Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan er omsorgsevnene dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 01:48   #41
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Jeg jobber i et omsorgsyrke, men må si at når mannen latehoster på sofaen kommer ikke akkurat Florence fram i meg gitt.
Ungene får selvfølgelig masse omsorg når de er syke. Også mannen når han er syk på ordentlig.

Spørsmålet er heller hvor mye omsorg jeg får når jeg er syk

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 02:18   #42
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Jeg er omsorgsfull mot mann og barn om de er syke ja. Ja andre også altså, om de trenger det

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:24   #43
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Ungen min får masse omsorg og pleie med ektefølt innlevelse. Mannen min og andre syke som kommer langs min vei får oppgitt stønning og motvillig stell. Jeg er ingen omsorgsperson akkurat.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:45   #44
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Jeg jobber ikke i helsevesenet, og det tror jeg mange er glad for...

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:52   #45
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Har vært i den situasjonen da, og jeg steller godt for dem alle sammen.
Det er helt greit.


Nå er det heller min mann som har måtte være sykepleier over lang tid flere ganger.
Han er så flink atte.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:53   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Scarlett og jeg er mentale tvillinger igjen. Eller samme person, eller noe.

Dvs, alfamannen blir en gang i ny og ne skikkelig dårlig, med mye smerter, og da går jeg Florence en høy gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:54   #47
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Som Elinblu; mangelfullt utviklede. Jeg hadde ikke klart meg lenge i et omsorgsyrke.

De av mine nærme som er syke får (i hvert fall ungene) den omsorgen de trenger, men det er ikke alltid like helhjertet. F. eks. nattevåk pga snørr gjør meg fortvilet og i dårlig humør, og jeg er ikke stolt av meg selv.

Når Andamannen er syk blir han mutt og stille, og er ikke så veldig mottakelig for omsorg. Jeg blir sur av det og. Dessverre.

Jeg har et stort forbedringspotensiale.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 10:02   #48
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Flink med barna, ikke flink med mannen.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 10:19   #49
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.832
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Det kommer an på om han er ordentlig syk eller om han er sånn syk som foreldre bare ikke kan tillate seg å gi noe etter for.

De siste årene har mannen min hatt både skarlagensfeber og lungebetennelse, da har han fått hvile og ro så langt jeg har greid å gi ham og den oppvartningen han har trengt.

Ved andre lettere virusinfeksjoner har han måttet trå til og være pappa i hvert fall i en viss grad. I prinsippet kan jo ikke mammaer og pappaer bli syke, i følge ungene i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 11:29   #50
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Jeg er en typisk omsorgsperson som stuller og steller rundt de av mine som blir syke. Det faller seg veldig naturlig, jeg er jo glad i de og vil at de skal ha det godt.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 18:43   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.137
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Jeg duller veldig lite, eller for å si det på en mer flatterende måte: mannen min får fred og ro når han er syk. Nå har han aldri vært ordentlig, "pleietrengende" syk, og jeg årner selvsagt ting han vil ha og er litt medfølende og tar meg av praktiske ting uten å klage over å være alene med dem, men jeg er ingen naturlig Florence Nightingale med kjølende kluter på pannen og pene små brett med te og sykemat, nei. Poden steller jeg ganske bra med, da, det gjør vi begge. Men han er ikke så ofte syk han heller. Sterk dulling og stelling setter jeg ikke pris på selv heller (men bamsemums og vennlig medlidenhet er greit), det er kanskje litt derfor jeg ikke vil presse det på andre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:22   #52
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Kan igrunnen bare underskrive Skilpadda, bortsett fra at jeg gjerne står over bamsemumsen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:32   #53
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Ja omsorgsevnen er det ikke noe å si på. Fikk faktisk klar tale fra en venninne her en dag. Jeg har en kollega som sliter og tenkte jeg skulle ta henne med på en liten Harrytur. Min venninne sa til meg at jeg fikk heller passe på meg selv. Hun hadde tenkt seg at jeg kunne finne på å skulle vise den slags omsorg......... Min kollega og jeg dro på Harrytur ;-)

Når gubben er sjuk og barna så duller jeg med dem. Litt ekstra service må de få......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:06   #54
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er omsorgsevnene dine?

Jeg styrer og duller veldig når små og store er syke.



Opprinnelig lagt inn av daffy, her.


Fyllesyke får av og til frem en liten satan i meg heller enn en Florence Nightingale ...

Signerer.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no