Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tyskland, Litauen, Latvia og Estland

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-18, 14:25   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Tyskland, Litauen, Latvia og Estland

Vi har en plan for i sommer, det er å delta i et bryllup i Finland. Hele familien er invitert og jeg har hatt en plan om at vi reiser dit med bil. I lengre tid har jeg også drømt om å ta en tur til Estland. Mer detaljer om hvor man overnatter og hva man morer seg med underveis har jeg ikke tenkt på helt enda. Storebror har hatt et år med Tysk, så det er fristende å ta et par dager i Tyskland også. Gjerne Berlin, om det ikke blir for dyrt.


Har tenkt å bruke ca to uker på turen. I hvor stor grad må man planlegge og bestille overnatting, eller kan man bare finne campinghytter og slå opp telt på campingplasser underveis?



Vi er 5 personer fra 5-41. Starter med å ta ferge til Danmark og planlegger egentlig ingen stopp der i år. Ungene har god kondis på bilkjøring, men det er stas å vite hvor de gode badeplassene og fornøyelsesparkene er.



Hva ville dere gjort?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no