Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Engstelig for pusen min

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 11:10   #1
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Engstelig for pusen min

Sitter her på jobb og engster meg syk for pusen min. Hun er hos dyrlegen og jeg skulle så gjerne vært sammen med henne. Gulpet hele ettermiddagen og kvelden i går, har tydelig problemer med svelg. Hun greier likevel både å spise og drikke. Hun er også kosete og ruller seg gjerne på ryggen slik at vi får kleie på magen hennes. Veterinæren mente det var et gresstrå som hadde satt seg fast og måtte bedøve henne for å få det ut. Sitter nå her og venter på at de skal ringe, slik at vi får ta henne med hjem. Vil ikke ha henne hos veterinæren lenger enn nødvendig. Håper bare at det er et gresstrå og ikke noe som verre er.... Veldig glad i pusen min.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 11:16   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Uff, er ikke noe gøy når et dyr man er glad i er dårlig. Håper du får tilbake en frisk og glad pus.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 11:20   #3
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Takk Inagh, det håper jeg også.
Jeg føler meg ganske tullete her jeg sitter og engster meg, men så gjelder det verdens fineste pus også

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 11:44   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

De ringte fra veterinæren nå. Det var et gresstrå. Vi kan få hente henne hjem nå og hun blir "frisk som en fisk" igjen

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 02:35   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Så bra! Det må være irriterende å ha et gresstrå i halsen,

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 15:14   #6
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Så bra! Det må være irriterende å ha et gresstrå i halsen,

Tror hun syns det var skikkelig plagsomt ja, stakkar. Brakk seg mye.
Heldigvis gikk det bra og hun er i fullt vigør i dag

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 21:55   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Så godt å høre !
Hilsen en som har flydd nabolaget rundt og ropt på en rømt Siapus i kveld. HVer gang hun så meg løp hun motsatt vei. Sånn er det å være siameser og innekatt som stadig stikker av. Hun skal få værer ute alene, men er ikke helt klart ennå.
Nå ligger hun i fanget og sover som en stein.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 22:04   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Huff, disse kattene vet å gi oss eiere en god dose med bekymringer. Gråtassen vår oppførte seg også veldig rart en sommer her. Han satt veldig krokete på en måte og hostet og harket på en veldig merkelig måte. Blinkhinna ble også fremtredende Vi tok ham med til veterinær og hun kunne fortelle at det var et gresstrå som satt fast opp i nesen hans. Det var så langt at det vistes bak i ganen når hun åpnet munnen hans og helt frem til nesen. Han måtte legges i narkose for at hun skulle greie å trekke det ut, selv da harket han veldig til av ubehag. Det var visstnok veldig vanlig at problemer med strå oppstår på vårparten frem til sommeren da de begynner å spise gress igen.

Godt at det ikke var "verre" i allefall og at pusen din er frisk igjen nå.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 22:12   #9
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Huff, disse kattene vet å gi oss eiere en god dose med bekymringer. Gråtassen vår oppførte seg også veldig rart en sommer her. Han satt veldig krokete på en måte og hostet og harket på en veldig merkelig måte. Blinkhinna ble også fremtredende Vi tok ham med til veterinær og hun kunne fortelle at det var et gresstrå som satt fast opp i nesen hans. Det var så langt at det vistes bak i ganen når hun åpnet munnen hans og helt frem til nesen. Han måtte legges i narkose for at hun skulle greie å trekke det ut, selv da harket han veldig til av ubehag. Det var visstnok veldig vanlig at problemer med strå oppstår på vårparten frem til sommeren da de begynner å spise gress igen.

Godt at det ikke var "verre" i allefall og at pusen din er frisk igjen nå.

Det er vist veldig vanlig å få inn kattepuser som har satt fast strå nå på denne årstiden ja. Aldri hørt om noen andre jeg. Har hatt katter i en årrekke, men har aldri opplevd noe sånt. Katten min måtte også legges i narkose. Begynte å bli redd for forgiftning når hun brakk seg så mye. Heldigvis var det ikke det. Hun har fått kokt fisk i dag. Syns hun fortjente det Det syns også minstepusen vår, for da ble det fisk på han også

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 22:53   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Disse kattene altså.

De er nå herlige, aberet er at de fleste av dem er frie sjeler som volder sine eiere mange bekymringer gjennom livene sine.
Har vært ute mang en kveld og ropt Coooonaaaan, i nabolagene vi har bodd i ja.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 11:07   #11
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Disse kattene altså.

De er nå herlige, aberet er at de fleste av dem er frie sjeler som volder sine eiere mange bekymringer gjennom livene sine.
Har vært ute mang en kveld og ropt Coooonaaaan, i nabolagene vi har bodd i ja.

Kjenner til den, men her ropes det Pussi og Dæsj

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:01   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Dæsj

Kult.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 19:10   #13
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engstelig for pusen min

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Kult.

Syns vi å

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no