Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-21, 21:41   #981
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Fine, rare russ. <3

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 17-05-21, 23:55   #982
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

En 17. mai uten avtaler og opplegg. Deilig å sitte hjemme uten å måtte løpe fra tog til tog.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 20:05   #983
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å finne tørketrommelen man trenger på tilbud!

Nå har vi testet å ikke ha tørketrommel noen uker, og vi trenger tørketrommel.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 20:30   #984
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

En fin 17.mai med venner. Jeg ble 5.gjest. Her er det maks.
Fikk begynt å beise terrassen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 21:56   #985
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

En sånn dings:





Jeg har kriget mot løvetannen med løvetannspade og kokende vann og flammekaster, men i dag ble jeg stående fast i trafikken, og like ved så stod det en dame og holdt på med en sånn dings, og jeg bare

Kjørte barnet på trening og dro sporenstreks og handlet en og FOR EN MAKELØST FANTASTISK DINGS!

Mannen måtte ta den fra meg til slutt, og sende meg inn for kvelden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 21:58   #986
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En sånn dings:





Jeg har kriget mot løvetannen med løvetannspade og kokende vann og flammekaster, men i dag ble jeg stående fast i trafikken, og like ved så stod det en dame og holdt på med en sånn dings, og jeg bare

Kjørte barnet på trening og dro sporenstreks og handlet en og FOR EN MAKELØST FANTASTISK DINGS!

Mannen måtte ta den fra meg til slutt, og sende meg inn for kvelden.

De er fantastiske!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 22:07   #987
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gitarlæreren til eldste og yoga har gjort dagen min i dag.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 22:25   #988
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En sånn dings:





Jeg har kriget mot løvetannen med løvetannspade og kokende vann og flammekaster, men i dag ble jeg stående fast i trafikken, og like ved så stod det en dame og holdt på med en sånn dings, og jeg bare

Kjørte barnet på trening og dro sporenstreks og handlet en og FOR EN MAKELØST FANTASTISK DINGS!

Mannen måtte ta den fra meg til slutt, og sende meg inn for kvelden.

Er ikke den bare gøy?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 18-05-21, 23:43   #989
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Den er kjempemorsom helt til man klipper over styrekabelen til robotklipperen. Og en gang til. Og en gang til... Mannen var bare sånn måtelig imponert.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 08:14   #990
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Kjempemorsom dings, helt til jeg har er trillebålass som må kjøres bort. Det havnet en slik i handlekurven hos Felleskjøpet i år. Til nå jeg har luket med jern for å ikke lage så mye søppel.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 09:01   #991
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg synes den dingsen er dum. Mulig bare min dings er dum?

Løvetenner er fine da.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 09:16   #992
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Løvetannblomstene er kjempefine. Jeg liker trassen de utstråler, i både form og farge. De digre tuene overalt i plenen, derimot, er ikke veldig pene, og viktigere, ikke noe gode å gå på. Jeg har ingen store plenambisjoner når det gjelder estetikk, men vil ha en bakke som er god å gå på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 14:16   #993
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

En åttendeklassing og en tiendeklassing har kommet hjem fra hhv engelsk- og mattetentamen, begge to helt fornøyde med egne prestasjoner. Til og med den svartsynte 16-åringen som ALDRI er fornøyd syntes mattetentamen gikk helt greit. Og 13-åringen som egentlig hater å skrive syntes engelsktentamen hadde gått overraskende bra. Tror han hadde fått tema som fenget, og som han syntes det var lett å skrive om, for en gangs skyld.

Den andre åttendeklassingen har jeg ikke sett noe til enda, tror hun er ute med venner, men hun er stort sett fornøyd uansett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 20:06   #994
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har en sånn dings til løvetann. Den er super på plenen, men vanskelig langs kantene og på grusen. Vår er ca 15 år gammel, og virker fortsatt. Det er lenge for hageredskapene.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 20:07   #995
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Min eldste sønns seng faller fra hverandre, og har gjort det en stund. I dag gikk han ut i garasjen, fant restematerialer, og bygde seg en ny seng.

Og ryddet opp etter seg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 20:09   #996
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Min eldste sønns seng faller fra hverandre, og har gjort det en stund. I dag gikk han ut i garasjen, fant restematerialer, og bygde seg en ny seng.

Og ryddet opp etter seg.

Fantastisk! Til sammenligning monterte jeg nettopp 16-åringens nye ikea-kommode, mens hun satt i sofaen og så på Grey's Anatomy.

#bjørnetjeneste

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 20:49   #997
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har fått en kjempefin gave i dag (en gryte) - litt langt å forklare, men den aller beste gaven jeg kunne ha fått

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 21:11   #998
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Min eldste sønns seng faller fra hverandre, og har gjort det en stund. I dag gikk han ut i garasjen, fant restematerialer, og bygde seg en ny seng.

Og ryddet opp etter seg.

Imponert!

Endelig ble det finvær nok til at jeg fikk oljet terrassen min. Den ble så fin, og jeg synes jeg har vært SÅ flink.
Og så kom det store, mørke skyer som yr sa at ikke skulle være der, men de poffet seg bort igjen, og ødela ingen ting.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 21:12   #999
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Superengasjerte elever på småskolen, som syntes det var imponerende avskyelig, kult og «epic» å lære om nedbrytere i naturen. Mulig filmsnutten fra Newton, med tusenvis av spyfluelarver og åtselbiller gjorde susen. Til uka skal vi ut og grave og pirke etter nedbrytere i skauen. Å være naturfaglærer er skikkelig gøy.

Jeg ble glad når jeg leste denne posten i epostvarslingen for noen dager siden, og i dag ble jeg glad på nytt når jeg leste den her i tråden! Jeg digger lærere som digger faget sitt!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 21:24   #1000
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Jeg ble glad når jeg leste denne posten i epostvarslingen for noen dager siden, og i dag ble jeg glad på nytt når jeg leste den her i tråden! Jeg digger lærere som digger faget sitt!

Så koselig. Det er mye styr i skolen, og jeg kan nok snakke høyt om slikt innimellom, men elever og fag er stort sett stas. Jeg er kjempeglad for å få gjøre så mye av det jeg synes er spennende og moro selv. Og å se hvordan min iver smitter over på ungene, og kjenne dynamikken i elev-lærer-fagmøtene er skikkelig givende. I morgen har jeg fått tigge meg til å snike inn litt ESC-magi i to klasser jeg skal inn i. Sangen og musikkvideoen til Tix blir aldeles perfekt for Krle-timer som jeg plutselig må overta. Og på fredag skal vi ut på nedbryterjakt, og fortsette med epic naturfag.
#Skolefremsnakkende lærer.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no