Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Årets solkrem-test er på plass!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-15, 12:34   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Legen sa i alle fall at dette var kontaktallergi, forårsaket av MI, og hun testet også for et stoff som er i omtrent alt av hårfargingsprodukter, så det utgår også. det kan selvsagt være en kombinasjon av flere ting, men det går som regel greit med produkter som ikke har dette stoffet i seg.

Takk. Dette visste jeg ikke. Liker å tro på merkingene som Svane og NAAF. Jeg har to barn med kontakteksem, de reagerer også på ulike ting. Og nå i vår gikk det så galt at yngste fikk zyrtec som kur. Slike hender som du viser er kjent hos oss, varme og sviende som varer lengre enn litt.

Vi bruker alle Cosmica i ansiktet, eller er det ACO det står øverst.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 12:35   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk. Dette visste jeg ikke. Liker å tro på merkingene som Svane og NAAF. Jeg har to barn med kontakteksem, de reagerer også på ulike ting. Og nå i vår gikk det så galt at yngste fikk zyrtec som kur. Slike hender som du viser er kjent hos oss, varme og sviende som varer lengre enn litt.

Vi bruker alle Cosmica i ansiktet, eller er det ACO det står øverst.

Vår erfaring også, det beste er sikkert å forsøke seg frem!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 12:37   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Var denne myntet på mitt innlegg? I så fall skrev jeg at mine har hatt tendens til å få utslett av produktene som er fri for parabener, ikke av parabenene.

Ja, jeg så det. Jeg fikk bare inntrykk av at du ungikk parabener fordi du var redd de skulle få utslett av det også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 12:51   #24
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg så det. Jeg fikk bare inntrykk av at du ungikk parabener fordi du var redd de skulle få utslett av det også.

Neida, vi gjør ikke det. På de kremene vi ikke finner fullgode parabenfrie alternativer som de ikke reagerer på bruker vi den med parabener (NAF sin A-krem for eksempel). Men vi prøver å unngå det der vi kan av hensyn til østrogenhermerne.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 14:09   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Synes dette er et klokt og viktig innspill i bonanzaen mot solkrem med saker og ting i.
Det farligste med solkremen er ikke bruke den.
http://www.aftenposten.no/meninger/d...i-8042688.html

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:39   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Her er en artikkel om rekasjoner på MI, det virker jo som et særdeles lite hyggelig stoff.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:41   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Jeg så den der, Tallulah.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:44   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Virkelig skremmende. Jeg innser at jeg sikkert bør være litt obs på dette stoffet, jeg kan lett begynne å klø i ansiktet av ulike kremer og sminke, og har ikke funnet ut hva det kan være. Nå skal jeg virkelig holde utkikk etter MI, men ser at det kan være vanskelig å finne ut av det, siden produsentene gjemmer det bak ulike navn.

Godt å se at Cliniderm er uten, da fortsetter hvertfall hele familien med den solkremen, så får jeg gå igjennom resten av sminke- og kremsortimentet mitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:46   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Jeg liker best Cliniderm og barna foretrekker Coop Änglamark sin solspray. Vi har vært fornøyde i flere år, så jeg holder meg til dem.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 10:38   #30
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Jeg har brukt Cliniderm så lenge jeg kan huske. Jeg liker konsistens og lukt, og den fungerer veldig bra. Det er også den eneste solkremen som minstemann ikke reagerer på. Han reagerer på mange såper, kremer etc, men vi har aldri funnet ut hvilket stoff han reagerer på. Mulig det er MI.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 10:59   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Jeg kjenner at jeg har blitt litt immun mot de solkremtestene. Nå er vi heller ikke storforbrukere, bortsett fra når vi er i utlandet eller akkurat på stranda, så jeg tror ikke solkrem utgjør noen stor helserisiko sånn totalt sett for vår familie. Men jeg prøver selvfølgelig å unngå verstingene hvis jeg får med meg hvilke det er.

