Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hvilken kvinnetype er du, og hvilke oppgaver gjør du?
Jeg overlater løfting, snekring osv. til andre. 15 8,82%
Jeg kan bruke hammeren for å slå en spiker i veggen, men ikke særlig mer enn det. 29 17,06%
Jeg gjør noe bare jeg får litt hjelp, men ikke det tyngste og jeg bruker ikke verktøy som sag. 24 14,12%
Gjør det meste, bruker alt av verktøy Kan jeg ikke bruke det sørger jeg for å lære det. 100 58,82%
Dustepoll/jeg er mann. 2 1,18%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 20:21   #21
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg er ganske grønn på mannfolkarbeid,og gjør veldig lite for å lære også.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:23   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei.
Jeg er elendig på alt slikt. Jeg kan male, holde og løfte når jeg blir bedt om det, men sånn ellers er jeg veldig dårlig på fysisk arbeid.

Samme her. Sage kan jeg virkelig ikke, noe jeg er sikker på at barneskolelæreren kan bevitne når jeg treffer ham igjen på nyåret. Jeg har ikke hatt tresløyd siden 6. klasse, og kommer fra en familie som ikke har praktisert den slags de siste 30 åra. Min eneste G i karakterboka kom i metallsløyd. Jeg har aldri vært praktisk anlagt på håndverksfronten, men trøster meg med at jeg er flink til mye annet. Jeg leier mer enn gjerne inn noen til å gjøre jobben for oss.

Å montere Ikea-møbler får jeg til, da. Jeg har en del praktiske sider, men de har lite med utøvende snekring å gjøre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:24   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg får til det meste.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:29   #24
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

I starten av forholdet var det jeg som hadde ansvaret for bil og hjulskift og sånt noe, men det fant jeg ut var lurt om han kunne selv også etter at han kom tilbake på jobb til meg for at jeg skulle skifte dekk da han punkterte.
Når det kommer til oppussing og saging og alt sånt syns jeg vi utfyller hverandre godt egentlig, har tar de tyngste løftene og jeg er pådriver for planlegging og gjennomføring, og det er ofte jeg som begynner med ting hvis vi skal ha fortgang i noe.
Men sånn egentlig er vi ikke så himla handy noen av oss, men vi har da lært litt etterhvert. Og det er ingen skam å spørre folk som kan.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:30   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.279
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg kan hvis jeg gidder.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:32   #26
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg kan det meste, men det betyr ikke nødvendvis at jeg gjør det.

For det meste av snekring, bygging og reparasjoner gjør mannen min, odelsgutten med mekanikkerutdannelse, både bedre og kjappere enn meg. Og da gidder ikke jeg stå og plundre og bruke fire ganger så lang tid på et kanskje dårligere resultat, når jeg i stedet kan luske rundt i skogen med ungene eller lese bok eller drikke musserende.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:37   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Vi pusser ikke opp og sånn, men om vi skulle gjort det, tror jeg at jeg ville vært bedre enn mannen. I det siste har jeg gjort mer enn han av sånne ting som å skru sammen møbler, sette opp grind i døren osv. Mannen min er ekstremt lite handy, men han er til gjengjeld en million ganger bedre enn meg på husarbeid.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:41   #28
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg overlater det helst til kona.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:56   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

For mitt vedkommende er det ikke snakk om å være god i absolutt alt, men å ha såpass innsikt og forståelse i slike greier at jeg er noenlunde selvhjulpen om det skulle bli nødvendig.
Mammen min er mye, mye flinkere på slike handygreier enn meg, men det er jo ikke dermed sagt at jeg ikke trenger å få i alle fall litt kunnskap om det.

Det er jo relativt mye som kan være kjekt å kunne i løpet av et liv, er det ikke? Må man kunne alt på forhånd "i tilfelle"? Det meste kan man lære seg om man må, og de aller fleste lever vel fint med å både motta hjelp og å hjelpe andre ved behov.

Mannen min kan lage mat, men han har aldri bakt en kake. Jeg synes ikke det er nødvendig at han står på kjøkkenet i timesvis og jobber seg gjennom kokeboka for å lære seg de viktigste kakene i tilfelle vi skulle skille oss og mora hans var bortreist en helg han måtte produsere en kake til en skoleavslutning eller noe. Jeg tenker han ville få det til i nødsfall - også tenker jeg at om han ikke hadde fått det til i nødsfall, så hadde han definitivt kunnet kjøpe seg en kake, eller hva?

Sånn synes jeg det er med meg og handygreier også. Jeg synes jeg er et fullt ut dugelig menneske om jeg ikke bruker masse tid på urkjedelige handyting bare for at det liksom er noe jeg må kunne i tilfelle.

Ingen er vel helt hjelpeløse når det virkelig kniper - vi kan alle skru inn en skrue, det er jeg helt sikker på. Å snekre min egen dørkarm derimot, er jeg overbevist at jeg ikke på noe som helst tidspunkt i livet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:00   #30
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Også digger jeg å se på mannen i handymodus! :kvinssjåvenist:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:02   #31
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Nja. Jeg er nok mer handy enn mannen, men jeg gidder ikke løfte så mye. Jeg er dritgod på IKEA, jeg har dekkskifteansvar, og ellers bilansvar bortsett fra vasking (for det er kjedelig). Jeg skifter lyspærer, sjekker olje og sånt. Jeg er maleansvarlig også. Klippe gresset gjør jeg innimellom, men det er som regel mannen sin jobb.

