Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kabel til Creative Mp3?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 23:20   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kabel til Creative Mp3?

Eg har ein 3 år gamal Creative Zen MP3-spelar, men manglar kabel til overføring av musikk frå pc. Kvar kan eg få kjøpt dette? Har spurt eit par stader der dei selger Creative utan hell. Siste plass eg var, sa mannen at det var ein heilt ordinær ....kabel så den skulle vere enkel å få tak i. Men kvar? Og kva heiter denne kabelen?

Utruleg irriterande, for me har to MP3-spelarar. Den eine manglar programvare og den andre manglar altså kabel. Ergo er me utan MP3

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:32   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kabel til Creative Mp3?

Er vel en vanlig USB-kabel du trenger, med liten plugg i den ene enden? Dette får du vel kjøpt på de fleste el-butikkene, og databutikker.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 00:33   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kabel til Creative Mp3?

Jupp. Det er en helt vanlig mini-USB-kontakt på denne spilleren, så å skaffe ny kabel bør ikke være noe problem. Tar du med deg spilleren på Elkjøp, Lefdal e.l. så har de nok kabel til deg.

Ellers er jo denne kabeltypen i dag vanlig for blant annet digitalkameraer, så mange har gjerne flere slike liggende... Personlig har jeg vel denne typen kabel på mobiltelefon, begge digitalkameraene, flere eksterne harddisker, minnekortleser, mp3-spillerne, videokamera og sikkert mer til... :-|

Eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304243

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 00:36   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kabel til Creative Mp3?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Jupp. Det er en helt vanlig mini-USB-kontakt på denne spilleren, så å skaffe ny kabel bør ikke være noe problem. Tar du med deg spilleren på Elkjøp, Lefdal e.l. så har de nok kabel til deg.

Ellers er jo denne kabeltypen i dag vanlig for blant annet digitalkameraer, så mange har gjerne flere slike liggende... Personlig har jeg vel denne typen kabel på mobiltelefon, begge digitalkameraene, flere eksterne harddisker, minnekortleser, mp3-spillerne, videokamera og sikkert mer til... :-|

Eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304243

Jupp, det stemmer. Jeg har en kabel liggende her, og den brukses til MP3, mobil, fotoapparat, videokamera, minnekort og det som er.

Problemet er at den aldri ligger der jeg la den, når jeg trenger den. Tror jeg skal lime den fast i pc`n min...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 08:56   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kabel til Creative Mp3?

Jeg har mange sånne kabler, så du kan få en mot porto

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no