Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. mai

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-18, 15:14   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. mai

Kjæresten og jeg skal på tur, og tenker å starte den etter barnetog og slikt er overstått 17. mai. 18. mai har vi hotell i Sandane, og tanken er å komme et godt stykke på vei. Planen var å bo på Harahorn i Hemsedal, da det treffer profilen for turen 100% - trivelig atmosfære og fokus på god mat. Men de holder stengt 17. mai, så nå trenger jeg tips.

Er det noen som kjenner hotellene i Hemsedal eller andre steder langs veien som kan tilby oss god stemning, god mat og som trolig holder åpent 17. mai? Jeg tror at vi ikke skal prøve oss på å kjøre lenger enn Hemsedal, men jeg er åpen for alt. Også alternativ kjørerute.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 22:52   #2
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. mai

Kjenner ikke hoteller i Hemsedal, men måtte bare innom og si: så gøy at flere skal til sandane i pinsehelga. Det skal vi og.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 15:32   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. mai

Så gøy! Jeg gleder meg masse, jeg liker denne typen ferie aller best. Norge har så mye å by på!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 17:50   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. mai

Å harahorn! Der har me vore i bryllup. Det var god mat ja. Holms på Geilo da? Nei, åssen sandane skal de til? Ikkje i Rogaland men i Sogn?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 20:11   #5
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overnatting mellom Oslo og Sandane 17. mai

I Sogn, ja. Men det går an å kjøre via Geilo også. Akkurat nå ligger Golsfjellet godt an. Må bare sjekke at kjøkkenet er åpent etter kl 5.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no