Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Via Ferrata Loen - tips og triks?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-18, 14:34   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Via Ferrata Loen - tips og triks?

Endelig skal vi avgårde, de tre søstrene Sisters, til seters for å gjøre oss eh, fete eller noe! Som bursdagsgave til no. 2 (ganske nøyaktig et år siden) lovet vi roadtrip til Loen og Via Ferrata. Vi endte med å bo på Olden Fjordhotell, siden Alexandra var helt fullt, og tror egentlig det passer oss vel så bra (de har visst en fantastisk vinkjeller ).

Så lagt kort ligger: vi skal bo i Olden fra fredag til søndag, og har guide kl 9 lørdag morgen. Vi har bestilt Skylift tilbake, og booket klatresko, men det kan visstnok endres frem til kvelden før. Baguette tok vi også med, den er sikkert en högdare.

Andre lure insidertriks? Utover å prøve å få ut foran oldisene og de mest vettskremte turistene?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 14:48   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Å, det er en fantastisk tur!! Til og med jeg (med høydeskrekk) syns den var en akkurat passe miks av utfordrende og gøy. Underveis er det et veiskille der man kan velge mellom en middels og en mer krevende rute. Den tøffe var tøff også for de tøffeste hos oss, men de syns det var gøy etterpå.

Ellers så tar det den tiden det tar. Om man må vente litt, så setter man seg bare på en stein/støtter seg til en bergvegg og ser på utsikten - ikke noe stress.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 15:19   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Eg anbefale besøk i spa-avdelinga til Alexandra etter turen sjølv om dokke ikkje bor der.

Ellers hadde eg droppa baguetten og heller spist lunsj på restauranten på toppen. Med bobler!

Og prøv å finne tid til Ricco Vero-outleten i Olden, åpen på søndagar i sesong

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 15:47   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Må man velge mellom baguette og restaurant? Turen tar vel 5-6 timer? Men bobler på toppen etterpå høres ut som en strålende ide. Vi har jo to biler - stemmer det at det bare er 5-6 km mellom Olden og Loen?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 15:48   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Og Poly, hvordan tøff? Høyden eller fysisk vanskelig? Jeg tror ingen av oss har snev av høydeskrekk, og alle er i god form - men ikke toppidrettsutøvere, liksom?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 15:57   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Den som var tøff var den tøffe ruta der det var to valg. Når du kommer så langt så vet du om det er noe for deg. Den var visst skikkelig hard å klatre, rett og slett (jeg valgte den åpenbart ikke).

Jeg er som du vet ikke så sterk at det gjør noe (for å si det pent) og absolutt ingen klatrer, så jeg var skeptisk. Man får prøve på en prøvevegg litt nedi lia og det gikk skikkelig skitt, så jeg så ganske svart på det, men det gikk fint. Det var et par steder jeg syns klatringen var skikkelig, skikkelig vanskelig, ett sted fikk jeg et dytt i baken av guiden, men det gikk helt fint.

Det er ikke skummelt, syns jeg, man er jo sikret hele tiden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 18:26   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Det stemmer at det er veldig kort mellom Olden og Loen, ja. Har akkurat vært på roadtrip der borte, men tok Skyliften opp og ned. En skrekkelig opplevelse når man har høydeskrekk på det nivået jeg har. Men absolutt verdt det allikevel. Vi bodde i Sandane, en hotellopplevelse som kan anbefales!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 22:11   #8
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Det stemmer at det er veldig kort mellom Olden og Loen, ja. Har akkurat vært på roadtrip der borte, men tok Skyliften opp og ned. En skrekkelig opplevelse når man har høydeskrekk på det nivået jeg har. Men absolutt verdt det allikevel. Vi bodde i Sandane, en hotellopplevelse som kan anbefales!

Kanskje det var ditt blikk min mann søkte da han var på vei ned, vettskremt. Mange fine badesteder langs veien også, om dere vil bade i kald vestlandsfjord.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 22:12   #9
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Fabrikkutsalget til Skogstad er også verdt et besøk. Og Lodalen.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 22:18   #10
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Aner ikke, men via ferrata er kjempegøy.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 23:32   #11
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Kanskje det var ditt blikk min mann søkte da han var på vei ned, vettskremt. Mange fine badesteder langs veien også, om dere vil bade i kald vestlandsfjord.

Mye trøst i felles skrekk!!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-18, 23:59   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Jeg har intens høydeskrekk og kjenner derfor en åpenbar dragning mot dette. Man er sikret, altså? Kanskje jeg får med søsteren min!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-18, 07:52   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Må man velge mellom baguette og restaurant? Turen tar vel 5-6 timer? Men bobler på toppen etterpå høres ut som en strålende ide. Vi har jo to biler - stemmer det at det bare er 5-6 km mellom Olden og Loen?

Det stemmer ja. Og det er sikkert topp med baguette underveis. Eg hadde aldri turt prøve så eg aner jo ikkje kor langt det er Spottar berre brua frå boblebadet ute på Alexandra

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-18, 08:31   #14
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Ellers så er Lodalen verdt eit besøk og Skåla sjølvsagt.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-18, 09:14   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har intens høydeskrekk og kjenner derfor en åpenbar dragning mot dette. Man er sikret, altså? Kanskje jeg får med søsteren min!

Man er helt sikret hele tiden, med to karabiner (eller hva som er riktig terminologi). Får god opplæring også, først. Jeg har høydeskrekk, men bare når det faktisk er fysisk mulig å ramle ned. Sitter jeg fast, så føler jeg meg egentlig veldig trygg. Jeg er for eksempel ikke redd i klatreparken på Tryvann.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-18, 09:26   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Man er helt sikret hele tiden, med to karabiner (eller hva som er riktig terminologi). Får god opplæring også, først. Jeg har høydeskrekk, men bare når det faktisk er fysisk mulig å ramle ned. Sitter jeg fast, så føler jeg meg egentlig veldig trygg. Jeg er for eksempel ikke redd i klatreparken på Tryvann.

Ja, sånn har jeg det også. Og så sliter jeg med broer, men det er en kontrollerbar frykt.

Oh, dette må jeg prøve!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-18, 09:24   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Hvor er det beste stedet å spise middag lørdag hvis vi har sen boblelunsj på Hoven? Bør vi bestille? Litt vanskelig å vite akkurat når vi er fremme ...

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-18, 09:32   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Når skal dere ta turen, Candy?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-18, 09:46   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Vi drar i morgen, og går lørdag!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-18, 09:57   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Via Ferrata Loen - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvor er det beste stedet å spise middag lørdag hvis vi har sen boblelunsj på Hoven? Bør vi bestille? Litt vanskelig å vite akkurat når vi er fremme ...

Der inne er det egentlig berre en plass å få god mat og det er Alexandra. Dei har ein overdådig buffet som standard, flott men kanskje litt kjedelig. Eg hadde heller bestilt bord i Restaurant Andrine til a la carte. Det må bestillast då 95 % av gjestane velger buffet.

http://www.alexandra.no/no/restaurant.aspx

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no