Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min fantastiske FLAKS vil ingen ende ta!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-07, 09:32   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Min fantastiske FLAKS vil ingen ende ta!!

Bare på noen få minutter er jeg den lykkelige vinner av flere hundre millioner - presiserer MILLIONER britiske pund :salig:

Bare se her dere!

This is to inform you that you have won a prize money of (£500.000.00(G.B.P). Great British Pounds, for this year 2007 Lotterypromotion which is organized by FREE LOTTERY 2007,and the emailaddresses of people that are active online was collected among the millions that subscribed to the Internet.we only select five people every Year as our winners through electronic balloting System without thewinner applying, we congratulate you for being one of the people selected. (CONTACT FINANCE DEPARTMENT WITH THE INFORMATION BELOW) 1. Name: 2. Address: 3. Marital Status: 4. Occupation: 5. Age: 6. Sex:7. Nationality: 8. Country Of Residence: 9. Cell Number: Name:Mrs.Cynthia FergusonE-mail: cynthiafergusondptm@hotmail.comYours faithfully,Mr.Greg SmithCONFIDENTIAL

Men det stopper jo ikke der - her også:

Attn Winner, ==================Claims Agent:-Ronald WhitEmail: vwd15@jmail.co.zaNorth Dakota.Draw Details:Ref Number: PW 9590 ES 9414Batch Number: 573881545-NL/2006Ticket draw Number: 18, 21, 23, 26, 32"Hot Ball: 15" WINNER ONLY ========================= We are pleased to inform you of the result of the last final draw of our LotteryInternational Programs. After this automated computer ballot, your e-mail address emerged as a winner in the category "Hot Ball: 15" with the following numbers attached Ref Number:PW 9590 ES 9414, Batch Number: 573881545-NL/2006 and Ticket draw Number: 18, 21, 23, 26, 32, You are therefore to receive a cash prize of $6.31 Million(SIX MILLION THREE Hundred Ten Thousand United States Dollars) from the total payout.Your prize award has been insured with your e-mail address and will be transferred to you upon meeting our requirements, statutory obligations, verifications, validations and satisfactory report. To file in for the processing of your prize winnings, you are advised to contact our accredited claims agent above for immediate processingof your winning with the information below: ==================================Name In Full,Address In Full,Telephone/Fax number In Full,Nationality,Age,Country,Occupation=========== ==============Yours Faithfully,Donald BaldwinLottery Coordinator.HOT LOTTO

Hvor de har funnet meg vites ikke, men du verden da gitt.
Jeg sitter nå bare og fantaserer om hva jeg skal bruke alle disse deilige pengene på

  Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 09:35   #2
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min fantastiske FLAKS vil ingen ende ta!!



Joda, du er like heldig som meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 09:40   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Min fantastiske FLAKS vil ingen ende ta!!

Ja vi må virkelig være født med gullhår bak!

Det kunne vært morsomt å forfølge saken med å sende dem et svar, og se hva som skjer.
Jeg må sikkert BARE oppgi fulle personaliaopplysninger, og et bittelite kontonummer sikkert
Snille snille menneskene som vil gi bort penger bare sånn helt uten videre, bare fordi man bruker internett. Det har de jo veldig nytte av, sant?

  Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 09:41   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min fantastiske FLAKS vil ingen ende ta!!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ja vi må virkelig være født med gullhår bak!


Gullskje i kjeften og gullhår i ræva.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:20   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min fantastiske FLAKS vil ingen ende ta!!

Jeg vinner ikke å sånne ting engang jeg........

Men tror jeg leste i en tråd her inne at politiet gjerne vil ha slike brev.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no