Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-09, 17:35   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Jeg har aldri sett noe liknende i avisa. Så flaut og skummelt det må være å bli etterlyst på denne måten.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 17:36   #2
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

http://www.dagbladet.no/2009/04/08/n...paske/5672740/

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 17:57   #3
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Ettersom jeg leste i går hadde faren våknet rundt 11:30 og ringt politiet.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:24   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Jeg har sett noe lignende. Det er ikke første gang småbarn våkner opp og tar seg en tur på egenhånd. Jeg tror ikke jeg hadde syntes det var spesielt flaut heller egentlig. Bra noen tok seg av gutten!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:28   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har sett noe lignende. Det er ikke første gang småbarn våkner opp og tar seg en tur på egenhånd. Jeg tror ikke jeg hadde syntes det var spesielt flaut heller egentlig. Bra noen tok seg av gutten!

Jeg hadde vært flau hadde jeg sovd så lenge med et lite barn i huset.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:33   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde vært flau hadde jeg sovd så lenge med et lite barn i huset.


Det hadde jeg også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:35   #7
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde vært flau hadde jeg sovd så lenge med et lite barn i huset.


Skjønner ikke hvordan man kan få det til jeg...

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:39   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Godt at gutten ble funnet og tatt hånd om og at pappaen fant han igjen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:48   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Skjønner ikke hvordan man kan få det til jeg...

Jeg har ingen problemer med å sove lenge om ingen vekker meg. I og med at poden tydeligvis ikke vekket pappaen synes jeg ikke det er det miste rart at han sov.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:51   #10
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har ingen problemer med å sove lenge om ingen vekker meg. I og med at poden tydeligvis ikke vekket pappaen synes jeg ikke det er det miste rart at han sov.

Man er antageligvis forskjellig der. Jeg har en indre klokke når jeg har ansvaret for små barn.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:57   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Man er antageligvis forskjellig der. Jeg har en indre klokke når jeg har ansvaret for små barn.

Er jeg trøtt nok er den indre klokken min tom for batteri...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:12   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde vært flau hadde jeg sovd så lenge med et lite barn i huset.

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Skjønner ikke hvordan man kan få det til jeg...

Det har vært perioder i livet mitt som småbarnsmor der jeg bokstavlig talt sovnet stående hvis jeg hadde anledning, og selv om jeg fortsatt våknet når ungen ropte på meg eller gråt, ville jeg ha sovet gjennom absolutt hva som helst annet hvis jeg hadde anledning.

Jeg kan godt se for meg at jeg ikke ville våknet av at barnet snek seg ut av huset, hvis det var første gang det skjedde og hjernen ikke var mentalt innstilt på å plukke opp en slik lyd.

Jeg hadde syntes det var utrolig flaut om barnet mitt ble plukket opp av politiet på en slik måte, men jeg synes ikke det er spesielt oppsiktsvekkende at det kan skje.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:14   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Er for engangs skyld enig med Skremmern her, og jeg er B-menneske. Alene med en liten unge, og sove hele formiddagen ? I Det er sikkert mange mulige gode forklaringer her, men flau hadde jeg ihvertfall vært.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:15   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Jeg tror heller ikke at jeg kunne sovet til 11.30 om jeg var alene i huset med en liten unge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:18   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tror heller ikke at jeg kunne sovet til 11.30 om jeg var alene i huset med en liten unge.

Ikke jeg heller. Det hadde vært ganske så utenkelig for meg selv om jeg liker og dra meg utover formiddagen om jeg vet at jeg kan. Hvis jeg er alene med ungene så våkner jeg garantert innen de rekker og gjøre noe galt etter de har stått opp, men så har jeg 2 1/2 åringen sovende på vårt soverom ennå, så han klarer ikke å gå ut av senga uten å tråkke på oss.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:44   #16
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Det var da voldsomt til overskrift.

Jeg vet ikke om jeg haddegreid å sove til kl 11.30, har aldri fått muligheten.

Bra pappan våknet og at gutten var i gode hender.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:45   #17
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Jeg er sånn som 007 og Teofelia. Jeg kunne fint sovet lenge, om ingen hadde vekket meg. Mine unger kan også fint finne på å sove lenge om morgenen. At de sover til 9.30 og 10.30 er ikke veldig uvanlig her i huset, så jeg hadde nok ikke stusset så fælt om jeg våknet kl 10 eller 11 for den del, og det var stilt i huset. Jeg hadde antagelig bare tenkt at de sov lenge.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:51   #18
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Det har alltid vært min skrekk at noe sånt skulle skje - jeg har jo lest at slike ting har skjedd før både på kvelden, natten, tidlig morgen og sen morgen som her. Husker vi hadde trappegrind lenge etter det var nødvendig (soverom i 2. etasje) for å unngå teoretiske muligheter som en unge som datt ned trappen i halvsøvne eller som gikk på oppdagelsesferd (eller som tømte mel og kakao ut over hele gulvet og smurte smør utover kjøkkenbenkene).

(Nå viser det seg at denne frykten har vært ubegrunnet. Senest i morges insisterte min 4-åring på at jeg måtte stå opp sammen med ham fordi han trengte en voksen når han gikk ned i 1. etasje. (Jeg foreslo at han kunne gå ned alene og så skulle jeg komme etter når Førstedamen fant det for godt å stå opp.) Han poengterte også sterkt at det var min morgen fordi pappa'n hadde stått opp med ham i går. )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:58   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Det er en temmelig teoretisk problemstilling her i huset også, siden begge ungene kommer rett inn til oss når de våkner og insisterer på at vi skal stå opp sammen med dem. Og nettopp derfor har vi ikke verdens beste antenner om morgenen: ungene vekker oss, vi slipper å sove med et øye åpent,

Nå skal det sies at jeg helst sikkert ikke ville ha sovet til 11:30 mens jeg var alene med ungene, men til 9 og kanskje til 10 hadde jeg nok klart, siden det har hendt at ungene har sovet så lenge selv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:58   #20
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Jeg synes ikke det er usannsynlig. Jeg sover gjerne lenge og er det stille sover jeg enda lengre. Hilsen D-menneske.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no