Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 21:48   #41
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åh, er du mann?! Det har jeg ikke fått med meg. Heiko sin, da kanskje?

Det hadde sikkert vært fint, men niks. (Sokk er nicket hennes, hun poster nok ganske mye mindre enn hun leser her inne).

Ellers så tar jeg det som et kompliment at du ikke har fått med deg at jeg er mann.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:49   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det hadde sikkert vært fint, men niks. (Sokk er nicket hennes, hun poster nok ganske mye mindre enn hun leser her inne).

Ellers så tar jeg det som et kompliment at du ikke har fått med deg at jeg er mann.

Godt det, da. Ja, Sokk har jeg fått med meg. Hun skriver ikke mye, men det hun skriver er ofte gjennomført.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:49   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ellers så tar jeg det som et kompliment at du ikke har fått med deg at jeg er mann.

Det å evne å ta de merkeligste ting som komplimenter er også en fin egenskap.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:50   #44
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det å evne å ta de merkeligste ting som komplimenter er også en fin egenskap.

Romslig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:51   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Romslig.

Åh, takk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:52   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:23   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Jeg liker generøsitet, humor og engasjement.

Jeg misliker gjerrighet, selvhøytidelighet og idioti.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det jeg misliker er konturløse mennesker, sutring og bedrevitere.



Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg vet i hvert fall om en bedreviter jeg liker.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:26   #48
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Jeg setter mest pris på engasjement, humor og målrettethet.
Jeg setter minst pris på sutring, gjerrighet og stakkarslighet!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:31   #49
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

LIker: ærlighet, empati og positiv energi

Misliker: egoisme, gjerrighet og selvgodhet

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:41   #50
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg misliker gjerrighet, selvhøytidelighet og idioti.

Øyh!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 00:10   #51
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Øyh!

På hvilken måte treffer dette deg? Hva er det nå du har gjort?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 00:18   #52
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

På hvilken måte treffer dette deg? Hva er det nå du har gjort?

Tenkte bare at noen måtte kjempe idiotenes sak (de klarer jo ikke selv, stakkars). :de svakes beskytter:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 06:17   #53
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Jeg setter stor pris på generøsitet/romslighet, humor og engasjement.

Jeg misliker gjerrighet, selvhøytidelighet og suttring.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 07:37   #54
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Jeg setter stor pris på humor, empati og engasjement.

Jeg misliker likegyldighet, trangsynthet og sutring.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 09:30   #55
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Topp 3:

  1. Ærlighet
  2. Engasjement
  3. Omtenksom
Bunn 3:
  1. Gjerrrighet
  2. Folk som klager mye
  3. Late folk...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 09:35   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Det er nesten slående hvor mange småbarnsforeldre som misliker sutring.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 09:48   #57
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Jeg hiver meg med på dem som ikke setter pris på sutring, i tillegg er jeg ikke veldig glad for selvopptatte mennesker og mennesker med negativ holdning til det meste.
Det undrer meg litt at så mange av dere misliker gjerrighet da, det er noe jeg aldri har tenkt over. Om folk rundt meg er sparsom med pengene sine eller om de spanderer på andre har jeg faktisk aldri lagt merke til.

Jeg setter stor pris på mennesker med en positiv innstilling til livet, mennesker med humor og evne til å kalle en spade for en spade uten å bli ufine av den grunn.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:57   #58
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Det undrer meg litt at så mange av dere misliker gjerrighet da, det er noe jeg aldri har tenkt over. Om folk rundt meg er sparsom med pengene sine eller om de spanderer på andre har jeg faktisk aldri lagt merke til.

Et eksempel:

Da jeg var ung og gal så bodde jeg en periode i London. Vi var ofte å finne på pub. 4-5 av gjengen betalte gjerne en halvliter eller fem til hverandre, for tankegangen var som så at man fikk det igjen en annen dag det var en selv som var blakk. Ergo telte man ikke på pencene. Så var det to andre. Om man manglet ti pence til en øl, så var det garantert at man måtte betale tilbake. En krone, liksom. De var nitide når det gjaldt å holde regnskap med hvem som hadde kjøpt hva og hvem som skyldte penger. Sånt takler jeg rett og slett ikke. Det er gjerrighet på et nivå som ikke passer meg som person i det hele tatt. Om jeg betaler for lunsjen til en venninne, så er vel det ett fett og jeg forventer ingenting i retur. Og selv om jeg ikke forventer noe i retur der og da, så gjør jeg nok ikke det til en vane å legge ut for folk som aldri gjengir tjenesten.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:02   #59
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Det undrer meg litt at så mange av dere misliker gjerrighet da, det er noe jeg aldri har tenkt over. Om folk rundt meg er sparsom med pengene sine eller om de spanderer på andre har jeg faktisk aldri lagt merke til.

I tillegg til sånn gjerrighet som Sitron beskriver, går det også på smålighet med andre ting. Folk som ikke tar i et tak for andre, tar sin tørn osv, karakteriserer jeg som gjerrige, for de gir ikke av seg selv, men vil gjerne ha en bit av kaken.

Og etter å ha bodd på internat med et menneske som aldri rakk ølutsalget, huffda, men alltid ble full på vorspiel, så fikk jeg min dose av snylting forkledd som glemsomhet/sparsommelighet etc.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:31   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper setter du mest/minst pris på hos andre?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Det undrer meg litt at så mange av dere misliker gjerrighet da, det er noe jeg aldri har tenkt over. Om folk rundt meg er sparsom med pengene sine eller om de spanderer på andre har jeg faktisk aldri lagt merke til.

Sparsommelighet er ikke det samme som gjerrighet. Jeg har ingenting mot at folk er sparsommelige eller ikke-ødslende. Jeg tenkte på gjerrighet som personlighetstrekk - som det motsatte av å være raus og romslig. Smålighet, som nolo sier, ville kanskje vært et bedre ord. Det å ikke unne andre noe, spesielt; det å aldri ville dele med andre og gi av seg selv, å ikke la andre få glede seg over sine ting, å prøve å ødelegge for dem eller ta oppmerksomheten vekk fra dem fordi man vil ha alt sammen selv. Trangsynthet, egoisme og ondsinnet sladring er eksempel på denne typen gjerrighet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no