Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 22:42   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Men det er moro å kjøpe klær da en har krympa da, Men det er kjedligere å kjøpe nye klær da alle de klærne en har fra før har krympa.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 22:44   #22
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Jeg vil også krympe!

I mellomtiden kjøper jeg mellom-klær og bruker ca 1000 på klær og sko i mnd.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:33   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

I denne måned hadde jeg selvpålagt shoppingforbud. Likevel ble det til 1 Odd Molly -genser samt 1 OM-genser som jeg venter på fra Sverige, 1 OM bluse (kjøpt på salg), 1 lang boblekåpe (kjøpt på salg), 1 par støvletter (kjøpt på NM av Zip), og et par singletter. Og så var der et par cityshorts, som jeg kjøpte idag. Derutover litt treningstøy.

Ialt vel en 5000 kr.

Synes likevel, at jeg har holdt meg tilbake ! Jeg elsker å shoppe klær, og har desuten sko- og støvlett-fetisj.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 11-11-06 kl 10:12.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:39   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Ialt vel en 5000 kr.

Da lurer jeg veldig på hvordan en måned uten shopping-forbud ser ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:45   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Vanskelig å svare, da dette varierer veldig.
Et sted mellom 1000 - 2000 kr vil jeg tro. Enkelte måneder mer, enkelte måneder mindre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:17   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da lurer jeg veldig på hvordan en måned uten shopping-forbud ser ut.

You don't wanna know Men jeg jobber med saken. Kanskje om jeg legger på meg en 10 kg igjen ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 17:59   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Synes vi som har krympa burde fått støtte fra staten til klær

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:21   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes vi som har krympa burde fått støtte fra staten til klær

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:43   #29
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes vi som har krympa burde fått støtte fra staten til klær

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 22:58   #30
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes vi som har krympa burde fått støtte fra staten til klær

Kunne ikke vært mere enig !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 23:35   #31
Saga
Nybegynner
 
Saga sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 20
Saga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Ca 500 kr tenker jeg. Noen måneder bruker jeg mer.

Saga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:14   #32
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Garantert altfor mye

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 00:47   #33
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

:strutser:
Dette vil jeg ikke innrømme for meg selv, men om jeg ikke ser hva jeg skriver nå :lukker øynene: er det vel ca 1500

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 00:51   #34
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Altfor lite ! Har ikke shoppinggenet, desverre!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 02:02   #35
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Jeg har dessverrre shopping- genet og kan fort svi av en to - tre tusen kr. bare på meg selv. pr mnd.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 08:23   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på klær i mnd?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

I denne måned hadde jeg selvpålagt shoppingforbud. Likevel ble det til 1 Odd Molly -genser samt 1 OM-genser som jeg venter på fra Sverige, 1 OM bluse (kjøpt på salg), 1 lang boblekåpe (kjøpt på salg), 1 par støvletter (kjøpt på NM av Zip), og et par singletter. Og så var der et par cityshorts, som jeg kjøpte idag. Derutover litt treningstøy.

Ialt vel en 5000 kr.

Synes likevel, at jeg har holdt meg tilbake ! Jeg elsker å shoppe klær, og har desuten sko- og støvlett-fetisj.


Vil ikke si det høyt.
Mitt shopping forbud sprakk glatt

Denne mnd ble det to O.M strikkejakke,en lang og en kort.
Armani moonboots,O.M skjørt, to Ella Moss topper hos Cara og noe småtteri til de to minste guttene

Hva jeg har brukt på oppussing, er nesten et 6 sifret beløp (straks)
Det er ALT, møbler, maling, spiker etc etc

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no