Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

En mystisk tekstmelding fra 2385

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 18:53   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

En mystisk tekstmelding fra 2385

Jeg fikk følgende tekstmelding litt tidligere i dag:

Sitat:

xxxx er din pinkode! Du er bare et steg unna. Tast inn pinkoden på websiden nå!

Jeg aner ikke hvem meldingen kommer fra. Nummeret som står som avsender, er 2385. Denne meldingen blir bare enda mere mystisk av at det ikke står noe om hvilken webside det er snakk om heller, så jeg aner jo ikke hvor det er det ønskes at jeg skal bruke denne pinkoden.

Hvem da, hva da, hvor da, hæ?!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 18:53   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En mystisk tekstmelding fra 2385

Jeg pleier å få meldinger fra Yves Rocher om at pakken min kan hentes på Sandviken postkontor. :deler:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 18:56   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En mystisk tekstmelding fra 2385

Du er kjempeheldig, for da vet du i alle fall hvem meldingen er fra, og hva budskapet er.
:missunnelig:

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 19:02   #4
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: En mystisk tekstmelding fra 2385

Noen som forsøker å logge seg inn på din side en plass?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 19:06   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En mystisk tekstmelding fra 2385

Den meldinga der kosta deg nok minimum 30 kr.

Var nettopp sak om dette på tv2. Kan hende nokon har tasta feil mobilnr når dei skulle bestille ein tjeneste. Den lettaste måten å finna ut av kven den meldinga er i frå er å kontakte telefonselskapet ditt. Dei skal kunna finna ut av kven som har sendt den.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 19:09   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En mystisk tekstmelding fra 2385

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Noen som forsøker å logge seg inn på din side en plass?

Kan ikke se for meg hvor det skulle være. Jeg er jo ikke registrert noe sted med dette nummeret.

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Den meldinga der kosta deg nok minimum 30 kr.

Var nettopp sak om dette på tv2. Kan hende nokon har tasta feil mobilnr når dei skulle bestille ein tjeneste. Den lettaste måten å finna ut av kven den meldinga er i frå er å kontakte telefonselskapet ditt. Dei skal kunna finna ut av kven som har sendt den.

Jeg får ringe til telenor i morgen tror jeg.
Det er jo usannsynlig rart at det ikke er oppgitt i meldingen hvilken nettside det er snakk om da.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 19:17   #7
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En mystisk tekstmelding fra 2385

Holder ein liten knapp på at det er nokon som har tasta inn feil mobilnr då dei skulle bestille ein tjeneste.
Sjekk med telenor i morgon og dukker det opp fleire meldinger sender du STOPP til det nr. Det pleier å fungere.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no