Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Om man sletter noen som venn på FB ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 21:31   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man sletter noen som venn på FB ...

Om man sletter noen som venn på Facebook, får vedkommende en melding om det da?


Sist redigert av Pelen : 07-03-09 kl 21:42. Årsak: Litt mange på i rubrikken.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:32   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på på FB ...

Nope

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:33   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på på FB ...

Får ikke melding om det og det eneste den personen kan se det på er at en person har blitt borte fra vennelisten.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:33   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på på FB ...

Takk, da skal jeg gjøre det på en gang.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:35   #5
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på på FB ...

Niks. En jeg hadde på vennelisten min (en jeg delte rom med på barneklinikken i en uke) slettet meg. Jeg fikk ikke melding, men fant det ut fordi jeg ikke fant henne på listen min lenger.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:40   #6
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på på FB ...

Men det kan vel hende denne 'vennen' reagerer hvis du plutselig dukker opp blant Venner du kanskje kjenner? Hvis dere har felles bekjente, da.
Jeg har noen jeg ikke føler behov for å ha på vennelisten, men så lenge vi har mer enn 2 venner felles, ser jeg for meg at vedkommende vil stusse hvis jeg dukker opp under Venner du kanskje kjenner, sporenstreks gå igjennom vennelisten med lupe og oppdage at jeg har avvennet meg.


Selv om du lider av paranoia, betyr ikke det at ingen er etter deg.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:11   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på FB ...

De får ingen beskjed, nei. Om du samtidig vil gjøre deg usynlig, så gå inn på personlige instillinger og blokker vedkommende.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:18   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på FB ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

De får ingen beskjed, nei. Om du samtidig vil gjøre deg usynlig, så gå inn på personlige instillinger og blokker vedkommende.

Det var lurt! Takk for tipset!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:22   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på FB ...

Speaking of the devil, går det an å gjøre seg usynlig på chatten? Jeg har (i tillegg til andre jeg ikke orker å snakke med) noen italienere som kommer opp titt og ofte og vil prate med meg, selv om jeg har gitt beskjed om at jeg ikke snakker godt nok italiensk. Dustefolk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:25   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på FB ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Speaking of the devil, går det an å gjøre seg usynlig på chatten? Jeg har (i tillegg til andre jeg ikke orker å snakke med) noen italienere som kommer opp titt og ofte og vil prate med meg, selv om jeg har gitt beskjed om at jeg ikke snakker godt nok italiensk. Dustefolk!

Du kan iallfall koble fra. Klikk på den grønne prikken nedi hjørnet og velg "koble fra", eller noe sånt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:40   #11
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om man sletter noen som venn på FB ...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Du kan iallfall koble fra. Klikk på den grønne prikken nedi hjørnet og velg "koble fra", eller noe sånt.

Men det idiotiske med det er jo at man da heller ikke får se hvem som er pålogget. Skulle vært slik som på MSN, at man kunne satt seg "opptatt" o.l. Jeg vet det er bare å ignorere om man ikke orker å snakke med noen men jeg er så dårlig på ignorering. Og ja, jeg vet at om jeg ikke orker å snakke med noen så kan jeg bare slå det av, men jeg er jo så ubesluttsom også, så det kan jo hende jeg vil snakke med noen om "den rette" skulle dukke opp.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no