet er ikke like bra allikevel...? *vil ha, men vil ikke ha store porer*

Tror jeg rett og slett må prøve på et parfymeri/hudpleie og se selv

Noe av grunnen til at jeg ikke har brukt make-up kremer (jålete ord!) tidligere, er
1) at porene har blitt så synlige fordi kremen har lagt seg oppi. Og jeg har ikke spesielt store porer.
2) fordi de har føltes kvelende på huden min. Dette gjaldt også de dyreste i 1000-kr klassen.

Og grunnen til at jeg valgte ID-pudderet som smelter på huden, er at det føles ikke som om jeg har på meg noe. Og jeg syns absolutt ikke at porene blir mer markerte, heller omvendt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no