Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-17, 12:43   #81
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ah, endelig! Nå har jeg sittet på hendene mine i ei uke snart.

Det må du slutte med, eneste måten å være garantert retting av overskrift er om man sier i fra. Og det må ha gjort innmari vondt å sitte på hendene i en uke, de blir jo så ømme av det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 13:12   #82
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.101
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.


Jeg er litt sart av meg, så jeg får vondt i magen av unger som blir dyttet bort og slept etter armene.

Jeg forstår virkelig ikke at folk reagerer på den vennlige, men bestemte skyvingen han gjør. Hva skulle han gjort? Tatt henne på fanget? Gått sin vei? Dette er ikke dytting i min verden. Barn som legger seg ned bare fordi de ikke vil gå, kan også risikere sleping opptil en viss alder. *kjip mor*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 13:16   #83
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg forstår virkelig ikke at folk reagerer på den vennlige, men bestemte skyvingen han gjør. Hva skulle han gjort? Tatt henne på fanget? Gått sin vei? Dette er ikke dytting i min verden. Barn som legger seg ned bare fordi de ikke vil gå, kan også risikere sleping opptil en viss alder. *kjip mor*

Helg enig. Og moren som slepte ungene desperat med seg reagerer jeg heller ikke på, hun var jo aldeles desperat.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 14:18   #84
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Helg enig. Og moren som slepte ungene desperat med seg reagerer jeg heller ikke på, hun var jo aldeles desperat.

Så hjertens enig. Kan ikke forstå at det går an å reagere negativt på det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 14:21   #85
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Helg enig. Og moren som slepte ungene desperat med seg reagerer jeg heller ikke på, hun var jo aldeles desperat.

Ja, ser ikke helt for meg hva de ellers skulle gjort i denne situasjonen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 17:18   #86
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Skjønner heller ikke at det her var noe å få vondt i magen av, ikke i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 17:20   #87
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Jeg får mer vondt i magen av at jeg putta ordet "desperat" to ganger inn i samme setning.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 17:44   #88
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Skjønner heller ikke at det her var noe å få vondt i magen av, ikke i det hele tatt.

Enig, synes bare måten jenta valser inn på er et tydelig tegn på at dette er en veldig trygg unge. Tydelig at hun bruker å kunne gå inn til faren sin når hun vil. At foreldrene trykket "panikk-knappen" er da helt menneskelig, uten at det blir en bekymringssak av den grunn.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 08:23   #89
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

https://www.facebook.com/JonoAndBen/...1634142917338/

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:31   #90
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Han har nok sittet klar en stund og ikke helt visst akkurat når han skulle på. Slike livesendinger innebærer en god del forberedelser før de går live.

Jepp! Det kan ta evigheter fra linjesjekk og alt er gjort til man faktisk er på lufta. Vi gjør det sånn at jeg ikke lukker døra til kontoret før det er alvor, så slipper alle å gå på tærne hjemme før det faktisk skjer noe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 15:22   #91
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg får mer vondt i magen av at jeg putta ordet "desperat" to ganger inn i samme setning.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 00:33   #92
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Sett denne varianten, med kvinne som blir intervjua?

https://www.facebook.com/beathe.solb...08906014463866

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 09:39   #93
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

https://youtu.be/9PKmv3eaGdA

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no