Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bokklubben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 15:04   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bokklubben

I dag har jeg faktisk opplevd å bli i bedre humør etter å ha pratet med de på kundeservice hos bokklubben. Jeg har tidligere hatt varierende erfaring av kundeservice, men i dag ble jeg tatt i mot av en blid dame med klingende kr.sandsdialekt! Det er som balsam i mine ører (jeg er litt glad i den dialekta, dah!! ).

Dagen har vært helt jævlig. Først fikk jeg en mail hvor jeg ble fortalt fra en jeg kjenner (som ikke vil kjenne meg noe mer) hvor jævlig jeg var og at jeg måtte brenne i helvete fordi jeg hadde fortalt noen hvordan jeg opplevde deres fremferd. Mailen var 2 A4-sider fulle av oppgulp. Så var det til legen og få 'kjeft' fordi jeg må gjøre med for å komme over angsten min og takle hverdagen, samt at jeg må slanke meg (har gått ned 5,5 kg siden august som jeg var kjapp til å slenge i trynet på'n!!). Så kommer ei fra sameiet og forlanger å få masse papirer som jeg ikke har, fordi jeg er blitt fortalt at jeg ikke har trengt å oppbevare dem. Hun skjelte meg huden full, så jeg bare stod og skalv etterpå.

Det var vel det, tenker jeg, men neida.. i posten lå det melding om at bilen min blir avskiltet fordi jeg ikke har betalt forsikring (noe som stemmer, men jeg har glemt å levere inn skiltene fordi bilen er død). Ahh.. pakke fra bokklubben! YAY, tenker jeg, åpner den og ser at de har sendt meg FEIL!! Jeg har for pokker sesong 1 av Futurama, jeg skulle ha sesong 4!!!!!

Men altså.. så fikk jeg snakke med denne damen, som tydeligvis likte å si Herreland Jeg digger det uttrykket! Hun tok meg rett tilbake til den gode varme barndommen hvor alt bare var rosa skyer! Så sier hun, som om ikke vi gjør masse nok feil på ordrene om ikke de på lagret skal pakke feil også!! Joda.. jeg får min Futurama sesong 4 og returlapp slik at jeg slipper å ha 2 sesong 1. Og jeg er bare lykkelig igjen. Det skal jaggu ikke mye til for å endre på humøret mitt!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 15:49   #2
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bokklubben

Huff! Litt av en dag, du har hatt......

Drit i vedkommende du fikk den mailen fra. Høres ikke ut som et vennskap verdt å samle på allikevel. Hadde byttet lege, var jeg deg. Det går da ikke an å kjefte på folk fordi de har angst!!! Akkurat som det er selvforskyldt liksom....

Godt at du fikk en positiv telefon...gost det skal lite til for å muntre deg opp, da... trøsteklem fra meg!!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 17:16   #3
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bokklubben

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

HDrit i vedkommende du fikk den mailen fra. Høres ikke ut som et vennskap verdt å samle på allikevel.

Det er i grunnen ikke et tapt vennskap. Har vel vært mer familiær tvang at vi har noe med hverandre å gjøre egentlig. Men den tvangen er jo borte nå.

Sitat:

Hadde byttet lege, var jeg deg. Det går da ikke an å kjefte på folk fordi de har angst!!! Akkurat som det er selvforskyldt liksom....

Til legens forsvar, så mente han at det var best at jeg kom meg ut og ikke bare satt inne, og det har han jo rett i. Han var litt mer grumpy enn han pleier å være også, men det kan nok skyldes at han er nybakt far for andre gang for 3 uker siden, og eldsteungen er 1,5 år. Synes ikke synd på'n, ass... klarer han ikke styre seg mer, så ...

Dagen har forøvrig bare blitt bedre og bedre (liksom at den kunne være verre, liksom?!?!), og jeg har til og med fått laget middag! YAY!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no