Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim en dag i vinterferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-16, 11:11   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trondheim en dag i vinterferien

Vi brukte 5-6 timer på Vitensenteret i sommer (mine var 13). Det var fantastisk bra; mye bedre enn Teknisk Museum i Oslo. Så jeg tror ikke jeg hadde lagt så mange andre planer, og heller stukket over gata til biblioteket el.l. hvis det viste seg at dere bruker mindre tid.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 11:16   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim en dag i vinterferien

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Link i innlegget mitt over her.

http://www.trondheim.kommune.no/cont...ate=02-20-2016

Det går vel rett og slett kun ut på bygging. Man skal plassere bygg rundt på Trondheimskartet, som man får som grunnlag, det fineste huset vil kåres, og blir printet ut på 3d-printer, og stilt ut i biblioteket. Så her gjelder det å være kreativ, så jeg vil tro det passer for minere i alle aldre. Mine fikk ikke deltatt, for jeg har ikke hatt mulighet til å være der med dem slik at jeg har fått laget bruker til dem (trenger en e-postadresse). De suser rundt der på egenhånd mens jeg er på jobb. Eldstejenta hadde egentlig store planer om å bygge Ila skole, ambisiøst nok.

Takk, jeg skal høre med de i kveld om de er interessert i morgen. (jeg tviler, det er kulere med kompiser, men kanskje de kan få noen med seg.)

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 12:04   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim en dag i vinterferien

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Takk, jeg skal høre med de i kveld om de er interessert i morgen. (jeg tviler, det er kulere med kompiser, men kanskje de kan få noen med seg.)

Jeg trodde det var hele vinterferien, men nå ser det ut til at jeg tok feil, og at det er siste dagen i dag. Det står i alle fall 20.-24. på plakaten.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 19:41   #24
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trondheim en dag i vinterferien

Vi endte opp med vitenskapsmuseet og vitensenteret.
Vitenskapsmuseet først. Det var faktisk det som vi voksne syntes funket best med den gjengen vår. Ikke så mye folk osv.
Tok matpakkelunsjen vår på matpakkerommet der.

Så gikk vi på Vitensenteret. Det er veldig bra der, men det var tjoka fult i dag, og det ble litt heftig for de vi hadde med oss, men ungene storkoste seg tydeligvis.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 21:05   #25
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trondheim en dag i vinterferien

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg trodde det var hele vinterferien, men nå ser det ut til at jeg tok feil, og at det er siste dagen i dag. Det står i alle fall 20.-24. på plakaten.

Det var siste dag i dag. Resultatet av Bygg Trondheim-konkurransen kan ses på nett for Minecraft-interesserte: http://trd.tuxinator.no/

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no