Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 16:39   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Jeg har mobiltelefon gjennom jobben, men blir trukket for bruk utenom arbeidstiden. Og syns ikke det virker så gunstig, nå som det fins så mange abonnementstyper med billig sms og inkludert ringetid.

Så nå har jeg planer om å skaffe meg en egen telefon til privat bruk, og la den andre være forbeholdt jobben. Da er det også lettere å skille ut jobbsamtaler når jeg har fri.

Jeg har tenåringer, og sender MYE sms til dem + endel venninner. Men alle har ikke samme abonnement, så jeg kan ikke basere meg på noe Fri Familie-opplegg som avhenger av det. Og så har vi kuttet ut fasttelefonen, så jeg bruker mobilen også til å ringe og snakke med folk av og til, selv om det blir mindre og mindre. Det er også en fordel om jeg kan få kjøpt en telefon rimelig med abonnementet.

Hva er lurest å velge?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 16:50   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Vi har one call begge to, og er fornøyd. Har fått mye billigere rekning enn da vi hadde telenor, men det er sikkert ikke det billigste. To timer gratis ringetid og en del (100?) gratis meldinger.
Mannen har fått bare en rekning fra juli i fjor til nå, for han ringer lite, og de gidder ikke sende ut rekning når man har brukt den mindre enn ca 60 rkoner i mnd. Jeg får rekning på mellom 100 og 200 kr /mnd

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 16:53   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Sønnen min anbefalte Chess 10 t nå, det er 10 timer ringetid og 300 sms i måneden for 249,-

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 17:00   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Jeg er meget fornøyd med One Call, og får regninger på mellom 25 og 70 kroner.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 17:28   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Jeg har Frihet fra Telenor.
Fornøyd med det.
Det lønner seg kanskje å ha samme leverandør som resten av familien/ungene så dere kan ha frifamilie.
Vi sparer ihvertfall mye penger på det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 17:34   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Vil også anbefale Onecall. Jeg har har nå Telenor og merker god forskjell på regningene mine. (Ikke spør hvorfor jeg skiftet ). Onecall er av de billigste operatørene.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:26   #7
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

www.telepriser.no.

Her er alle abonnementene på markedet listet opp. Tast inn ditt (antatte) forbruk, og se selv hvilket abonnement som er billigst for deg.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no