Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-14, 15:59   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Jeg skal til Athen om et par uker, og i den forbindelse trenger jeg et hotell i et par netter.

Mine preferanser er:

  • Respektabelt (ingen rom på timesbasert leie)
  • Eget bad
  • God lokalisering
  • Hyggelig pris
Og da spør jeg: i hvilken/hvilke del av Athen er det hyggelig å bo som turist? Jeg bryr meg ikke noe om shopping, og jeg skal se Akropolis og de andre store turistgreiene. (Jeg har aldri vært i Athen før.) Nærhet til hyggelige kafeer og restauranter er definitivt et must.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 16:03   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Jeg ville i hvert fall bodd i Plaka (gamlebyen), om jeg var deg. Det er den eneste delen av Athen som er tilnærmelsesvis hyggelig. Men april må jo være en fin tid for Athen, da!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skal til Athen om et par uker, og i den forbindelse trenger jeg et hotell i et par netter.

Mine preferanser er:

  • Respektabelt (ingen rom på timesbasert leie)
  • Eget bad
  • God lokalisering
  • Hyggelig pris
Og da spør jeg: i hvilken/hvilke del av Athen er det hyggelig å bo som turist? Jeg bryr meg ikke noe om shopping, og jeg skal se Akropolis og de andre store turistgreiene. (Jeg har aldri vært i Athen før.) Nærhet til hyggelige kafeer og restauranter er definitivt et must.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 16:08   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Jeg finner lett mye som ser bra ut på søkemotorene, altså, til hyggelige priser. Det er jo lavsesong. (Selv har jeg bare bodd på lurvete, mer eller mindre lugubre hoteller i Athen, vil ikke anbefale noen av dem. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 16:20   #4
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Vi bodde på Hotel Carolina, og det var greit nok. Gangavstand til Akropolis.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 16:20   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Athens Diamond Plus

Ser ikke dette ut som et fantastisk hotell? Jeg syns jeg ser meg selv tilbringe to dager i en sky av tyll. Jeg tror nesten at jeg må, altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 17:14   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Vi bodde på dette: http://www.booking.com/hotel/gr/roya...54e509e7e2d6X1

Basseng på takterrasse og frokostsal med utsikt over Zevs-tempelet, grei avstand til Plaka. Frokosten var god også.

Fint hotell, men ikke like Askepott-aktig som det du har funnet ser jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 19:01   #7
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Athens Diamond Plus

Ser ikke dette ut som et fantastisk hotell? Jeg syns jeg ser meg selv tilbringe to dager i en sky av tyll. Jeg tror nesten at jeg må, altså.

Oh, my!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 19:20   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Har du sjekket om det er noe ledig på det norske gjestehuset? Det ligger kjempefint til i plaka, og er rimelig. Da kan du lage frokost selv, kort vei til markeder og butikker, og du har akropolishøyden et steinkast unna. I april hender det at de har noe ledig.

http://users.hol.gr/~norwinst/Info/Gjestehuset.htm

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 19:21   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Men, jeg overså opplysningen om eget bad. Det er felles bad i begge etasjene, fire rom i hver etasje. Men veldig koselig, hyggelig terrasse. Athen i april er fint.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 22:22   #10
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

En venn av familien er fra Athen og bor der i vinterhalvåret, jeg kan prøve å høre med ham om du vil. (Han ba min far om bytte hotell pga beliggenheten. Det var mye prostitusjon og kriminalitet der.)

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 22:23   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Det askepotthotellet! My eyes!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 07:34   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Ser for meg at du må pakke kofferten med omhu hvis du skal bo på det hvite hotellet. Har du en garderobe som passer inn? Gullsko? Hvit ballkjole?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 07:59   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Athens Diamond Plus

Ser ikke dette ut som et fantastisk hotell? Jeg syns jeg ser meg selv tilbringe to dager i en sky av tyll. Jeg tror nesten at jeg må, altså.

Oh my!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 09:10   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Athens Diamond Plus

Ser ikke dette ut som et fantastisk hotell? Jeg syns jeg ser meg selv tilbringe to dager i en sky av tyll. Jeg tror nesten at jeg må, altså.

Jø og fyse! Får du bruke de fine tyllstøvlettene mens du er der?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 21:04   #15
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

N.anbefaler Plaka, og han kommer vel med noen hotellanbefalinger etterhvert. Det er jo nasjonaldagen i dag, så han er litt opptatt.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 22:32   #16
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Ikke langt unna Hotel Carolina ligger en bra kaffebar, Tailor Made, og rett rundt hjørnet et kult lite spisested som heter Melilotos

Begge er vel verdt et besøk.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 22:34   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Jeg kan anbefale presidentsuiten på King Charles Hotel.

Du griner når du må dra derfra, da.




(Fantastiske resepsjonisten som oppgraderte et stakkars, støvete, men glisende turistpar fra "normalt grisedyrt" til "latterlig ekstravagant" bare fordi rommet vi impulsbestilte på det fineste hotellet vi fant ikke var helt klart med en eneste gang. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 23:25   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Da har jeg fått tips til hotell; Best Western Amazon Hotel. Det ligger i Plaka. http://book.bestwestern.com/bestwest...ertyCode=77702 http://no.tripadvisor.com/Hotel_Revi...ns_Attica.html

Det eneste stedet som kunne være lurt å holde seg unna er

Sitat:

i think that the only dangerous aerea in center is around the omonia square.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 23:27   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Jeg er fortsatt helt overveldet over Askepotthotellet.

Og då markedsføres det som romantisk. Jeg klarer virkelig ikke å se for meg så mye som et GRAM testosteron i de rommene der, og det vil man jo helst ha med seg på romantisk ferie.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-14, 10:50   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor (bydel og/eller hotell) vil jeg bo i Athen i april?

Takk for tips, alle sammen. Det ble litt frem og tilbake før jeg klarte å få bestilt, og da var utvalget straks litt dårligere, men jeg landet på Hermes Hotel, som har fått god kritikk på TripAdvisor, så da håper jeg det ble ok likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no