Jeg kan sage, men ingen av oss sager veldig ofte. Motorsagen syns jeg er litt skummel, så den får mannen stort sett ha i fred.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:02   #32
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg er ikke redd for slike ting, men jeg foretrekker å overlate slikt til mannen. Ergo, skulle jeg bli alene, klarer jeg meg helt fint. Svarte at jeg overlater til andre.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:03   #33
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Har ikke noe imot å gjøre mannfolkarbeid nei.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:04   #34
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er jo relativt mye som kan være kjekt å kunne i løpet av et liv, er det ikke? Må man kunne alt på forhånd "i tilfelle"? Det meste kan man lære seg om man må, og de aller fleste lever vel fint med å både motta hjelp og å hjelpe andre ved behov.

Mannen min kan lage mat, men han har aldri bakt en kake. Jeg synes ikke det er nødvendig at han står på kjøkkenet i timesvis og jobber seg gjennom kokeboka for å lære seg de viktigste kakene i tilfelle vi skulle skille oss og mora hans var bortreist en helg han måtte produsere en kake til en skoleavslutning eller noe. Jeg tenker han ville få det til i nødsfall - også tenker jeg at om han ikke hadde fått det til i nødsfall, så hadde han definitivt kunnet kjøpe seg en kake, eller hva?

Sånn synes jeg det er med meg og handygreier også. Jeg synes jeg er et fullt ut dugelig menneske om jeg ikke bruker masse tid på urkjedelige handyting bare for at det liksom er noe jeg må kunne i tilfelle.

Ingen er vel helt hjelpeløse når det virkelig kniper - vi kan alle skru inn en skrue, det er jeg helt sikker på. Å snekre min egen dørkarm derimot, er jeg overbevist at jeg ikke på noe som helst tidspunkt i livet.

Ja jøss, enhver gjør jo som man vil.
Jeg liker bare å ha litt grep om ting som kan forventes å dukke opp og som jeg må løse/gjøre, og herunder kommer elementære handygreier.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:09   #35
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Klart enhver gjør som en vil.

Jeg blir bare lei av den holdningen at man må kunne så vanvittig mye om så mye for at det liksom skal være bra nok. Jeg tror ikke det stemmer. Jeg er for å bruke det man har av fritid på lystbetonte aktiviteter. Det synes jeg er kjempeviktig. Og om mannen stikker av og jeg plutselig sitter med skjegget i postkassa, så får jeg heller begynne å lære meg de aller mest nødvendige kjedelige greiene da - og outsource resten.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:09   #36
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Sånn synes jeg det er med meg og handygreier også. Jeg synes jeg er et fullt ut dugelig menneske om jeg ikke bruker masse tid på urkjedelige handyting bare for at det liksom er noe jeg må kunne i tilfelle.

Ingen er vel helt hjelpeløse når det virkelig kniper - vi kan alle skru inn en skrue, det er jeg helt sikker på. Å snekre min egen dørkarm derimot, er jeg overbevist at jeg ikke på noe som helst tidspunkt i livet.

Jeg synes heller ikke at alle skal gå inn for å lære seg alt. (Det er sannelig mye jeg ikke kan her i verden!) Men jeg har sett noen eksempler hvor damer i svært tradisjonelle ekteskap etter skilsmissen har forventet at tenåringssønnene skal gjøre alt eksen gjorde, i stedet for å kanskje se om man ikke kunne gjøre noe av det selv, så synes jeg det er lurt at folk i det minste er litt bevisste på hvordan man best kan klare seg selv. Eller de har ringt rundt til mannlige slektninger og sagt med største selvfølgelighet at de "skulle ha flyttet noe i uthuset, kan du ikke komme gjøre det for meg" etc. Og det synes jeg blir ganske teit og hjelpesløst. (Og selvfølgelig like teit med menn som ikke skjønner seg på å kjøpe en kake eller må ha søstra si til å sy i en knapp, for all del.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:12   #37
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Å bli veldig avhengig av andres hjelp ville jeg ikke ha likt. Jeg hadde begynt å klippe gresset selv, for å si det sånn.

MEN bildekkene hadde verkstedet fått skifte.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:23   #38
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg er vel et sted mellom de to siste alternativene. Jeg kan gjøre en god del, men prøver å unngå det mest pirkete. Mannen er rett og slett mer tålmodig og flink til å få ting riktig på millimeteren.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:27   #39
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Jeg bor alene, så det ikke jeg gjør, det gjør ingen andre heller. Bestemor har bestandig sagt jeg burde vært gutt. Så ja jeg kan en del om verktøy og hvordan bygge til, men så har jeg nå en far som er snekker også, så litt lærdom har man jo fått oppigjennom tidene.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:33   #40
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

.....


Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:05.
kharadra er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no