Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Blender

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-17, 21:17   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Blender

Vi må ha ny. Noen som har ett merke å anbefale?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 21:54   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blender

Jeg har en dyr fancy en fra Kitchen Aid. Flott den, usikker på om den er verdt prisen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:21   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender

Vi er avhengige av GODE blendere her i huset, så vi kjøper blendere til tusenvis av kroner, men til gjengjeld får vi mye glede av dem og de kan lage ALT! Min forrige var en Blendtec, betalte vel rundt 6000 kr inkludert frakt, toll og moms fra England. Da den røyk for noen år siden hadde jeg ikke råd til ny, så det ble en Raw Pro på tilbud til rundt 2000,-. Den er ikke i nærheten av å være like god som Blendtec, men den er bra nok for vårt bruk, selv om jeg sparer til ny Blendtec eller Vitamix.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:44   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.989
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blender

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har en dyr fancy en fra Kitchen Aid. Flott den, usikker på om den er verdt prisen.

Samme her, og jeg synes ikke den duger til annet enn veldig fuktige råvarer. Jeg laget trashy milkshake typ McDonald's i dag, med iskrem og melk, og selv da klaget den så jeg måtte av med lokket flere ganger underveis.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:54   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Samme her, og jeg synes ikke den duger til annet enn veldig fuktige råvarer. Jeg laget trashy milkshake typ McDonald's i dag, med iskrem og melk, og selv da klaget den så jeg måtte av med lokket flere ganger underveis.

Enig. Selv smoothieblenderen til 149 kroner håndterer frosne jordbær bedre enn kitchenaid-blenderen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:56   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender

Har Kenwood. Både glassblender til Majoren, og en ren blender m/tappekran. Funker helt greit til mitt bruk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 23:19   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.831
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blender

Vi har fra Bodum og er fornøyd. Den får kjørt seg skikkelig i perioder og knuser fint både isbiter og frossen frukt. Da sammen med annen væske. Har ikke prøvd uten.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 23:20   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender

Jeg skulle AKKURAT starte en identisk tråd.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 01:35   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.038
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blender

Har Philips stavmikser med minihakker som jeg er utrolig fornøyd med, og blender til Kenwooden. Stavmikseren brukes mer enn blenderen, men den duger jo ikke til store mengder.
Er generelt veldig godt fornøyd med litt dyrere blendere fra Phillips.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 01:42   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.481
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender

Vi har denne frå Wilfa på andre året nå: https://www.elkjop.no/product/hjem-o...caAiy8EALw_wcB

Den er mykje betre enn dei to forrige vi sleit ut (Kenwood som fulgte med maskinen og OBH Nordica). Eg såg på watt-styrke, og liker å kunne bruke han som isknuser.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 10:12   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blender

Har hatt en wilfa jeg også i noen år. Den beste jeg har hatt. Ofte på tilbud under tusenlappen

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 21:11   #12
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.176
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blender

Jeg har min kitchen aid blender. Den har overlevd i mer enn 10 år. Så syns det har vært verdt prisen på rett i underkant av 1800 kr.

Vi har også en smogo og den mangler kraften til å knuse is og frossen frukt. Selv fersk frukt og bær tar en evighet å kjøre glatt i den sammenlignet med kitchen aid en vår.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no