Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kan noen anbefale meg en dampvasker til fliser?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-17, 02:03   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Kan noen anbefale meg en dampvasker til fliser?

Overskriften sier alt

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 02:06   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Overskriften sier alt

Jeg har en Kärchersak. Ikke den enkleste, men ikke den aller mest fancy heller.

Funker veldig bra. (Men jeg hadde ikke kjøpt med mindre jeg hadde mange kvadrat med flis- og steingulv, og god plass til å sette den unna.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 02:15   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Følger med.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 10:21   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Takk for svar. Hvilken modell har du, og må du tørke av fugene etter du har brukt den, eller blir de rene av kun bruken?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har en Kärchersak. Ikke den enkleste, men ikke den aller mest fancy heller.

Funker veldig bra. (Men jeg hadde ikke kjøpt med mindre jeg hadde mange kvadrat med flis- og steingulv, og god plass til å sette den unna.)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 10:31   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Kärcher SC4 står det på den.

Gulvbelegg-gulvene (grovkjøkken og kjølerom) blir magisk rene bare jeg sveiper over. Baderomsflisene må man jobbe litt mer med (ikke "skure", men det er ikke fullt så uanstrengt som det ser ut i reklamene ), men jeg trenger ikke tørke over de etterpå nei. Hender jeg spyler litt over i dusjnisjene etterpå, that's it. På steingulvet i hallen hender det jeg tørker over etterpå, men det gulvet har brede fuger og veldig grov steinoverflate, så det er et litt tungt gulv å holde rent uansett.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 11:30   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Min kan lånes ut hvis du spør pent. Han kommer ifølge med en gul sak fra Karcher.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 12:58   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Min kan lånes ut hvis du spør pent. Han kommer ifølge med en gul sak fra Karcher.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-17, 14:00   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Jeg sjekket og fant ut at Nilfisk Steamtec 312 ble best i test i 2017.
Siden den ikke kostet så mye bestilte jeg den bare på impuls

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-17, 16:34   #9
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg sjekket og fant ut at Nilfisk Steamtec 312 ble best i test i 2017.
Siden den ikke kostet så mye bestilte jeg den bare på impuls

Jeg har den og er veldig fornøyd. Skaftet kunne vært ett par cm lengre for perfekt arbeidsstilling da.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 02:09   #10
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbeale meg en dampvasker til fliser?

Godt å høre at du er fornøyd

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg har den og er veldig fornøyd. Skaftet kunne vært ett par cm lengre for perfekt arbeidsstilling da.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no