Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-09, 17:58   #41
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Godt gutten kom til rette igjen.

Selv kunne jeg aldri sovet så lenge ei heller ikke fått med meg at det feks hadde smelt i døra eller at den hadde blitt åpnet, jeg er forøvrig også amenneske til tusen.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 10:55   #42
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Uff, min Sarah gjorde det samme i 20-tiden i februar for noen år siden, rett før hun fylte 3 år. Hun krøp ut vinduet, barnesikringen var defekt, hos min mor og labbet gjennom 3 hager i pysjen og med kosekluten med seg og bortover mot senteret. Hun ble heldigvis observert av en venninne av meg som klarte å spore opp hvor min mor bodde og fikk levert henne før hun fikk lungebetennelse Sarah sin forklaring var at hun skulle "i banken å hente penger til deg, Mamma". Hun ble funnet utenfor minibanken ja... Min mor visste ikke at ungen var forsvunnet engang før hun fikk tlf fra politiet, venninnen min visste ikke hva min mor het og ringte derfor til politiet for å finne ut av det. Kjempeskummelt var det.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 19:37   #43
Katarina
Aktiv
 
Katarina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 136
Katarina er litt kul
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Godt gutten kom til rette igjen.

Selv kunne jeg aldri sovet så lenge ei heller ikke fått med meg at det feks hadde smelt i døra eller at den hadde blitt åpnet, jeg er forøvrig også amenneske til tusen.

Det er vel ikke sikkert at det hverken smeller i døra, eller at den blir stående åpen Dessuten kommer det vel helt an på hvordan man har soverommet i forhold til barnet. Det er mange forhold som kan spille inn, derfor er det viktig å ikke trekke forhastede konklusjoner synes jeg

__________________
Katarina, mamma til H & S f. 2002
Katarina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 19:51   #44
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Katarina, her.

Det er vel ikke sikkert at det hverken smeller i døra, eller at den blir stående åpen Dessuten kommer det vel helt an på hvordan man har soverommet i forhold til barnet. Det er mange forhold som kan spille inn, derfor er det viktig å ikke trekke forhastede konklusjoner synes jeg


Jada, du har selvsagt helt rett i det. Formulerte meg sikkert både klønete og politisk ukorrekt over her da jeg skrev at jeg ikke skjønte at det gikk an. Det går så klart an, det er jo ikke første gang slikt skjer heller - og sikkert ikke siste.

Jeg er heldig så jeg våkner om ungene endrer pustemønster omtrent, så jeg tviler på at noen hadde unslippet meg - men jeg vet jo så klart aldri.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 22:36   #45
Katarina
Aktiv
 
Katarina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 136
Katarina er litt kul
Standard

Sv: Savner du en liten gutt? (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Jada, du har selvsagt helt rett i det. Formulerte meg sikkert både klønete og politisk ukorrekt over her da jeg skrev at jeg ikke skjønte at det gikk an. Det går så klart an, det er jo ikke første gang slikt skjer heller - og sikkert ikke siste.

Jeg er heldig så jeg våkner om ungene endrer pustemønster omtrent, så jeg tviler på at noen hadde unslippet meg - men jeg vet jo så klart aldri.

Neida, det går helt bra. Det fins jo selvfølgelig mange sløve folk der ute også, så det er jo aldri godt å vite hva som har skjedd...

__________________
Katarina, mamma til H & S f. 2002
Katarina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no