Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg ditt juletre!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-07, 14:00   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Lekkert, madarin.

Her er vårt med pynt.

ÅÅ det er like vakkert i år!!! Flotte kremmerhus, jeg skal prøve å sy noen til neste år. Jeg rakk ikke denne gang.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:19   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Dette er vårt aller første juletre!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:51   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Så fine trær.

Her er vårt:

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~

Sist redigert av Kate : 13-04-08 kl 20:45.
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:51   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Jeg ser at lysene må forandres litt på ja.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:53   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Ferdig pyntet, og tok bilde. Men orker ikke laste inn nå.

Fine trær folkens!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:55   #26
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Jeg hadde en ulykke tidligere iår med alle julepyntene våres. Så alt ble knust. Det er dyrt å samle juletre pynt igjen. Så iår ble det pepperkakepynt. Pluss jul 2006 bjellen som ikke ble knust ifjor.

Tar bildet av pepperkake juletre vårt senere! Det ble faktisk fint. Stjernen lagte jenta mi hehe den ble søt da. Så det skal hamstres med juletre pynt i januar kan man si!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:37   #27
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Dette må vel kalles Treet Med de Tusen Ting. Veslegutt har pyntet og pyntet, i timesvis. Han syntes det var helt fantastisk. Vi slapp opp for pynt etterhvert, og måtte ty til avlagt juletrepynt fra IKEA anno 1999. Men pytt. Det ble kjempefint, og det skjuler seg mang en overraskelse. Gutten syntes nøtteknekkermannen var skrekkelig skummel, og mente at han nok kom til å begå rampestreker i løpet av natten, så det var best å snu ham med ansiktet inn mot trestammen. Og selv om vi har plasttre skjuler det seg edderkopper og andre uhumskheter innimellom grenene ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Jul 2007 064.jpg (127,8 KB, 63 visninger)
Filtype: jpg Jul 2007 066.jpg (182,5 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg Jul 2007 060.jpg (174,8 KB, 24 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:42   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Mange fine trær! Jeg er storfornøyd med vårt tre - litt av et fremskritt fra tidligere års tujaer i ti-centimetersklassen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 00:05   #29
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Mange flotte juletrær!

Hippie - kulene du hadde var utrolig lekre! Hvor får man tak i noe sånt?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 00:14   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Her er vårt tre:

Guri, det ser nesten ikke ekte ut. Eh, er det det?

Her er vårt:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCF2201 (Medium).JPG (45,4 KB, 55 visninger)
__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 00:15   #31
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Her er vårt, med en nysgjerrig, liten røver nederst til høyre i bildet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00842.JPG (42,5 KB, 46 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 00:19   #32
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Guri, det ser nesten ikke ekte ut. Eh, er det det?

Nei, det er nok ikke det. Vi tok det med fra Usa når vi flyttet hjem. Når du ser det i RL så ser det ikke uekte ut før du tar på det. Amerikanske juletrær er så tette, som mitt er, skikkelig "Donald Duck" trær.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 00:20   #33
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Hvor er Snipp og Snapp?




__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 08:00   #34
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Nei, det er nok ikke det. Vi tok det med fra Usa når vi flyttet hjem. Når du ser det i RL så ser det ikke uekte ut før du tar på det. Amerikanske juletrær er så tette, som mitt er, skikkelig "Donald Duck" trær.


Aha! Begynte nemlig å lure. Men pynter du det hver jul, eller drar du det frem med pynten på?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 08:38   #35
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Her er vårt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 08:56   #36
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hvor er Snipp og Snapp?

De står igjen i karantene, i Usa. Rakk ikke å få de hit til jul...

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Aha! Begynte nemlig å lure. Men pynter du det hver jul, eller drar du det frem med pynten på?

Nei, pynten må nok av. Treet klappes ikke helt sammen, det er ganske stort selv i tre deler. Pussig hvor mange som spør om det altså. Det er mulig amerikanerne liker ting gjort lettvint, men det får da være måte på.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 09:08   #37
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.


Hippie - kulene du hadde var utrolig lekre! Hvor får man tak i noe sånt?

Den glasskula husker jeg faktisk ikke. Jeg fant den et sted for et par år siden og MÅTTE bare kjøpe den.

Den med perler er kjøpt på IKEA for 3 år siden tror jeg.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 09:47   #38
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Ikke så flott som mange andre, men jeg er ganske stolt av min nystrikkede stjerne:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 10:28   #39
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

så mange flotte trær!
Vi har et virvar uten like. Ikke mye "stil" vi har.
Ungene har etterhvert laget en del pynt selv, og jeg har faktisk en liten tromme jeg lagde som 3 åring.... Den har jeg fått tilbake fra foreldrene mine
Skal se om jeg kan sette inn bilde senere i jula.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 10:38   #40
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Her er vårt juletre. Det var litt videre enn vi trodde, men det gikk bra.



__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no