Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-15, 19:53   #181
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Dere har ikke opplevd ham på små nok scener, tror jeg. Han har virkelig solid karisma.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 20:04   #182
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Kjenner en som nylig var på intimkonsert med Jo Nesbø. 20 personer i et lite lokale. Det var veldig flott, ifølge kompisen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 20:27   #183
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Ja, den siste jeg var på, var kun på 40 min for 50 personer, og da sang han vel bare 4 sanger. Resten av tiden pratet han, og det kan han også.

Jeg er en sucker for nostalgia, da, jeg innrømmer det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 20:59   #184
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Americana har da intatt Stabekk med Texas Barbeque. Jaggu er det godt også. Ikke kjede da, den er vel familiedrevet. Anbefales veldig. De har en ku på taket (ikke levende).

Er det de som har en sånn tavle med "slagord" på?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 21:15   #185
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det de som har en sånn tavle med "slagord" på?

Meget mulig.

Det er denne: https://www.dn.no/magasinet/2014/08/...er/grillskuret

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 21:30   #186
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Jeg må bare komme dinglende inn og si at Bjella er helt eventyrlig karismatisk. Jeg ble helt blåst over ende første gang jeg så ham live. For jeg tenkte jo at han bare var en pusling som hadde mista badebuksa midt i stupet, liksom. Og så synes jeg han skriver bedre norsk tekst enn en hel haug velkjente norske skjønnlitterære forfattere.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 22:03   #187
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Det er utrolig vakkert.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 22:10   #188
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dere har ikke opplevd ham på små nok scener, tror jeg. Han har virkelig solid karisma.

Joda, jobbkantine med 20 mennesker, 2 timer med selvopptatt snakking om pærebrus og fremføring av Rumba med Gunn. Not blown away.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 22:54   #189
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Du vil kje sakne det du forlét
for eg ska kysse so jesus gret.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-15, 10:33   #190
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Americana har da intatt Stabekk med Texas Barbeque. Jaggu er det godt også. Ikke kjede da, den er vel familiedrevet. Anbefales veldig. De har en ku på taket (ikke levende).

Enig! Kult sted, god mat og ikke dyrt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 10:33   #191
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Espresso House skal bli den nye H&M og større enn Starbucks.

http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/...espresso-house

Det er så kjedelig med slike kjedebutikker i alle handlegatene. Handelsstanden beklager seg over lite kunder i byer og handlegater, men hva er vitsen når det ikke er annet der enn på nærmeste senter hvor det attpåtil er gratis å parkere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 10:36   #192
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Jeg skulle ønske byene la ned en helhetlig plan for byrommet, hva de ønsket å formidle og hvordan de ønsket å fremstå. Flere andre byer i verden har gjort dette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 13:02   #193
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører



Nå kommer ikke Kaffebrenneriet likevel.

https://byas.no/article/hva-skjer-me...327b5529fc1fea

Sånne ting skjer hver gang noe kjekt skal åpne i denne byen. Men hey, heldigvis skal Michael Kors åpne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 18:13   #194
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Nå har jeg faktisk frekventert denne sjappa. Det var strålende sol og 25 grader der vi satt i torgtrappene, det skal de ha. Men frappuccinoen smakte grusomt, det var både jeg og mannen enige om. Han er ingen matsnobb, btw. Jeg synes jo ikke jeg er det heller, da, men innser at jeg muligens kan framstå sånn. Uansett, denne frappuccinoen hadde en forferdelig bismak jeg ikke kan huske å ha kjent før, men det er nok fordi jeg aldri har drukket det tidligere. Bestiller oftest dobbel cappuccino uansett hvor jeg er. Det smakte ...veldig rart. Klarer ikke forklare det bedre. Kremen var også full av denne ekle bismaken. Heldigvis likte datteren (13) frappuccinoen, og det var egentlig hovedsaken. Jeg VAR innstilt på at jeg skulle like det jeg også, jeg var tørst og hadde tenkt meg noe som lignet på sjokolademilkshake.

På veien hjem så jeg en cabincruiser i millionklassen i Vågen. Den het Rine.

Nå sitter jeg hjemme på terrassen og drikker rødvin for å komme meg over sjokket. Og nøytralisere kaloriene.


Sist redigert av Hyacinth : 05-06-15 kl 18:33.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 18:30   #195
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Det stemmer, jeg lånte ut den minste båten min til noen venner denne helga.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 18:32   #196
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 19:03   #197
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-15, 14:42   #198
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Jeg blir aldri ferdig med denne tråden.

Hurra! http://www.aftenbladet.no/meninger/U...r-3712701.html

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-15, 14:42   #199
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører

Og mannen min har selvsagt allerede funnet ut at det ER en Starbucks i Firenze.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no