Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Robotstøvsuger – er det verdt det?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-23, 13:43   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kan jeg komme med et tillegsspørsmål? Hvordan synes dere det er dere som bor over flere etasjer? Bører dere den mellom etasjene? Er det tungvindt?

Ja, den bæres mellom etasjer. Uproblematisk.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 13:52   #22
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi er veldig glade i vår Robocop (eller Roborock, som den vel egentlig heter). Den trenger noe vedlikehold, og den liker ikke ledninger eller annet tafs på gulv, men funker som bare det. Vi bruker kun vaskefunksjonen, og den går hver hverdag i hovedetasjen (så lenge den ikke har satt seg fast et sted, eller ungene har stukket av med den til sine rom ...).

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 13:57   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kan jeg komme med et tillegsspørsmål? Hvordan synes dere det er dere som bor over flere etasjer? Bører dere den mellom etasjene? Er det tungvindt?

Vi bruker den mest i hovedetasjen (hver dag), støvsuger som oftest manuelt i kjeller og i andre etasje (definitivt ikke hver dag).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 14:03   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Min er ubrukelig. Men det skal sies at vi kanskje var litt tidlig ute med kjøp - de funker sikkert bedre nå. Min spiser sine egne koster, så finner den stort sett halvdød i et hjørne. Bruker den aldri lenger. Må ikke slippes løs i nærheten av trapp, snubler i teppekanten, og i det hele tatt. Dusteopplegg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 14:08   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kan jeg komme med et tillegsspørsmål? Hvordan synes dere det er dere som bor over flere etasjer? Bører dere den mellom etasjene? Er det tungvindt?

Min støvsuger bare stue og kjøkken i 2. etasje. Soverom og sånn i 1. tar jeg selv. Mulig vi skal kjøpe ny som vasker, da får nok Sucker jobben med å støvsuge nede.

Jeg flytter ikke mye, den støvsuger rundt og under møbler. Det er ikke krise om ikke alt blir tatt. Som sagt går den daglig her.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 14:10   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jobber hun ikke?

Nå blir jeg nysgjerrig på hvor lang tid du vanligvis bruker på å støvsuge?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:05   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Jeg har ikke, men vurderer å kjøpe til nytt hus.

Og jeg synes å støvsuge to, tre ganger i uken er mer enn nok. Vi har vaskehjelp, og jeg har en sånn trådløs sak som jeg tar opp det verste med imellom vaskehjelpbesøket. Hundene mine røyter ikke, men drar med seg rusk og rask inn.

Datteren min har to katter, og de elsker robotstøvsugeren. de kjører rundt på den etter tur. Veldig gøy å se på, så verdt pengene for støvsugeren bare for underholdningen.

Og siden vi skal flytte til nytt hus og bare er to voksne som skal bo der, vurderer vi å vaske sjæl fremover. Evt med hjelp av teknologi.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 15-03-23 kl 15:07. Årsak: lagt til en setning til slutt
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:23   #28
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Jeg bor i hus med tre etasjer, støvsuger bare når det er nødvendig, og gidder ikke bruke penger på robotstøvsuger. Jeg kjøpte derimot en dyr, trådløs en, som jeg heller ikke bruker mer enn nødvendig. Det er i alle fall ikke tre ganger om dagen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:24   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Og jeg synes å støvsuge to, tre ganger i uken er mer enn nok.

Ja, det får jeg da håpe. Jeg kjenner at jeg blir helt utafor av å tenke på at vi bare støvsuger annehver uke (som jeg innrømmer er i sjeldneste laget), til nød én gang i uka om det blir for ille. Jeg trodde én gang i uka var vanlig, men det er kanskje lite sammenlignet med hva andre gjør?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:45   #30
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Ja, uten tvil. Vi elsker vår. Og nå som den har begynt å knirke litt, så er vi enige om at den dagen den sier takk for seg, så løper vi og kjøper ny med en eneste gang.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:53   #31
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Jeg pleide å mene at å støvsuge en gang i uka var nok. Innholdet i Sucker, hvor beholder stort sett må tømmes hver andre dag, tyder på at det var feil. Har katt da. Det er mye støv og hår. Jeg er egentlig vagt sjokka over at det går an.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:55   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Det er vel de som har katter og hunder som støvsuger flere ganger i uka. Jeg har aldri gjort det, ikke nå som aleineboer, og ikke før som familie. Ikke hver uke engang.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 15:56   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, det får jeg da håpe. Jeg kjenner at jeg blir helt utafor av å tenke på at vi bare støvsuger annehver uke (som jeg innrømmer er i sjeldneste laget), til nød én gang i uka om det blir for ille. Jeg trodde én gang i uka var vanlig, men det er kanskje lite sammenlignet med hva andre gjør?

