Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telenor-trøbbel i kveld?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 21:06   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Telenor-trøbbel i kveld?

Er det noen som vet om Telenor har trøbbel med nettet i kveld? Jeg kommer nesten ikke inn på noen nettsider nå - det har vart siden i 18-tida. Faktisk er det bare FP og It's Learning som funker hos meg av de sidene jeg har kommet på å prøve, alle andre får jeg beskjed om ikke er tilgjengelige. Det gjelder både .no- og .com-sider.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:07   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telenor-trøbbel i kveld?

Har ikke hatt noen problemer her, så langt i hvert fall.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:41   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telenor-trøbbel i kveld?

Her virker det. *ivrig på Fp i kveld*

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:44   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telenor-trøbbel i kveld?

Ja, FP går så det suser, og noen få andre nettsider, men ellers er det bom stopp.

Tror jeg skal hente fram jobb-laptopen og se om den er lik eller om det kanskje er noe på maskinen som lager trøbbel.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:12   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telenor-trøbbel i kveld?

Her er det nettverket til Telenor mobil som tuller. Samtaler kobles ut, nettet er plutselig opptatt osv.osv.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:13   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telenor-trøbbel i kveld?

Nå er det i hvert fall i orden. Jeg hadde samme problem på begge pc-ene, og plutselig, for ca 30 minutter siden, kom jeg inn overalt igjen. Merkelig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no