Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-14, 18:59   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg ser i tråden til m^2 at kakesmaken er skikkelig delt. Hvilke fem kaker blir du glad for å få servert, og hvilke fem står du helst over?

Jeg blir veldig glad hvis jeg får:

1. God brownie eller annen kake med mye sjokolade
2. God ostekake med friske bær til
3. God sitronmarengspai
4. God gulrotkake (favoritten er R.O.O.M. sin)
5. Nøtte/mandelkaker, gjerne suksessterte, men ikke frossenvarianten som fins i mange kakedisker.

Jeg kan gjerne stå over:

1. Kremkaker med og uten marsipan
2. Kvæfjordkake
3. Den rosa kaken med jordbær i deigen, Tress-kaken eller hva den het
4. Tørre sjokoladekaker og "soaked-kaka"
5. Oreokake, med mindre det er en supervariant med hjemmelagd sjokolademousse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:04   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker nesten alle kaker og klarer ikke plukke ut noen favoritt. Sikkert fordi jeg spiser kake ganske sjelden. Det er bare en kake jeg kommer på som jeg ikke greier å spise og det er delfiakake.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:05   #3
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker de fleste vellykkede kaker. Men noen favoritter har jeg selvsagt, og noen ikke-fullt-så-favoritter. Men når det er sagt, så foretrekker jeg egentlig de kakene jeg ikke liker så godt, for da tar jeg bare ett lite stykke.

Jeg kaster meg over (og kan spise hele selv i løpet av et par dager):
- Smuldrepai med frukt og bær
- Mørke sjokoladekaker
- God gulrotkake her også - f.eks Room
- Prinsessekake
- Eplekake med vaniljekrem


Ikke-fullt-så-favoritt:
- marsipankake
- kaker med romdråper
- Budapestkake fra butikk
- Delfiakake
- Ostekake med gelelokk
- Iskake /dajmkake

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:07   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg ser i tråden til m^2 at kakesmaken er skikkelig delt. Hvilke fem kaker blir du glad for å få servert, og hvilke fem står du helst over?

Jeg blir veldig glad hvis jeg får:

1. God brownie eller annen kake med mye sjokolade
2. God ostekake med friske bær til
3. God sitronmarengspai
4. God gulrotkake (favoritten er R.O.O.M. sin)
5. Nøtte/mandelkaker, gjerne suksessterte, men ikke frossenvarianten som fins i mange kakedisker.

Jeg kan gjerne stå over:

1. Kremkaker med og uten marsipan
2. Kvæfjordkake
3. Den rosa kaken med jordbær i deigen, Tress-kaken eller hva den het
4. Tørre sjokoladekaker og "soaked-kaka"
5. Oreokake, med mindre det er en supervariant med hjemmelagd sjokolademousse.

Jøss. Jeg kan egenlig bare signere denne! (Men har ikke smakt den rosa kaken, men den høres ikke god ut.)

Legger til fyrstekake og wienerbrød på hat-lista.

Og må legge til to ting på elsker-lista, det ene er dajmkake med marengsbunn, og det andre er osteiskake.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:08   #5
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Kaker med nøttebunn som suksessterte, pavlova, sitronmarengskake,bakt ostekake, gulrotkake


Kaker jeg ikke er så glad i
Tropisk Roma og sjokoladekaker med tilsatt smak
Bløtkake
Marsipankake
Marengskake med svisker
Formkaker med rosiner

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:24   #6
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg ser i tråden til m^2 at kakesmaken er skikkelig delt. Hvilke fem kaker blir du glad for å få servert, og hvilke fem står du helst over?

Jeg blir veldig glad hvis jeg får:

1. God brownie eller annen kake med mye sjokolade
2. God ostekake med friske bær til
3. God sitronmarengspai
4. God gulrotkake (favoritten er R.O.O.M. sin)
5. Nøtte/mandelkaker, gjerne suksessterte, men ikke frossenvarianten som fins i mange kakedisker.

Jeg kommer gjerne i selskap hos deg!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:35   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Aller verst er sånne amerikanske ostekaker som stekes i ovn. Jeg hæler heller ikke lemon merengue pie og sånne ting. Kaker med sitrusfrukter ligger generelt dårlig an. Jeg er heller ikke glad i mandel- og nøttebiter i kaker - det kan ødelegge både gulrotkake, marsipankake og brownies.

Mandelbunn, derimot, er gangbart. Jeg er glad i suksessterte, marsipankake, bløtkake, alskens sjokoladekaker, ikke-stekte ostekaker, gulrotkake, rullekake, oreokake - de fleste vanlige slag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:38   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Tropisk Roma

Stavekontrollen, eller? Jeg trodde ellers at tropisk aroma hadde gått ut av produksjon en gang omkring 1980.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:38   #9
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er veldig lite glad i kaker.
Hvis jeg må hoste opp noen jeg liker, er det
- sjokoladekake uten noe fancy
- pavlova
- prinsessekake
- eplekake med butterdeig

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:39   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Stavekontrollen, eller? Jeg trodde ellers at tropisk aroma hadde gått ut av produksjon en gang omkring 1980.