Det kommer helt an på hvordan man bor. Har man direkte inngang utenfra og har hunder eller katter, kommer det naturligvis mer rusk, rask og hår. Har man i tillegg småbarn som smuler og griser, så er det sjelden med en gang i uken.
Bor man derimot feks i blokk, forsvinner jo en del rusl på vei opp trappene. Og er man få i husstanden og lever dyrefritt, så blir det mindre skittent.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:11   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi synes ikke robotstøvsuger var verdt det, og har nettopp kvittet oss med den vi hadde. Det var bare ett rom det gikk an å bruke den i, og vi måtte stable vekk alle stolene før den kunne gjøre noe, og den kom uansett ikke til under sofaen eller bokhyllene, så det lille den greide å ta, ville vi kunne støvsuge på kortere tid enn det tok å stable spisestuestolene.

Og vi støvsuger absolutt ikke oftere enn annenhver uke, hvis det hjelper, Divine.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:16   #35
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Fordelen med robotstøvsuger er jo at det er zero stress å støvsuge. Min går daglig, men mens jeg er på jobb. Men jeg har bare møbler den kommer under da og må flytte litt på en kjøkkenstol for at den skal få tatt under kjøkkenbordet.

Jeg har allergi, og den mengden mikrostøv den samler opp er overraskende stor.

Men uten den hadde jeg neppe støvsuget mer enn en gang i uka nei. Nede feier jeg over med svaber ved behov. Støvsuger sikkert annen hver uke.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:25   #36
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå blir jeg nysgjerrig på hvor lang tid du vanligvis bruker på å støvsuge?

Minst en time. Men det er jo fordi det gjøres veldig grundig når det først gjøres. Flytte på sofa og andre møbler, ta ut alle sofaputene, gjøre det pirkete i hjørner og langs lister osv.

Men spørsmålet mitt handlet mer om hvorfor i all verden man har behov for å støvsuge om morgenen OG før middag. Hvem er hjemme og i tillegg støver/smuler nok til at det er nødvendig liksom.

Da vi hadde barn under to år vasket vi gulvet under spisebordet etter hvert eneste måltid. Men det er jo en spesiell, og heldigvis tidsavgrenset, situasjon.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:30   #37
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi bruker forresten funksjonen som gjør at den støvsuger bare under bordet hver gang ungene har spist tørr mat, som knekkebrød, brød osv. Så sånn sett kunne jeg jo også sagt at vi støvsuger to-tre ganger om dagen. Men det ville jo vært en tullete måte å svare på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:33   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi støvsuger ikke 2-3 ganger i mnd engang, så 2-3 ganger i uken maks hørtes også ut som langt over vårt nivå. (som reelt ligger på sånn 5-10 ganger i året)

Men så har vi ikke hund eller katt da. Og koster oftere enn vi støvsuger, og mopper oftere enn vi støvsuger, så støvsugeren er ikek ofte fremme. (den knerter sikringa også om man skrur den på for sterkt, sikkert også en grunn til at den ikke brukes så ofte)

Jeg tror jeg før investerer i en gressklipper enn en støvsuger, sånn rett og slett fordi vi har "alt på 4 plan" og altså trapper og etasjer i alle retninger, sånn at det ikke er like ideelt om for de som har litt mer alt på en plass... Jeg ville trent støvsuger i tre etasjer, og det blir for mye styr, så desverre..

Men en gang, en gang skal jeg sikekrt bo i et hus hvor det egner seg med en sånn er drømmen, og da skal jeg ha en . gressklipper også. (det kan vi sånnsett ha nå og, men den må takle n utfordrende plen da, men det vurderes. )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:36   #39
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Ja, vi har en som både støvsuger og tørker av gulvet og det hjelper virkelig på i hverdagen. Vi har ikke så stort hus, men vi har hunder som røyter, rusk fra vedbæring og lignende. Vår robotstøvsuger går nesten hver dag, vil si 5 dager i uka. Gleder meg til den dagen noen finner ut en sånn mini som kan ta i hjørner, gå i trapper og lignende

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 16:37   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå blir jeg nysgjerrig på hvor lang tid du vanligvis bruker på å støvsuge?

Om jeg først støvsuger, og skal støvsuge hele huset, så går det nok fort en time? (Når jeg først støvsuger, under sofaer, tepper, etc, det skjer jo ikke så ofte da, men ned trappa, under trappa....) Jeg ser for meg at jeg bruker en del tid, reelt gjør jeg det ikke sammenhengende så jeg vet ikke.

Joda, vi kunne sikkert hatt en sånn som vi bar mellom etasjene også. Må uansett faktisk RYDDE mer da før det er reelt sannsynlig er jeg redd, men det hadde vi hatt godt av, men selv kjelleren vår er jo søren meg i flere "etasjer" for en sånn, det er et trinn mellom gangene....

Huset vårt er ikke tilrettelagt for en sånn er jeg redd.

Men vinner vi i lotto noen gang, så skal jeg bygge et hus som egner seg, i en hage som egner seg (flere etajer, jada, men ikke sånn t den må bæres mellom reelt 4 eller 5 plan, det er litt for mye... ) Vi har halvetasjer og sånn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no