Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 11:28   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg er den eneste normale i hele verden ...

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:31   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg spiser vannmelon med kniv og gaffel. Har hele tiden hørt av andre at det er skikkelig rart. Det hadde de vist aldri sett før. Rare mennesker Det gjelder all type melon forresten. Lærte hjemme fra jeg var liten at melon spises med kniv og gaffel.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:42   #23
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Når jeg henger klær til tørk må hvert plagg henges opp med klesklyper i samme farge. Helst samme farge som på plagget også egentlig.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:43   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er den eneste normale i hele verden ...

Det er sært, det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:45   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg spiser ostepop med gaffel. Kan ikke ta i det ekle der med fingrene. Yækk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:46   #26
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg er snill og grei hele tiden.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:48   #27
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg må også telle hvor mange skritt jeg kan "hoppe" mellom lyktestolper når jeg kjører bil. Alltid høyrefoten først.

Det gjør jeg også, trodde jeg var den eneste i verden som "hoppet" mellom lyktestolpene eller reflekspinnene.

Ellers teller jeg alltid trappetrinn.
Jeg må alltid sjekke ungene før jeg legger meg, ellers får jeg ikke sove.

Ellers er jeg helt normal.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:49   #28
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg spiser ostepop med gaffel. Kan ikke ta i det ekle der med fingrene. Yækk.

Det har barnepiken lært ungene våre også.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:50   #29
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er sært, det.



Du er bare misunnelig!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:57   #30
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg teller.
Alt jeg skjærer opp telles og jeg kan ikke skjære opp 7 agurkskiver f.eks. Det må være partall.
3 brødskiver kan jeg skjære, men må være det eneste tror jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 12:04   #31
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg forklarer mine egne tanker for meg selv. Av og til så intenst at jeg må be meg selv holde kjeft. Jeg er da ikke dum!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 12:07   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg må ha symmetri i eggkartongen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 12:40   #33
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opptatt av symmetri. Der det ikke går, bør det være en visuell balanse. Også har jeg pittelitt problemer med tallet 3. Partall er gode. Oddetall stort sett greie. Men tallet 3 har jeg øvd på å like. Klarer ikke ha et helt avslappet forhold til det, selv om jeg nå kan sette frem 3 glass uten å tenke over det.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:06   #34
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg synes ikke det er sært, men flere jeg kjenner synes det er det ;
Jeg kan ikke legge ubrukte klær som vi har hatt med oss på en helgetur f.eks, tilbake i skapet, de må vaskes først (og når vi er på tur legger jeg selvfølgelig brukte klær i plastposer, som ikke legges i samme bag/koffert som de rene klærne).

Om ungene har hatt gym/svømming på skolen, slik at til om med undertøyet er vært rundt om på benker (gulv ?) i garderoben, vil jeg helst at de skifter til rene klær før de legger seg.

Er dette rart eller "normalt" egentlig ?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:08   #35
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg tenker mye i prosenter. Er det feks tirsdag tenker jeg at da er 40% av arbeidsuka iver. 60% igjen.
Velger meg gjerne en startdato og teller ned i % frem til ferie m.m.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:10   #36
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Samme type særegenhet som jeg har, altså, bare med annen smak.


Hører ikke på de ellers i året.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:11   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg kan ikke komme på noe, men det er sikkert masse rart. Hadde forresten mye mer for meg når jeg var yngre. Klær sortert etter farger, brettekanter på truser, alt av bøker, CD osv alfabetisk og etter type, smykker sortert på type. For å nevne noe. Nå har jeg for liten plass til å klare å gjennomføre det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:21   #38
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Om ungene har hatt gym/svømming på skolen, slik at til om med undertøyet er vært rundt om på benker (gulv ?) i garderoben, vil jeg helst at de skifter til rene klær før de legger seg.

Denne delen er ikke sær

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:30   #39
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Denne delen er ikke sær

Ikke i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.


Hører ikke på de ellers i året.

Min tilbøyelighet er også i stor grad sesongbetont.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 13:34   #40
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kan ikke komme på noe, men det er sikkert masse rart. Hadde forresten mye mer for meg når jeg var yngre. Klær sortert etter farger, brettekanter på truser, alt av bøker, CD osv alfabetisk og etter type, smykker sortert på type. .

Det gjør jeg også

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no