Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 12:51   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Trolldressen derimot lekker nå som en sil, selv etter impregnering. Den er brukt i to sesonger og vasket endel, men jeg hadde likvel forventet bedre vanntetthet av en så dyr dress. Ikke lett!

Dette er min erfaring også. Trolldressen var bra mens den var ny, men etter to sesonger lekker den som en sil og all verdens impregnering klarer ikke å gjøre dressen noenlunde tett.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:56   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Jeg har ganske nylig kjøpt en Reflexdress her inne. Håper virkelig ikke den er så dårlig som noen skisserer her.

Men vi har en Trolldress også da. Kjøpte (her inne) i fjor og var veldig fornøyd med den. Men vi tenkte å bruke reflexdressen nå utover høsten da...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:24   #23
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Jeg er ikke fornøyd med Troll i hvert fall. Minstemor og storesøster fikk hver sin dress. Den holder vannet ute og barnet er varmt og godt med ulldressen. Dessverre tåler ikke dressen å bli brukt uten at det går hull på den. Begge jentenes dresser ser ut som lappetepper. Jeg kjøpte dressene midt i sesongen. De brukte dressene kun på snø. Likevel tok det ikke mer enn 3 uker før begge hadde flere hull i dressene. En dress som ryker så lett er ikke verdt 1400 kr.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:31   #24
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg er ikke fornøyd med Troll i hvert fall. Minstemor og storesøster fikk hver sin dress. Den holder vannet ute og barnet er varmt og godt med ulldressen. Dessverre tåler ikke dressen å bli brukt uten at det går hull på den. Begge jentenes dresser ser ut som lappetepper. Jeg kjøpte dressene midt i sesongen. De brukte dressene kun på snø. Likevel tok det ikke mer enn 3 uker før begge hadde flere hull i dressene. En dress som ryker så lett er ikke verdt 1400 kr.

Den der har jeg hørt fra deg i 2 år nå og jeg er fremdeles like uenig. Vi har nå 3 trolldresser i huset og det er ikke så mye som en skramme på noen av de. 2003 modellen er brukt i 2 år, samme med 2005 modellen. Den minste vi har er nå i bruk av barn nr 2 el 3 og er like fin.
Du MÅ ha vært uheldig.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:31   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg er ikke fornøyd med Troll i hvert fall. Minstemor og storesøster fikk hver sin dress. Den holder vannet ute og barnet er varmt og godt med ulldressen. Dessverre tåler ikke dressen å bli brukt uten at det går hull på den. Begge jentenes dresser ser ut som lappetepper. Jeg kjøpte dressene midt i sesongen. De brukte dressene kun på snø. Likevel tok det ikke mer enn 3 uker før begge hadde flere hull i dressene. En dress som ryker så lett er ikke verdt 1400 kr.

Jeg skjønner ikke denne hullgreia på Trolldressene. Har hørt mange si det samme som deg, mens andre erfarer noe helt annet. Vår dress har vært brukt i ett år, både med og uten snø, og har ikke et eneste hull. Ikke er S spesielt forsiktig heller. Kan det være noen variasjoner i produksjonen?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:35   #26
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Lotteri.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:43   #27
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Du MÅ ha vært uheldig.

Ja, jeg må ha hatt maks uflaks. Jeg kjøpte 3 dresser (kjøp 3 betal for 2) og alle ser ut lappetepper. Jeg prøvde å klage til både Babyshop og leverandør uten å få medhold. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte regne med at den revnet lett siden dressen var så lett og bevegelig og tålte så mye vann.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:46   #28
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Troll parkdress? (nå er jeg lei Reflex)

Rart du har fått så dårlig service. Ei venninne av meg har vært uheldig med en dress, den revnet i skrittet, samt stoffet som ligger utenpå knappestolpen fikk seg en skramme. Hun fikk helt ny dress.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no