Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Hvilke av disse seriene har du sett/ser du på?
Doctor Who 32 28,07%
Torchwood 16 14,04%
Firefly 28 24,56%
Begynte å se, men falt av lasset 9 7,89%
Jeg liker ikke sjangeren 60 52,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-16, 22:56   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Bare fordi jeg kom til å lure på det...

...og fordi, dersom du virkelig liker seriene, du kanskje har tips til noe jeg ikke har sett og bør se.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:00   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg begynte å se Doctor Who, og likte det egentlig ganske godt - men siden jeg egentlig ikke tør å se noe som er skumlere enn at det kan sendes på Fantorangen, så ble jeg nødt til å slutte.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:01   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Har du sett Sherlock?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:02   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Har du sett Sherlock?

Nei, men det burde jeg kanskje?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:02   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Nei, men det burde jeg kanskje?

Det syns jeg!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:03   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg digget Firefly Jeg ønsker meg flere serier ala den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:09   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Liker ikke sjangeren.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:25   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg har sett og digget Firefly og lest heftene som tar opp enkelte elementer fra serien, samt sett filmen som kom etterpå, Serenity. Likte dem godt. Jeg planlegger å se Dr. Who, men tviler på at jeg tar meg tid noen gang.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:25   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg har ikke sett noen av dem, og vet egentlig ikke hvilken sjanger de tilhører.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:27   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ikke sett noen av dem, og vet egentlig ikke hvilken sjanger de tilhører.

Samme her, så ingen av svaralternativene passer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:41   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg begynte å se Doctor Who, og likte det egentlig ganske godt - men siden jeg egentlig ikke tør å se noe som er skumlere enn at det kan sendes på Fantorangen, så ble jeg nødt til å slutte.

Litt sånn ja

Så jeg liker det ikke. Det er for skummelt for meg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:50   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg har sett alle seaongene av Dr Who fra 2005 og opp til siste som ligger på Netflix, og jeg digger den serien.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-16, 23:52   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.876
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Ingen, jeg liker ikke sjangeren.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 00:00   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Elsker [Firefly og Doctor Who; så én sesong av Torchwood, men ble ikke overbevist.

Signerer anbefalingen av Sherlock - det er jo Steven Moffat og Mark Gatiss som står bak; Moffat er showrunner på Who også, og Gatiss har også gjort en god del på den serien. Trettenåringen vår liker Sherlock - ikke like godt som Who, men han er absolutt fan.

Jeg liker ellers serier av en del ulike genre, og disse er ikke nødvendigvis noe andre folk liker bare fordi de liker quirky, intelligent, tidvis barnslig og innimellom ganske moralsk interessant scifi. Men jeg liker i alle fall Fargo, The Americans, Justified, Jessica Jones og den første sesongen av Homeland, dessuten selvsagt Breaking Bad og Better Call Saul. Dessuten er det jo mye morsomt og bra av eldre BBC-ting; Blackadder har vi nylig plukket frem igjen og ser sammen med Poden, og det er fremdeles morsomt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 00:34   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg svarte at jeg ikke liker sjangeren, men sannheten er at jeg egentlig ikke liker noen sjanger i det hele tatt. Generelt er jeg veldig dårlig på serier. Det er sjelden jeg finner en som fenger, og når jeg gjør det fenger det bare en liten stund, så går jeg alltid lei lenge før jeg har sett første sesongen ferdig.

Tror det må være noe galt med meg. Og det er som sagt ikke bare en bestemt sjanger, det gjelder serier generelt, jeg har prøvd mange ulike sjangre.

Jeg har begynt å se serier som Fargo, Doctor Who, Sherlock, Breaking Bad, Orange is the New Black, Mad Men, Game of Thrones, Homeland, et utvalg sykehussåpeserier (inkludert House og Greys Anatomy), actionserier (inkludert Prison Break og Lost), vampyrserier, og utallige andre, serier som "alle" elsker. Joda, fengende nok i begynnelsen, men så mister jeg interessen totalt etter en stund. Jeg er rett og slett ikke noe seriemenneske, jeg trenger å se noe som avslutter etter en håndfull episoder.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-01-16 kl 00:57.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 00:41   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ikke sett noen av dem, og vet egentlig ikke hvilken sjanger de tilhører.


Dette.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 08:19   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Jeg har ikke hørt om dem engang.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 09:19   #18
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg svarte at jeg ikke liker sjangeren, men sannheten er at jeg egentlig ikke liker noen sjanger i det hele tatt. Generelt er jeg veldig dårlig på serier. Det er sjelden jeg finner en som fenger, og når jeg gjør det fenger det bare en liten stund, så går jeg alltid lei lenge før jeg har sett første sesongen ferdig.

Tror det må være noe galt med meg. Og det er som sagt ikke bare en bestemt sjanger, det gjelder serier generelt, jeg har prøvd mange ulike sjangre.

Jeg har begynt å se serier som Fargo, Doctor Who, Sherlock, Breaking Bad, Orange is the New Black, Mad Men, Game of Thrones, Homeland, et utvalg sykehussåpeserier (inkludert House og Greys Anatomy), actionserier (inkludert Prison Break og Lost), vampyrserier, og utallige andre, serier som "alle" elsker. Joda, fengende nok i begynnelsen, men så mister jeg interessen totalt etter en stund. Jeg er rett og slett ikke noe seriemenneske, jeg trenger å se noe som avslutter etter en håndfull episoder.

Dette passer egentlig på meg. Det beste er egentlig serier som det ikke gjør noe om jeg går glipp av episoder. Jeg syns det går greit ¨å se criminal minds og Ncis f.eks.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 09:49   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Har hørt om den første, ellers ingen av de. Følger ikke med på noen serie. Elller, jeg har sett på Walking Dead de siste sesongene. Det er det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 10:01   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av disse seriene har du sett/følger du med på?

Ingen- liker ikke sjangeren.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
doctor who, fandom, firefly, netflix, torchwood


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no