Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 21:44   #81
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Det er virkelig helt genialt! Jeg har aldri hatt så lite hårvekst på leggene som nå etter jeg prøvde epilator. Jeg har tidligere høvlet morgen, middag og kveld har det føltes som, innimellom brukt krem, evt sånne voksstriper , men dette er virkelig tingen! Og nå har jeg avansert til bikinilinjen. Inkl vin, that is. Neste steg er armhulene.
Men da må jeg nok ha bar vodka først.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 22:26   #82
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Molo: Hvilken type har du? Men under armene, er du ikke vel bevart.

Jeg bestemte meg for å anskaffe meg en når jeg stod og barberte meg i dusjen i dag.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 22:41   #83
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ein av dei aller aller største fordelane er jo at det ikkje klør når hårene kjem tilbake. Dei berre popper fint opp og blir fjerna i ein fei.

Men under armane klarer eg ikkje

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 22:45   #84
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.482
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg tar både legger, bikinilinje og under armene med epilator. Under armene og bikinilinjen var litt vondt de første gangene, men nå gjør er det enkelt penkelt. Men jeg lurer på om min gamle og trofaste epilator snart må byttes ut med en nyere om mer fancy. Den begynner å lage litt rare lyder, nemlig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 22:58   #85
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Molo: Hvilken type har du? Men under armene, er du ikke vel bevart.

Jeg bestemte meg for å anskaffe meg en når jeg stod og barberte meg i dusjen i dag.

Under armene er nok for viderekommende. Jeg venter en stund enda med det.
Jeg har denne http://www.consumer.philips.com/cons...ator+HP6408-03

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:05   #86
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg blir mer og mer overbevist nå. Kan noen fortelle meg at jeg ikke kaster 1000,- ut av vinduet hvis jeg kjøper meg en sånn Rolls Royce-epilator som smilefjes kjøpte?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:11   #87
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg blir mer og mer overbevist nå. Kan noen fortelle meg at jeg ikke kaster 1000,- ut av vinduet hvis jeg kjøper meg en sånn Rolls Royce-epilator som smilefjes kjøpte?

Har akkurat bestilt jeg... Blir litt påvirket ja...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:12   #88
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Det er ikkje bortkasta penger å spandere på seg ein epilator. Endelig fekk faktisk eg og glatte fine legger.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:13   #89
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har brukt silkepil i et år nå, og er superfornøyd.
Bruker den på leggene, og synes ikke det er vondt.
Under armene brukes den også, men der er det vondt synes jeg. Men har lite hår under armene, så det er fort gjordt da;-)

Bikinilinja har jeg prøvd å ta 2 ganger, men greier det ikke, p.g.a smertene.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:17   #90
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg blir mer og mer overbevist nå. Kan noen fortelle meg at jeg ikke kaster 1000,- ut av vinduet hvis jeg kjøper meg en sånn Rolls Royce-epilator som smilefjes kjøpte?

Det var det jeg ikke giddet da jeg gikk for den til halve prisen i stedet. Ante jo ikke om dette var tingen for meg, men angrer ikke et sekund. Nå vet ikke jeg hva rollsen gjør som ikke min gjør, men jeg savner egentlig ingenting med min.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:18   #91
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg er litt over middels duppeditt-frik, så det må nok bli rollsen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:19   #92
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Da går du for rollsen.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:22   #93
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg er litt over middels duppeditt-frik, så det må nok bli rollsen.

Jeg også.

Da er det bare å vente til slutten av neste uke.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:17   #94
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg savner min epilator, den døde og jeg har ikke kommet meg til å kjøpe ny enda. Finnes ikke noe bedre.
Kjennes jo ut som om du skjærer med kniver i huden første gangen, men etterhvert merker man det knapt og leggene er fine bestandig.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 07:30   #95
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg tror nok de til halve prisen er omtrent akkurat like fine. Jeg bare kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg vil bli mer fornøyd med den dyreste fordi jeg er en idiot av en dingsefreak.

Jeg er fremdeles like fornøyd - ikke minst fordi jeg ikke trenger å holde på med å fjerne hår tre ganger om dagen mer. Men jeg har ikke fått til under armene enda - skal øve mer på det. Kanskje jeg også må ha vin først.

Mulig slagord for epilator? "Mindre hvin med mere vin"

  Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 11:17   #96
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

sf:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 11:34   #97
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Kan alle epilatorer brukes på bikinilinja? Det er mitt problemområde.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 17:50   #98
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ble påvirka jeg også. Ble rolls på meg og.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-09, 00:34   #99
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg kjøpte i dag. Rollsen. Det gjør #$%& vondt! Og jeg får røde prikker på legga av det. Men, jeg regner med at det går over og at huden holder seg myk en stund.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:12   #100
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.950
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ser ut som jeg har bestemt meg for å levere inn min 15 år gamle SilkEpil og kjøpe meg en ny, kanskje en rolls?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no