Hånei, mamma baker den støtt.

Den kommer for øvrig inn under "med noe fancy" (se over), så den er jeg ikke noe glad i.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:41   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg kommer også gjerne i selskap hos Filifjonka.

Favoritter:
- Frisk ostekake
- Sitronkaker av ymse slag
- Suksessterte
- Gulrot- eller krydderkake med ostekrem
- Sjokoladekaker med mye ordentlig sjokolade

Ikke verdt kaloriene:
- Boller og gjærbakst, for det meste
- Kremkaker, særlig om de er besudlet med marsipan
- Tørre formkaker, særlig sjokoladekaker på kakao
- Krumkaker, sjakkruter
- Biscotti

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:43   #12
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Gode kaker:
Suksessterte
Brownie eller andre gode sjokoladekaker ( der finnes noen som ikke er spesielt gode også).
Pavlova ( har smakt noen dårlige her og).
Oreokake ( hjemmelaget, uten ren krem på)
Ostekake

Ikke så gode kaker:
Bløtkake med eller uten marsipan
Kvæfjordkaka
Rullekaker av ymse slag
Fyrstekake eller lignende
Eplekake ( veldig mange av de, med unntak av vaniljekake lagd med epler i, den kommer i motsatt ende av skalaen, den oppskriften har jeg gitt til min svigermor, så nå trenger jeg ikke lenger spise ett stykke eplekake der for høflighetens skyld...)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:44   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker:
1. Gode sjokoladekaker. Det vil si med mye sjokoladesmak
2. Gulrotkaker.
3. Eplekake.
4. Pai
5. Ostekake kan jeg ta en liten bit av.

Jeg spiser ikke:
1. ingenting med krem eller marsipan.
2. ingenting med sukkerbunn.
3. Ingenting med nøttebunn.
4. Ingenting med bær druknet i alkohol.
5. Ingenting med sukat.
6. Ingenting ala suksessterte, kvæfjordkake eller annet med eggesmak.

Sorry, det ble seks. Jeg er sær på kakene og står over mye.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:45   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er fryktelig glad i kaker. Det aller meste.

Favoritter:
1. Sjokoladekake, de fleste varianter
2. Gulrotkake
3. Formkaker (type sitronkake med glasur)
4. Kaker med vaniljekrem, de fleste varianter
5. Eplekake

Dislikes:
1. Alt som kan ha spor av rosiner og svisker og annen tørket frukt
2. "Frisk og god"-type kaker (juksekake, det skal jo være tungt av fett og søtt av sukker )
3. Kaker med nøttebiter, med mindre det er en nøttebunn, og ikke bare overraskelsesnøtter
4. Iskake
5. Svissrull

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:46   #15
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker mange kaker.
Fem på topp blir kanskje;

-Gulrotkake
-langpanne sjokoladekake (vi har en oppskrift vi kaller kvikklunsjkake)
-marsipankake
-firkløverkake
-eplekake

Noen jeg ikke liker noe særlig er;

-ostekake
-verdens beste/kvæfjordkake
-pavlova
-bløtkake med mye krem
-brownies er ingen favoritt

Det er ganske fascinerende hvor ulik kakesmaken er. Svigerfamilien baker mye kaker som får tørr/hard bunn, det liker de godt. Jeg liker helst myke og saftige kaker. Og jeg merker når jeg baker og serverer mine favoritter at de ikke synes det er noen højdare.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:46   #16
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg spiser lite kake, men av de jeg liker er det:

1. Napoleons kake (knirk)
2. Sånn kake på mandelbunn med gul eggekrem på.
3. rullekake med bringebær
4. gulrotkake
5. sachertorte

Fem kaker jeg ikke spiser:

1. brownies
2. oreokake
3. fyrstekake
4. Kvæfjordkake
5. snickerskake

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:48   #17
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker alt egentlig, men topp 5:
1- Hjemmebakt gjærbakst, særlig kringle
2- Pavlova med vanijekrem og masse bær
3- Helt mørke brownies med hakkede valnøtter
4- Suksessterte
5- Det meste av paier

Ikke så stas:
1- Verdens beste
2- Rullekake
3- banankake
4- kjøpebløtkake
5- Napoleonskake

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:48   #18
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker suksessterte, men er litt kresen på dem, må være hjemmelaget, pavlova, ostekake som ikke har stekt bunn, sjokoladekake som ikke har for mye smørfyll som smaker smør eller med likør, eplekake. Liker ikke kaker med rosiner og sånt tjafs.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:54   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Liker:
Sjokoladekake
Gjærbakst
Kokoskake


Liker ikke:
Bløtkake
Marsipankake
Ostekake

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:56   #20
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Blir glad hvis jeg får:
- ostekake
- pavlova
- saftig og god sjokoadekake
- brownies
- Pai ( eple/rabarbra/bringebær)

Står helst over:
- gulrotkake
-suksessterte, syns muligens dette er den verste kaken jeg kan få servert
- tropisk aroma
- bløtkake med banan i
- napoleonskake

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no