Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bamix stavmikser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-14, 21:51   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Bamix stavmikser

Jeg har hatt min i et års tid, og jeg greier ikke bli venn med den. Jeg er dog usikker på om det er meg det er noe feil med, eller om det er den som er et dårlig eksemplar?

Den fungerer greit nok til suppe og stappe (men det tar laang tid). Hakking er det bare å glemme. Jeg har den lille mikseren som fulgte med, pluss denne:



Ingen av de hakker noe som helst, og hvertfall ikke nøtter eller sjokolade, de bare stopper.

Ikke kan jeg lage krem av skummet melk heller, som de skrøyt sånn av.

Har jeg et mandagseksemplar, eller er de bare skikkelig treige? Den jeg hadde før fra Braun var en million ganger bedre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 22:00   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Jeg er veldig glad i min men har ikke prøvd å lage krem av skummet melk da!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 22:08   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Kan du knuse kokesjokolade med den? Jeg har prøvd både i den lille boksen sol fulgte med og med det andre tilbehøret, den vil ikke. Majones får jeg heller ikke til, men skal ikke se bort fra at det er brukerfeil.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 17:40   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Vi klarer å lage krem med lettmelk.

Når vi skal stavmikse supper som det skal være litt småbiter i så må vi passe på å ikke bruke den for lenge for da blir det helt glatt suppe.

Jeg har ikke det tilleggsutstyret du viser her så det vet jeg ikke hvordan fungerer.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 20:02   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Jeg troor det? Skal prøve en av dagene :-)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 08:46   #6
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Hmm. Jeg har også en Bamix, men vi er bestevenner... Skikkelig bestiser... Majo blir alltid bra (om ingrediensene er romtemperert, vel å merke), også må man jo passe på å bruke riktig skive/blad til riktig formål. Men det antar jeg du gjør..
Supper er den også fin til (hos meg), men jeg synes lett det blir FOR most når jeg bruker minihakkeren til å lage f.eks. salsa o.l. som jeg gjerne vil ha litt biter i.

Ikke lett å si hva som kan være galt. Men det ligger masse instruksjonsfilmer på YouTube, om du vil fiske litt på om det er noe du gjør, eller om du har en mandagsutgave av Bamixen.

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 06:35   #7
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Jeg har "bare" en standard Bamix (noe ala dette), men jeg er svært fornøyd.

Knusing (huh?) av kokesjokolade har jeg dog aldri prøvd. Kan det være at det blir for varmt, slik at kokesjokoladen begynner å smelte?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 10:49   #8
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Bamix stavmikser

Vi fikk en madagsutgave av Bamix først, den verken hakket eller moste godt nok. Den leverte vi inn og nå har vi en super utgave.

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no