Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 00:22   #1
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Jeg har slutta å se på tv, eller- de siste 4 årene har jeg egentlig ikke klart å følge med på annet enn et par serier, mannen er kongen over fjernkontrollen og han ser nesten bare sport...

Så jeg trenger tips om noen vet om ok tvprogrammer om mat og interiør. Nigella for eksempel- er hun på tv enda?

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 00:29   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Tv4 har noe, "Sommar med Ernst" tror jeg det het. Han pusser opp og lager mat og står i. Aner ikke hvilken dag, men jeg har kommet borti det et par ganger sånn i syv-åtte-tida, trur eg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 00:31   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

tv4 sender også repriser med äntligen hemma, hver dag i halv sekstida. Tar det opp og ser det når det passer.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 00:33   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Tv2 har tid for hjem som også er bra synes jeg. Der er det et prosjekt hver gang. (äntligen hemma har flere prosjekter, noen små og noen større)

På tv4 har de også et eget matlagingsprogram for grilling; grilla. Usikker på når det går.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 00:47   #5
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Takk!!! Så godt at dere vil svare en nykommer! Godt jeg har dvd-opptaker for slike programmer går jo midt i leggetida.

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 01:10   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Kom på ett til: Colin and Justin på FEM, husker ikke når det går heller. Blir tatt opp automatisk her.

Og hver dag går det 60 minutes makeover. Men det er litt bob-bob synes jeg. Ikke alltid det blir veldig bra, og litt stressende opplegg, de pusser opp 4 rom på en time!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 01:24   #7
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Sånn der oppussing på tid litt stressende ja...og så lurer jeg veldig på om huseierne angret noen dager etter at tv-teamet dro. De jo nødvendigvis slurve litt for å klare hele rom på bare en time....

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 01:27   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

men i de fleste tilfeller så ser det ganske jævlig ut på forhånd, så all forandring er til det bedre. Og de maler ikke treverk, kun vegger. Det er jo 40 mann som holder på, så noe rekker de.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 19:08   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

tv4 sender også repriser med äntligen hemma, hver dag i halv sekstida. Tar det opp og ser det når det passer.

Opprinnelig lagt inn av MillyMollyMandy, her.

Godt jeg har dvd-opptaker for slike programmer går jo midt i leggetida.

Herlighet, at jeg ikke har tenkt på det! Til min unnskyldning er det bare to uker siden jeg fikk sånn.... apparat med opptaksmulighet.
:iler og leter etter bruksanvisninga:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 16:07   #10
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode matprogrammer eller interiørprogrammer? Når og hvor?

BBC Prime har gode opp-pussings serier, med masse gode ideer, og matprogrammer. BBC food også da!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no