Jeg svir i øynene av Cliniderm, og kan ikke bruke det i ansiktet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:05   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Jeg har nok også fått mer mer avslappet "hva som funker for oss"-holdning med åra, men jeg syns det er veldig bra at slike ting testes og at det år bred oppmerksomhet. Det har skjedd enormt mye på solkremmarkedet, bare fra Hiawata gikk i barnehagen frem til nå, og det tror jeg er testenes fortjeneste. Da fantes det omtrent ikke en eneste solkrem uten utrolig mange kjipe kjemikalier, fargestoffer og tonnevis med parfyme, og man satt igjen med klissete, tette kremer med fysisk filter som var umulige å smøre ut og førte omtrent til overoppheting fordi de tettet igjen huden fullstendig.

Veldig dumt at de ikke har fokusert på dette nye tilsetningsstoffet også, riktignok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:31   #33
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Men burde ikke det ar solkremen faktisk beskytter mot UV-stråler, og at den holder det den lover ift faktor også være en del av testen? Jeg savner dette.

Solkrembruken er begrenset i vår familie også, vi har ingen allergier, men det hadde vært nyttig å vite hvilken av kremene som gir best beskyttelse - da kunne man sikkert redusert bruken ytterligere.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:37   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Ine og emm: Solkrem som er spesielt for ansiktet svir ikke like mye i øynene, er min erfaring.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:38   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Men burde ikke det ar solkremen faktisk beskytter mot UV-stråler, og at den holder det den lover ift faktor også være en del av testen? Jeg savner dette.

Jo, absolutt. Det irriterer meg alltid at dette blir testet av to ulike og aldri samlet. Ofte har det jo vært slik at de som har kommet høyt ut på problematiske stoffer har dårlig beskyttelse. Men Cliniderm tror jeg alltid har kommet høyt på begge deler. Vi har i allefall alltid vært strålende fornøyd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 12:56   #36
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Nivea får jo bunnplassering hvert år. Rart de ikke gjør noe med det.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 13:09   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nivea får jo bunnplassering hvert år. Rart de ikke gjør noe med det.

Folk flest leser vel ikke tester og tar den flaska som står i sjokkselgere ved kassa på matbutikken. Nivea er et veletablert merke som mange liker blant annet på grunn av de såkalt kroppspositive reklamene. Da kan de jo ikke være så ille?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 13:13   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Kosmetikkbransjen har jo i mange år advart om at å bare halseløst boikotte alt av parabener er både risikabelt og ganske dumt. Man må ha preservativer i solkrem, og parabener er de klart mest utprøvde og kjente. Det hadde vært mye bedre å kutte enkelte av parabenene og fokusere på dem som var minst mulig problematiske.

Det er baksiden av medaljen med forbrukerboikottene, så klart. Uten dem går det mye lenger tid å få til endringer, men det blir ofte veldig ensidig, forhastet og lite konsekvensutredet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 13:18   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Jeg følger litt med på hva som stappes i av ymse hormongreier og den slags, men har konkludert med følgende:
Det er viktigere for meg at ungene faktisk tåler det som smøres på, og at de har høy nok og god nok beskyttelse.
Og siden ungene selvsagt ikke tåler samme kremen, , så blir det assortert utvalg og det som var tilgjengelig der og da.

Cliniderm funker til meg, men ikke til Knøtteliten.
Knotten tåler nesten ingenting, men Änglamark funker ganske bra. I tillegg funker den der som kan spraymales på, Ambre Solaire something.
Tidligere har jeg hatt veldig god erfaring med Soltan (Boots), de har nemlig fotostabilt filter og det er viktigere enn om det er parabener eller ei.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 13:19   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets solkrem-test er på plass!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ine og emm: Solkrem som er spesielt for ansiktet svir ikke like mye i øynene, er min erfaring.

Jeg er ikke enig. / desverre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no